Hotel Cook's Club Kos Tigaki

Griekenland, Kos, Tigaki

9.4Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• 9fam rfb michalides18-09-2008

geweldig appartement voor herhaling vatbaar

Wij waren in meni beach van 14-8 tot 28-8. Kan niet anders zeggen dan dat we het ontzettend naar onze zin hebben gehad. Mooi appatement, lieve vriendelijke mensen en een goede ligging. Wij zaten beneden en hebben wel enkele kakkerlakken binnen gehad. Maar dat was niet omdat het niet hygienisch is, want ze maken elke dag schoon en elke dag schone bedden en handdoeken. Buffet is geen aanrader. Weinig keus en koud/lauw. Maar er zijn genoeg restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Het a la carte restaurant van Meni is trouwens wel goed. Met andere woorden wij gaan zeker terug.

• 10benita18-09-2008

Prachtig hotel.

wij vonden het een prachtig hotel heel vriendelijk mooie kamers en heel vriendelijk.

• 9erik17-09-2008

top locatie

wij zijn net terug uit meni beach,wij vonden het TOP !!! Het eten was goed , app was goed en iedere dag nieuwe handdoeken. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Wij hebben een top vakantie gehad en gaan zeker nog een keertje terug.

• 8Verkuijl13-09-2008

Halfpension voor ons helaas geen succes.

Wij waren hier voor de vierde keer en helaas zal er niet zo snel een vijfde keer komen. Ik sluit me volledig aan bij het onderstaande bericht wat betreft het halfpension. De kwaliteit van het avondeten was zeker niet slecht maar wel eentonig, niet goed warm, en op kleffe patat na niets voor kleine kinderen. Geen kipnuggets, hamburgertjes, of ijs. Ook het eten van 18.30 uur tot 20.30 uur vonden wij te vroeg, om 20.00 uur werd al een rondje gemaakt zodat je de drank af moest rekenen. Ook de drankprijzen waren behoorlijk gestegen. De mensen die in het restaurant Meni Beach werden wel in de watten gelegd, broodjes, drankje van het huis, sigaar enz.. Als het half pension weer wordt afgeschaft komen we zeker nog een keer terug.

• 9Erik en Esther12-09-2008

prima hotel, jammer van het slechte eten!

Wij waren de tweede keer in meni beach, vorig jaar kon je dit hotel nog met ontbijt boeken, nu was dit verplicht halfpension. Het hotel zelf is prima; mooie ruime kamers, erg vriendelijk personeel en een fantastische ligging. Het ontbijtbuffet is prima. Helaas ondervonden wij dat dit wat betreft het avondeten niet zo is. Beperkte keus, vlees erg vet, wij vonden het een echte afknapper. In griekenland kun je zo lekker eten, dus dit is erg jammer. Wij zijn regelmatig bij Vassilis, een paar pandjes verder, gaan eten. Wij gaan pas weer terug als we dit hotel weer gewoon met ontbijt kunnen boeken; jammer!

• 9M.Duivenvoorden-Riekerk28-08-2008

Een aanrader!

Prima complex, met zeer aardig en gastvrij personeel!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9fam. Otten11-08-2008

Een absolute aanrader

Bijzonder goed hotel. Kleinschalig, persoonlijk, maar niet opdringerig. Geen animatie, wel een hele prettige sfeer. Een absolute aanrader!

• 5Katrien29-07-2008

Overboekt

Begin juli waren wij de twijfelachtige eerste die overboekt waren. Wij werden bij aankomst gedropt in een kleine kamer en het geboekte 2-kamerappartement zou op dag 4 pas beschikbaar zijn. Via de touroperator een upgrade gehad naar een super hotel wat perfect was. Wat Meni-beach ons aanbood als compensatie was een lachtertje voor al het ongemak.

• 10fam. Kellner27-07-2008

geweldig hotel qua prijs/kwaliteit

Van 14-07 t/m 24-07-08 in dit hotel verbleven. Zeer vriendelijk personeel,behulpzaam om iedereen het naar de zin te maken. Dicht bij het strand, iedere dag: schone lakens, handdoeken en schoonmaak kamers. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid voor griekse begrippen. Dinerbuffet ook goed. Eten is meestal lauw wat normaal is in griekenland.

Overboeking?: veel hierover gelezen. 1e nacht kregen we andere kamers dan geboekt, echter de volgende dag was alles perfekt in orde + gratis kluisje voor 10 dagen ivm bovenstaande. Dit noem ik dus geen overboeking, maar een slordige administratie. Toch werd dit kleine euvel ruimschoots vergoed. Tigaki is een rustig gezellig dorpje en niet geschikt voor jonge stappers. We waren met 6 personen en 1 baby. Iedere dag was er een grote tafel gereserveerd voor ons in het restaurant, terwijl hier niet om gevraagd hadden. Gaan zeker nog eens terug hier naar toe.

• 9Alida16-07-2008

Goeie service voor weinig geld!!!!

We gaan zeker een keer terug naar dit gezellige en gastvrije app/hotel.

Gereisd met familie in juni 2008

10 tips over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• Det gees, 09-05-2014

Huur fiets en quad. Met de quad kan je al de uithoeken van het eiland bekijken en dat zijn soms de mooiste plekjes.De moeite waard! Wandel ook eens naar het zoutmeer in de omgeving en bezoek de therma.

• clijsters_fan, 11-07-2014

We hebben met de touroperator drie uitstappen gedaan. Nyssiros (vulkaaneiland) bezocht, zeker en vast doen! De eilandtour, was zeer leuk maar we hadden verwacht dat we hierbij ook iets meer van Kos stad zelf zouden zien. De drie eilanden cruise is ook absoluut een aanrader, hierbij bezochten we 2 eilandjes (kalymnos en pserimos), we hebben dolfijnen gezien en hebben gezwommen in de helderblauwe zee voor het onbewoonde eiland van Plati.

• Piet en Diny, 24-06-2013

Heerlijk uit de drukte van Kos stad. Nee geef ons maar Tigaki alles bij de hand winkels, een fiets om een stuk te fietsen. Maar ook het strand is de weg over, en wil je wat bloot liggen fiets je wat verder. Nee een fantastisch plaatsje Tigaki...al voor de 4 de keer.

4 vragen over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• J.Kaandorp, 09-09-2016

airco slaapkamer

is er ook een airco in de extra slaapkamer?

Groeten, jack

• Marcia Lauwereyns, 18-01-2015

Maaltijden

Is er veel variatie in de maaltijdkeuze?We zouden graag boeken maar er is in ons gezelschap iemand die niet veel lust!

Dries Petersen, 30-07-2015

In het hotel is de keuze beperkt. Er is altijd rijst en frietjes. Verder is er variatie met oa. Griekse specialiteiten. Er is ook de saladbar. Je kan als hotelgast in het a-la-carte restaurant gaan eten aan -10% van de prijs. Het voordeel van het buffet is dat je alles kan proberen natuurlijk. Recht tegenover het hotel is een pita bar met lekkere pita en gyros. Wat verder is een pizzeria met echte houtoven en zeer lekkere pizza's. Je weet van tevoren dat Grieks in Griekenland altijd wel een beetje vettiger is dan bij ons. Veel plezier. Wij hebben er genoten!!

• Sharel, 22-11-2014

Is het strand op loopafstand, en ook met rolstoel te bereiken. Zijn er bedjes en parasols en zijn deze ook all inclusive.

nellie, 27-11-2014

Hallo Sharel Het hotel is aan het strand de weg over steken.goed met de rolstoel te bereiken,2 bedjes met parasol kosten 5 euro Grtjes nellie

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk