Hotel Cook's Club Kos Tigaki

8,9

4 reacties Hotel Cook's Club Kos Tigaki

airco slaapkamer

J.Kaandorp, 9-9-2016

is er ook een airco in de extra slaapkamer?

Groeten, jack

0 reacties

Maaltijden

Marcia Lauwereyns, 18-1-2015
Is er veel variatie in de maaltijdkeuze?We zouden graag boeken maar er is in ons gezelschap iemand die niet veel lust!
1 reactie

Sharel, 22-11-2014
Is het strand op loopafstand, en ook met rolstoel te bereiken. Zijn er bedjes en parasols en zijn deze ook all inclusive.
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

Suites en apartementen

Welke type kamer ligt mooi?, 24-1-2013

Hallo,

Wij hebben per e-mail een aanbieding gehad van dit hotel voor diverse suites. Maar via de site wordt niet duidelijk wat nou wat is. Er zijn wel 4 soorten suites.

Wij zoeken concreet een kamer met een rustige ligging (dus niet bij de bar) en liefst met 2 kamers aan de zeezijde. Heeft iemand dat ooit gehad en welke kamer was dat dan ?

Alvast bedankt!

Grtjes sklarrie