Hotel aan zee, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag35°25°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki in het Nederlands

fantastisch

Corrie Jansen
15-9-2016

Dit is een geweldig hotel, het bediend personeel is erg vriendelijk en niets is teveel als je iets vraagt. Wij kwamen hier voor de derde keer en het was thuiskomen iedereen herkende ons geweldig gewoon. Bij de receptie staat Irene die overal een oplossing voor heeft, altijd super vriendelijk en vrolijk.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Dick en Ada en Henk en Corrie
4-8-2015

Wij hebben 15 heerlijke dagen gehad in Meni Beach. Het personeel is geweldig en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Irene manager van de receptie is ook geweldig, je kunt haar alles vragen en ze heeft overal een oplossing voor. HULDE AAN DIRECTIE EN PERSONEEL.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super goed hotel

tinneke
17-6-2015

kleinschalig leuk hotel , service uitmuntend , vriendelijkheid een 10++++ mooie moderne kamers met alle comfort , heel uitgebreid ontbijt , zeer goed onderhouden en niet te vergeten heel goede bedden , straat oversteken en je bent aan het mooi strand , leuk zwembad gedeelte is meer dan 3* waard , is gewoon een top hotel

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Neckermann

Ideale ligging bij het strand en nette kamers

Chantal
19-9-2011

Wij zijn eind augustus naar Meni Beach geweest. Wij zaten met 4 personen in een ruim 5-persoons appartement. Iedere dag werd het appartement goed schoon gemaakt. Wanneer je de straat over stak was je al bij het strand. Ook waren er voldoende winkeltjes en diverse restaurantjes rondom het hotel. Het ontbijt was ook goed. Alleen kon het zo zijn dat om 09:00 uur 's morgens er al veel broodjes, beleg e.d. op was en dit werd dan ook niet meer aangevuld. Wij vonden het eten 's avonds helemaal niets. Er was totaal geen keus. Wij zijn daarom iedere avond uit eten gegaan. Voor € 16,00 kan je een taxi nemen naar Kos. Dit is een aanrader! In Kos zelf zijn er naast de gezellige winkeltjes ook genoeg andere bezienswaardigheden. Wij hebben een fijne en leuke vakantie gehad in Tigaki!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011
2008

top

wout van ham
24-12-2008

super vakantie bestemming vriendelijke mensen zeker voor kinderen een mooie plek om heen te gaan, lekker eten

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Een prachtig en knus hotel

Marloes
19-7-2008

Een prachtig en knus hotel. De eerste dag moesten we in een aparte kamer wat niet echt geweldig was. Gelukkig konden we de dag erna wel naar een gewone kamer. Deze was erg netjes, schoon en ruim. Het personeel is erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Het hotel ligt centraal. In de buurt zijn winkeltjes en terrasjes. Voor het strand moet je alleen maar de weg oversteken. Heerlijke ligbedden :-) Zwembad van het hotel is schoon en er is genoeg ruimte bij de ligbedden. De bushalte om naar Kos te gaan is vlakbij en het kost €1,80. Met een taxi is het ook goed te doen, maar dan betaal je €13,-. We hebben een prima vakantie gehad en dit hotel is zeker aan te raden voor degene die naar Kos willen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 19 2008 16:13:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenDiner
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, 15 minuten met de auto, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cook's Club Kos Tigaki in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cook's Club Kos Tigaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.