Hotel Cook's Club Kos Tigaki

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• 10Patricia15-08-2019

Fantastisch!!!

Super hotel!!! Vriendelijk personeel, uitermate schoon en het nieuwe concept van het a la carte restaurant - Tapas - is een echte aanrader.

• 9kersjes17-05-2019

Hotel is zeker een aanrader

Mooi Hotel, mooie (Bad)kamer, mooi zwembad op loop afstand van het strand met prettig personeel, zeer goed ontbijt eten in restaurant is ook goed hebben een prettig verblijf gehad

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    10Patricia14-09-2018

Perfect hotel, zeer goede locatie, fantastisch personeel, relaxed en familiair!

• 8Eugénie14-06-2018

heel erg goed

Ons verblijf was heerlijk. Wij logeerden bij More Meni in Tigaki. In het centrum gelegen, de weg oversteken en daar was het strand. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt én het avondeten waren geweldig. Elke dag vers en gevarieerd.

• 9Pierre Amendt02-06-2018

fantastisch

Hotel Menibeach in Tigaki Kos is een prachtig Hotel het personeel is geweldig, staan altijd voor je klaar mooie schone kamers eten voortreffelijk ontbijt is heel, goed verzorgd keuze genoeg ook de meiden van de bediening geven wij een pluimpje we gaan volgend jaar terug voor de 5 de keer wij bevelen dit Hotel aan.

• 2017
      8Tanja04-10-2017

prijs-kwaliteit goed

Leuke ligging, vlakbij centrum Tigaki en strand. Proper hotel met héél vriendelijk personeel, zowel aan receptie als in restaurant. Kamer was licht en proper. Jammer genoeg paar dagen moeten wachten om wat mankementjes te repareren. We hadden kamer aan de straatkant, dit zorgde wel voor wat lawaai. Al hadden we meer last van lawaai in de gang. Zowel 's morgens als 's avonds lekker eten. Geen uitgebreide keuze, maar we hebben zeker goed gegeten.

• 9Erica Luttik15-08-2017

Heerlijke plek voor een vakantie met gezin.

More Meni Beach is een licht, rustig, groen en vriendelijk hotel in Tigaki. Dichtbij zandstrand met een goed verzorgd buffet . Zowel voor ontbijt als diner. Handdoeken voor zwembad en strand inclusief. Schoon en ruime kamers.

Met oudere kinderen

• 10Jan29-05-2017

Beste hotel wat ik ooit heb gehad

Wij hebben 10 dagen in dit hotel gezeten en het is ons uitstekend bevallen. Het eten is gevarieerd en zeer goed het personeel uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Schoonmaak is bijzonder goed. De kamers zijn ruim en modern ingericht met veel lichte kleuren. Wij zaten zelf op de 1ste etage aan de straatzijde. Hartje zomer kan het hier volgens mij nog weleens luidruchtig zijn daarom zou ik mensen die van rust houden kamer met zeezicht aanraden gezien de ligging. Wij waren eind mei hier het enige dat tegenviel was het feit dat er weinig te doen is in Tigaki. Het plaatsje stelt weinig voor een straat van circa 500 meter. Voor de levendigheid moet je meer zijn in Kos stad. Het strand bij Tigaki is wel geweldig en daarom komen veel mensen hier.

• 9Pierre Amendt23-05-2017

prachtig hotel

Irene staat altijd klaar mooie kamers eten is goed de service is uitstekend, Mika is een altijd vriendelijk en verwend de gasten in de eetzaal ook de, poetsvrouwen zijn altijd aardig iedere dag schone lakens op het bed, en de kamers ruiken fris en aangenaam kortom een prima hotel.

• 9Mondelaers05-05-2017

Heel vriendelijk personeel.Heel goed van eten zeker het ontbijt.Mooie kamers.Er wordt goed schoongemaakt.Het strand ligt vlak bij het hotel en halte voor de bus naar Kosstad.Als je een kamer boekt kan je best op het eerste verdiep nemen voor het uitzicht.

10 tips over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• Det gees, 09-05-2014

Huur fiets en quad. Met de quad kan je al de uithoeken van het eiland bekijken en dat zijn soms de mooiste plekjes.De moeite waard! Wandel ook eens naar het zoutmeer in de omgeving en bezoek de therma.

• clijsters_fan, 11-07-2014

We hebben met de touroperator drie uitstappen gedaan. Nyssiros (vulkaaneiland) bezocht, zeker en vast doen! De eilandtour, was zeer leuk maar we hadden verwacht dat we hierbij ook iets meer van Kos stad zelf zouden zien. De drie eilanden cruise is ook absoluut een aanrader, hierbij bezochten we 2 eilandjes (kalymnos en pserimos), we hebben dolfijnen gezien en hebben gezwommen in de helderblauwe zee voor het onbewoonde eiland van Plati.

• Piet en Diny, 24-06-2013

Heerlijk uit de drukte van Kos stad. Nee geef ons maar Tigaki alles bij de hand winkels, een fiets om een stuk te fietsen. Maar ook het strand is de weg over, en wil je wat bloot liggen fiets je wat verder. Nee een fantastisch plaatsje Tigaki...al voor de 4 de keer.

4 vragen over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• J.Kaandorp, 09-09-2016

airco slaapkamer

is er ook een airco in de extra slaapkamer?

Groeten, jack

• Marcia Lauwereyns, 18-01-2015

Maaltijden

Is er veel variatie in de maaltijdkeuze?We zouden graag boeken maar er is in ons gezelschap iemand die niet veel lust!

Dries Petersen, 30-07-2015

In het hotel is de keuze beperkt. Er is altijd rijst en frietjes. Verder is er variatie met oa. Griekse specialiteiten. Er is ook de saladbar. Je kan als hotelgast in het a-la-carte restaurant gaan eten aan -10% van de prijs. Het voordeel van het buffet is dat je alles kan proberen natuurlijk. Recht tegenover het hotel is een pita bar met lekkere pita en gyros. Wat verder is een pizzeria met echte houtoven en zeer lekkere pizza's. Je weet van tevoren dat Grieks in Griekenland altijd wel een beetje vettiger is dan bij ons. Veel plezier. Wij hebben er genoten!!

• Sharel, 22-11-2014

Is het strand op loopafstand, en ook met rolstoel te bereiken. Zijn er bedjes en parasols en zijn deze ook all inclusive.

nellie, 27-11-2014

Hallo Sharel Het hotel is aan het strand de weg over steken.goed met de rolstoel te bereiken,2 bedjes met parasol kosten 5 euro Grtjes nellie

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk