Hotel aan zee, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°22°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki in het Nederlands

Hotel is zeker een aanrader

kersjes
17-5-2019

Mooi Hotel, mooie (Bad)kamer, mooi zwembad op loop afstand van het strand met prettig personeel, zeer goed ontbijt eten in restaurant is ook goed hebben een prettig verblijf gehad

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Patricia
14-9-2018

Perfect hotel, zeer goede locatie, fantastisch personeel, relaxed en familiair!

Gereisd Met partner in augustus 2018

heel erg goed

Eugénie
14-6-2018

Ons verblijf was heerlijk. Wij logeerden bij More Meni in Tigaki. In het centrum gelegen, de weg oversteken en daar was het strand. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt én het avondeten waren geweldig. Elke dag vers en gevarieerd.

fantastisch

Pierre Amendt
      2-6-2018

Hotel Menibeach in Tigaki Kos is een prachtig Hotel het personeel is geweldig, staan altijd voor je klaar mooie schone kamers eten voortreffelijk ontbijt is heel, goed verzorgd keuze genoeg ook de meiden van de bediening geven wij een pluimpje we gaan volgend jaar terug voor de 5 de keer wij bevelen dit Hotel aan.

Gereisd Met partner in mei 2018

prijs-kwaliteit goed

Tanja
      4-10-2017

Leuke ligging, vlakbij centrum Tigaki en strand. Proper hotel met héél vriendelijk personeel, zowel aan receptie als in restaurant. Kamer was licht en proper. Jammer genoeg paar dagen moeten wachten om wat mankementjes te repareren. We hadden kamer aan de straatkant, dit zorgde wel voor wat lawaai. Al hadden we meer last van lawaai in de gang. Zowel 's morgens als 's avonds lekker eten. Geen uitgebreide keuze, maar we hebben zeker goed gegeten.

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijke plek voor een vakantie met gezin.

Erica Luttik
      15-8-2017

More Meni Beach is een licht, rustig, groen en vriendelijk hotel in Tigaki. Dichtbij zandstrand met een goed verzorgd buffet . Zowel voor ontbijt als diner. Handdoeken voor zwembad en strand inclusief. Schoon en ruime kamers.

Beste hotel wat ik ooit heb gehad

Jan
      29-5-2017

Wij hebben 10 dagen in dit hotel gezeten en het is ons uitstekend bevallen. Het eten is gevarieerd en zeer goed het personeel uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Schoonmaak is bijzonder goed. De kamers zijn ruim en modern ingericht met veel lichte kleuren. Wij zaten zelf op de 1ste etage aan de straatzijde. Hartje zomer kan het hier volgens mij nog weleens luidruchtig zijn daarom zou ik mensen die van rust houden kamer met zeezicht aanraden gezien de ligging. Wij waren eind mei hier het enige dat tegenviel was het feit dat er weinig te doen is in Tigaki. Het plaatsje stelt weinig voor een straat van circa 500 meter. Voor de levendigheid moet je meer zijn in Kos stad. Het strand bij Tigaki is wel geweldig en daarom komen veel mensen hier.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig hotel

Pierre Amendt
      23-5-2017

Irene staat altijd klaar mooie kamers eten is goed de service is uitstekend, Mika is een altijd vriendelijk en verwend de gasten in de eetzaal ook de, poetsvrouwen zijn altijd aardig iedere dag schone lakens op het bed, en de kamers ruiken fris en aangenaam kortom een prima hotel.

Gereisd Met partner in mei 2017

Mondelaers
      5-5-2017

Heel vriendelijk personeel.Heel goed van eten zeker het ontbijt.Mooie kamers.Er wordt goed schoongemaakt.Het strand ligt vlak bij het hotel en halte voor de bus naar Kosstad.Als je een kamer boekt kan je best op het eerste verdiep nemen voor het uitzicht.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Iris
      30-4-2017

Kleinschalig lounge/boutique hotel. Heel vriendelijk en servicegericht personeel. Zorgen er echt voor dat het je aan niets ontbreekt. Het eten is geweldig! In Tigaki zelf was letterlijk niets te beleven maar dat kwam omdat de Grieken het seizoen pas starten vanaf mei. We hadden met 3 pubers beter in Kos Stad kunnen zitten. Maar een dag een auto huren en een paar dagen een fiets hebben we veel leuke dingen kunnen doen en bij de leukste strandtentjes gelegen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan
      • Eten en drinkenDiner
      • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, 15 minuten met de auto, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
      • BuitensportenFietsen, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cook's Club Kos Tigaki in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cook's Club Kos Tigaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.