Hotel Blue Nest

Kleine hotelsWeer vandaag18°13°
Hotel Blue Nest
9,4

Laatste review

Een mooi en schoon hotel in een rustige omgeving. Heel vriendelijk personeel, altijd bereid alle vragen te beantwoorden en/of advies te geven. Op verzoek direct een andere kamer gekregen aan de voorzijde van het hotel, met in de verte zicht op de zee. Ook een waterkoker op de kamer was geen probleem. Heerlijk zwembad om baantjes te trekken, een handdoek leggen op een bedje is hier niet nodig. Goed ontbijt en lekker en zeer goed betaalbaar eten en drinken (3 gangen menu van 10 tot 14 euro, halve liter bier 3 euro, halve liter wijn, 4,50 euro) De Griekse avond was erg gezellig, goede muziek en heerlijk gedanst en prima BBQ. Wil je een keer ergens anders eten, zijn er goede mogelijkheden direct naast het hotel, ook is vlakbij een bushalte. Op loopafstand (150 meter) de zee, met zand/steenstrand. Zonder bijbetaling kon gebruik gemaakt worden van de ligbedden (direct aan zee) van een ander hotel. Kortom: hier komen wij nog een keer terug!

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

6 reviews over Hotel Blue Nest in het Nederlands

Top hotel, prima prijs - kwaliteit verhouding

Brigitta,
2-10-2018

Spijkhoven,
26-5-2018

Fijne accomodatie, rustige omgeving, op loopafstand het strand, een fiets is wel aan te raden voor naar Tigaki zelf te gaan, bushalte op loopafstand om naar Kos stad te gaan, elke dag schoonmaak, goede Wifi verbinding, vriendelijk personeel en niets is ze teveel om je vakantie geweldig te maken.

geweldig verblijf dus een top vakantie!

spijkhoven,
17-10-2017

Wij hebben op het hotel geen enkele negatieve opmerking te melden.

Ontbijt is super, Wifi, airco en kluis is gratis en het personeel doet er echt alles aan om je vakantie een topvakantie te laten zijn.

Bedden om te slapen zijn echt super!

De bus stopt bijna voor de deur om alle kanten op te gaan.

Tjingo

Superfijn en gezellig soort van familiehotel

Steph van Namen,
10-7-2017

Heerlojke ligging, prachtig zwembad, super eten, ontbijt sober maar goed geregeld, schappelijke prijzen en heel lieve bediening

Mooi complex,twee balkons,vriendelijk personeel.

John en Yvonne.,
15-6-2017

Pluspunt:uitgebreid ontbijtbuffet,schoon,rustig gelegen,mooi zwembad,WiFi gratis, airco gratis,kluisje gratis, koelkast ,tv met goed beeld en restaurant heel goed en beslist niet duur!

Minpunt: muggen ,slaapkamer goed dicht houden.

Zeer goed

Alexandra en Johannes,
12-6-2017

super service, uitstekende keuken, bijzonder aardige mensen. mooi zwembad, zeer hygiënisch

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Nest in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Nest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.