Hotel aan zee, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°22°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki in het Nederlands

zeer goed hotel, gastvrij,kleinschalig, bij strand

p.komen
27-8-2016

Prettige sfeer, 50 meter van strand, strand heel prettig, geleidelijk aflopend water, geschikt voor kinderen. Prima kamers met airco en balcon, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk en attent personeel. Vooral goed ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel fijn en persoonlijk hotel

Remko lansaat
19-7-2016

Alles was netjes, kamers schoon. Hotel heeft een strakke uitstraling maar heeft toch een vakantie en Griekse sfeer. Mooi complex met mooie tuin en zwembaden, hotel is geen mega resort waardoor alles in 1 minuut te lopen is, zelfs het strand! Personeel doet erg zijn best!

het buffet was goed, de producten waren warm, vers en lekker. Maar ik miste af en toe het echte luxe vlees zoals mals beef, of een stukje zalm. Desondanks hebben we genoten van het eten, en het was nooit druk of massaal tijdens het eten

Onze kleine man van 2 jaar vond het geweldig, een overzichtelijk zwembad met apart kinderbadje, klein speeltuintje en hij kende de namen van het personeel al na twee dagen. Voor de kleintjes is het heel fijn dat het rustig en overzichtelijk is overal

Het strand is breed en fijn wit zand, voor 5 euro heb je twee bedjes en een parasol. Wel sokjes aan bij de kinderen want het zand wordt erg heet

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Echt een top locatie

Jeroen Dellaert
7-7-2015

Ik laat normaal nooit iets achter op Zoover maar hier maak ik uitzondering voor. Al in veel hotels geslapen maar nergens zulk vriendelijk personeel gehad als hier, niets was te veel en lief voor kinderen. Kamers zijn schoon en fris, ook het zusterhotel (cosmopolitan en beach) liggen op steenworp afstand en zijn ook leuk om wat te gaan eten/borreltje te doen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Paradijs op Kos!

Suzan Ideler
12-5-2013

We komen al jaren in mei in dit hotel met fantastische ligging in het gezellige plaatsje Tigaki. Het was altijd al een prima hotel, maar na de verbouwing van afgelopen winter, waarna het de benaming MORE Meni heeft gekregen, is het helemaal fantastisch geworden. Mooier, luxer, tot in de details op elkaar afgestemd. Personeel is zeer gastvrij, kamers zijn erg mooi, zelfs het eten is beter geworden. Er is nu ook een poolbar en er is nog steeds een leuk speeltuintje voor de kinderen, iets ruimer opgezet nu. De ligging in het gezellige straatje en (vrijwel) aan het strand blijft perfect. Thanx Gabriel and the rest of staff for again a fantastic holiday. See you next year!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Uit de gidsen halen!! Fawlty Towers

Fawlty Towers
14-8-2011

Dit complex kan zo in een uitzending van Red mijn Vakantie, Groeten van Max, Hotelpolitie of ander kritisch vakantie programma. Als je in Meni Beach werkt moet je goed kunnen liegen! Bewust ingeplande overboekingen aan de lopende band, klanten voorliegen, chaos bij het buffet 2x daags. Dit is Hollandse touroperators en hun klanten onwaardig: uit de gidsen halen!!

Sometimes This Happens

Fam. van 't Hof
23-7-2011

Ook wij overboekt, 2 nachten moesten we (4) in 3p kelder app. Compensatieregeling gevraagd. Gaandeweg blijkt dit vele malen per dag “over de toonbank te vliegen”. Er is zelfs ‘n speciaal form. voor! Ged. 14 dgn. vele teleurgestelde gasten gezien, steeds ‘t verhaal vd receptionistes: “sometimes this happens”. Ook plaatsingen elders supermarkt/opslaghok. Enkelen kregen wel direct hun kamer. Overboeken is ‘n bewuste keuze, geen ongelukje/onmacht. Neckerm. weet ‘t, getuige verhaal hostess en tekst comp.formulier. Beiden gedogen/hanteren deze praktijken. Zij die willens & wetens gasten zo’n teleurstellend onthaal geven, verspillen bij ons veel punten! Veel oostblokkers ook onder personeel. ++: Irini (de andere niet), diversiteit eten, zwembad, app., schoonmaak. --: buffet chaos, te weinig/geen eten meer (na 30/45 min.), onvoldoende servies/bestek/tafels. Laatste dagen ontbijt/diner elders. Tigaki: veel muggen. Leuk plaatsje, strand en winkeltjes goed, prima uitgangspunt voor uitstapjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

vrij simpel, maar wel schoon, ligging perfect

Fam Gardien Honselersdijk NL
23-7-2011

Prima hotel. Elke dag schoon gemaakt, schone handdoeken enz. Ontbijt en diner buffet eenvoudig. Het grootste probleem bij het eten was het tekort aan kopjes, soepkommen, lepers, glazen, borden enz. Dat was echt een drama! En als er dan weer borden waren dan was de spaghetti weer op! Het personeel werkte heel hard, daar lag het niet aan. Het restaurant en de cocktailbar zijn heel goed en gezellig dus hoe het kan gebeuren dat het buffetrestaurant van de hotelgasten zo chaotisch en slecht georganiseerd is. En er zijn heel veel overboekingen. Wij hebben geluk gehad, maar alle gasten die na ons kwamen moesten allemaal 1 of 2 nachten in een hotelkamer om daarna in hun uiteindelijke kamer te mogen. We hebben een leuke vakantie gehad, maar zal niet nog een keer terug gaan.

geweldig hotel!!!!!!!!!!!!

audrey
6-9-2010

wij hebben in meni beach weer een super geweldige vakantie gehad!! personeel is zeer! vriendelijk, kamers zeer ruim, vlak naast het strand mooi zwembad waar het nooit echt druk is! heerlijk eten! vond het verschrikkelijk om weer naar huis te moeten gaan! hoop er volgend jaar weer naartoe te kunnen gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Perfect hotel voor vakantie op Kos

Hanno
31-8-2010

Tigaki ligt centraal in Noord Kos met net wat meer koele wind dan zuid Kos. Hotel centaal vlak naast mooi strand. Zee veilig voor kinderen met zwem diploma. Zwembad klein maar eigenlijk precies genoeg. Het hotel is niet te groot. Personeel heel vriendelijk en goede service. Thank you Irini, Laura, Marius and Sofia for the wonderful time in Tigaki. Apartementen zijn zeer schoon en groot. Het buffet is erg goed ook met lokale gerechten. Als je (alleen) voor zon en ontspanning komt dan is dit te perfecte plek. Wij hebben zelf Kos in twee weken goed kunnen bekijken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte locatie

Fam. van Gansen
4-8-2010

Het hotel ligt zo mooi in Tigaki dat je overal dichtbij zit. Auto huren van het hotel is voordelig en goed. Personeel staat altijd voor je klaar. Het eten is zo uitgebreid. Er is voor ieder wat wils. Kamer wordt iedere dag goed onderhouden met schone handdoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenDiner
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, 15 minuten met de auto, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cook's Club Kos Tigaki in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cook's Club Kos Tigaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.