Hotel Blue Nest

9,6

5 reviews over Hotel Blue Nest in het Nederlands

Spijkhoven
26-5-2018

Fijne accomodatie, rustige omgeving, op loopafstand het strand, een fiets is wel aan te raden voor naar Tigaki zelf te gaan, bushalte op loopafstand om naar Kos stad te gaan, elke dag schoonmaak, goede Wifi verbinding, vriendelijk personeel en niets is ze teveel om je vakantie geweldig te maken.

geweldig verblijf dus een top vakantie!

spijkhoven
17-10-2017

Wij hebben op het hotel geen enkele negatieve opmerking te melden.

Ontbijt is super, Wifi, airco en kluis is gratis en het personeel doet er echt alles aan om je vakantie een topvakantie te laten zijn.

Bedden om te slapen zijn echt super!

De bus stopt bijna voor de deur om alle kanten op te gaan.

Superfijn en gezellig soort van familiehotel

Steph van Namen
10-7-2017

Heerlojke ligging, prachtig zwembad, super eten, ontbijt sober maar goed geregeld, schappelijke prijzen en heel lieve bediening

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Nest voor je op een rij gezet:

Mooi complex,twee balkons,vriendelijk personeel.

John en Yvonne.
15-6-2017

Pluspunt:uitgebreid ontbijtbuffet,schoon,rustig gelegen,mooi zwembad,WiFi gratis, airco gratis,kluisje gratis, koelkast ,tv met goed beeld en restaurant heel goed en beslist niet duur!

Minpunt: muggen ,slaapkamer goed dicht houden.

Zeer goed

Alexandra en Johannes
12-6-2017

super service, uitstekende keuken, bijzonder aardige mensen. mooi zwembad, zeer hygiënisch

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Nest voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Nest in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Nest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Nest scoort een 9.58 uit 10 op basis van 5 reviews.