Hotel aan zee, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°22°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki in het Nederlands

Heerlijke plek voor een vakantie met gezin.

Erica Luttik
15-8-2017

More Meni Beach is een licht, rustig, groen en vriendelijk hotel in Tigaki. Dichtbij zandstrand met een goed verzorgd buffet . Zowel voor ontbijt als diner. Handdoeken voor zwembad en strand inclusief. Schoon en ruime kamers.

Fantastisch hotel

Iris
30-4-2017

Kleinschalig lounge/boutique hotel. Heel vriendelijk en servicegericht personeel. Zorgen er echt voor dat het je aan niets ontbreekt. Het eten is geweldig! In Tigaki zelf was letterlijk niets te beleven maar dat kwam omdat de Grieken het seizoen pas starten vanaf mei. We hadden met 3 pubers beter in Kos Stad kunnen zitten. Maar een dag een auto huren en een paar dagen een fiets hebben we veel leuke dingen kunnen doen en bij de leukste strandtentjes gelegen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig!

astrid sikken
21-7-2012

vriendelijk, huiselijk, niks is te veel, mooie ligging

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

leuk complex geweldige ligging

fam. Duijvelshoff
30-8-2011

Leuk complex, niet al te groot en het ligt echt super! Ontbijt was prima, genoeg variatie. Het eten 's avonds was redelijk. Van de russen hebben wij geen last gehad (eigenlijk niet zo op gelet). Strand aan de overkant van het hotel. Bedjes en parasol (wel betalen) Aan de overkant van het hotel een kleine supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Fantastiche plek!

Kelly en Karin
15-8-2011

Wij zijn van 24 juli t/m 14 augustu geweest. Voor 3 weken dus, bij aankomst alles goed geregeld. We konden gelijk de kamer in! Helemaal niks mee gekregen van de overboekingen!? Kamer was heel erg mooi, elke dag werd het schoongemaakt. Elke dag nieuwe handdoeken. Baliemedewerksters waren heel erg aardig! En het personeel van het buffet ook. Alleen zouden ze daar wel 1 werknemer meer aan mogen nemen. De vrouw van het buffet loopt altijd zo hard te rennen. Eten was niet variabel, maar wel genoeg! Thuis heb je ook niet zoveel om uit te kiezen toch? Wel mogen ze meer op het bestek letten. Plaatsje Tigaki, klein.. maar wel heel erg gezellig. Maar weinig te doen, voor het hotel zou ik het nog een keer overdoen. Maar niet voor het plaatsje. Al met al, gewoon een topvakantie gehad. Ja de vele Russen, maar wat doe je daar aan? Niks, dus ze lekker laten gaan. Ik snap niet dat mensen klachten hebben, maar ik heb niks met overboekingen gehad. Wel 3x het Zover award. Dat is ook niet zomaar iets!

niet aan te raden

gaston verstraeten
31-7-2011

altijd overboekt eten naar het motto op is op weinig keuze

Meni Beach.

Fam. van Dijk
21-7-2011

Hotel Meni Beach is een goed hotel. Het personeel is heel vriendelijk en werkt hard. Het app. werd elke dag goed schoongemaakt. Het eten is goed, het dessert echter stelt niets voor en is elke avond hetzelfde of al op. Na alle lovende reacties op Zoover waren wij zeer benieuwd naar dit hotel. Helaas zijn er echter ook wel een aantal minpunten. Het aantal overboekingen is groot! Ook wij konden niet direct in ons app. maar werden in twee 2-persoonskamers ondergebracht voor 2 nachten. De receptioniste vertelde: "sometimes this happens", maar dit hoorden wij vele malen per dag tegen nieuwe gasten! Laat direct weten dat je hier niet blij mee bent en vraag om een compensatie!! Tijdens ontbijt en diner waren de kopjes, borden en lepels steeds op en daar moest vaak lang op gewacht worden.

Geweldige vakantie!

M. van Deursen
30-8-2010

Net terug van Meni Beach en het was het beste hotel wat ik tot nu toe heb gezien. De mensen/personeel in het hotel en de omgeving waren vriendelijk en behulpzaam. De ligging was erg mooi, vlak aan het strand en met busverbindingen voor bijv. uitstapjes naar Kos. Een heerlijk buffet waar altijd wel iets bij was en een heerlijk zwembad. De kamer was erg ruim en schoon, alles werd netjes onderhouden en er waren voorzieningen als airco, tv en kluisjes. Ik zou dit hotel iedereen aanbevelen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

wederom zalige vakantie

P. Romer
22-8-2010

Voor de 4e keer bij Meni beach geweest en zoals voorheen, goed hotel, vriendelijk personeel, goed eten (ieder jaar weer beter), schone kamers, elke dag schone handdoekken. We kunnen niet wachten tot volgend jaar!!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Geweldig

Sharon
29-3-2010

Super Complex, zeer vriendelijk personeel en het eten in het restaurant is GEWELDIG!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2010

• Eten en drinkenDiner
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, 15 minuten met de auto, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cook's Club Kos Tigaki in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cook's Club Kos Tigaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.