Tijdelijk €25 aanbetaling

Cook's Club Kos Tigaki

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 148 reviews
+111

8.8FantastischScore uit 148 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

148 Reviews over Cook's Club Kos Tigaki

• 10Patricia15-08-2019

Fantastisch!!!

Super hotel!!! Vriendelijk personeel, uitermate schoon en het nieuwe concept van het a la carte restaurant - Tapas - is een echte aanrader.

• 10Rainer und Tula09-08-2019

Es war ein wunderschöner Urlaub.

Das Hotel liegt Direkt in Strandnähe und Zentral gelegen.Das Hotel ist sehr Modern ausgestattet.Die Zimmer sind sehr Sauber und werden Täglich gereinigt.Das Früstücksbuffet hat für jeden etwas zur Auswahl und ist sehr Reichhaltig bestückt.Wer auf Tapas steht,sollte das Hoteleigenene Restaurant besuchen.Für uns war es ein vollkommen gelungener Urlaub.Das gesammte Personal,vom Management über das Servicepersonal bis hin zur Reinigungsfrau waren wie Freunde zu uns.Für uns war es Erholung pur.

• 9kersjes17-05-2019

Hotel is zeker een aanrader

Mooi Hotel, mooie (Bad)kamer, mooi zwembad op loop afstand van het strand met prettig personeel, zeer goed ontbijt eten in restaurant is ook goed hebben een prettig verblijf gehad

• 10Patricia14-09-2018

Perfect hotel, zeer goede locatie, fantastisch personeel, relaxed en familiair!

• 8Eugénie14-06-2018

heel erg goed

Ons verblijf was heerlijk. Wij logeerden bij More Meni in Tigaki. In het centrum gelegen, de weg oversteken en daar was het strand. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt én het avondeten waren geweldig. Elke dag vers en gevarieerd.

• 9Pierre Amendt02-06-2018

fantastisch

Hotel Menibeach in Tigaki Kos is een prachtig Hotel het personeel is geweldig, staan altijd voor je klaar mooie schone kamers eten voortreffelijk ontbijt is heel, goed verzorgd keuze genoeg ook de meiden van de bediening geven wij een pluimpje we gaan volgend jaar terug voor de 5 de keer wij bevelen dit Hotel aan.

• 8Tanja04-10-2017

prijs-kwaliteit goed

Leuke ligging, vlakbij centrum Tigaki en strand. Proper hotel met héél vriendelijk personeel, zowel aan receptie als in restaurant. Kamer was licht en proper. Jammer genoeg paar dagen moeten wachten om wat mankementjes te repareren. We hadden kamer aan de straatkant, dit zorgde wel voor wat lawaai. Al hadden we meer last van lawaai in de gang. Zowel 's morgens als 's avonds lekker eten. Geen uitgebreide keuze, maar we hebben zeker goed gegeten.

• 9Erica Luttik15-08-2017

Heerlijke plek voor een vakantie met gezin.

More Meni Beach is een licht, rustig, groen en vriendelijk hotel in Tigaki. Dichtbij zandstrand met een goed verzorgd buffet . Zowel voor ontbijt als diner. Handdoeken voor zwembad en strand inclusief. Schoon en ruime kamers.

• 10Jan29-05-2017

Beste hotel wat ik ooit heb gehad

Wij hebben 10 dagen in dit hotel gezeten en het is ons uitstekend bevallen. Het eten is gevarieerd en zeer goed het personeel uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Schoonmaak is bijzonder goed. De kamers zijn ruim en modern ingericht met veel lichte kleuren. Wij zaten zelf op de 1ste etage aan de straatzijde. Hartje zomer kan het hier volgens mij nog weleens luidruchtig zijn daarom zou ik mensen die van rust houden kamer met zeezicht aanraden gezien de ligging. Wij waren eind mei hier het enige dat tegenviel was het feit dat er weinig te doen is in Tigaki. Het plaatsje stelt weinig voor een straat van circa 500 meter. Voor de levendigheid moet je meer zijn in Kos stad. Het strand bij Tigaki is wel geweldig en daarom komen veel mensen hier.

• 9Pierre Amendt23-05-2017

prachtig hotel

Irene staat altijd klaar mooie kamers eten is goed de service is uitstekend, Mika is een altijd vriendelijk en verwend de gasten in de eetzaal ook de, poetsvrouwen zijn altijd aardig iedere dag schone lakens op het bed, en de kamers ruiken fris en aangenaam kortom een prima hotel.

Hotel Cook's Club Kos Tigaki info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Tigaki, GR-85300