Hotel Astir Odysseus Resort & Spa

Hotel Astir Odysseus Resort & Spa
9,2

15 tips over Hotel Astir Odysseus Resort & Spa

Ludo, 14-1-2018
Reserveer in het nieuwere gedeelte. Maar prijzen zijn aanzienlijk duurder.
margauxdeclercq, 17-6-2013
Wijnkaart proberen! Vb goeie fles kost voor all in gasten 6-9 EUR en is veel beter dan de wijn die inbegrepen is.
jlvandeven, 1-6-2013

leer een paar woordjes grieks.

de mensen spreken veel talen.

huur een fiets, auto of scooter om meer van dit eiland te zien

We hebben een aantal aanbieders voor Astir Odysseus Resort & Spa voor je op een rij gezet:

klaassylvia, 2-11-2012
Kosstad is in deze perioden ook niet aan te bevelen in deze crisistijd. Veel winkels zijn weg en niet aangevuld. Op het terras weten ze van prijzen!! Bij de receptie kun je buskaarten kopen voor 3,10 euro retour. Je bent er binnen 10 minuten.
SenS, 29-9-2012
Wij hebben een auto gehuurd wat ideaal is om het eiland te verkennen.
Arno, 26-9-2012
Restaurant Lofaki vragen aan de taxi chauffeur en je gaat naar een erg goed restaurant met een prachtige sunset en uitzicht over kos stad. Ook in het plaatsje Zia heb je een erg mooi uitzicht bij een restaurant met 3 verschillende etages (buiten).

gerrion verbeek, 16-9-2012

Een huurauto is zeer aan te raden om het eiland te verkennen.

Een echte aanrader is een boottocht naar 3 eilanden,nl Kalymnos,Plati en Pserimos.Dit is een dagtocht en zeer de moeite waard.Idylische eilanden!!

Cultuur is ook voldoende op Kos.

Ine cloosen, 2-9-2012
Wil je een dagje naar Bodrum? Neem de bus naar Kos stad en boek daar een trip met de Ferry, prima regeling, veel goedkoper dan via neckerman en echt de moeite!
Baele lieselot, 20-8-2012

Internet: zorgen voor gratis Wifi in heel het hotel en als het alleen in de lobby blijft zorgen dat het zwaar genoeg is dat je niet steeds lang moet wachten

Spa: een deel van het spagedeelte naar buiten brengen, jacuzzi in open lucht zou echt een meerwaarde zijn

janine, 10-7-2012

niet echt voor oudere kinderen, zeer net resort, geen gillende spelende kinderen ( tenminste toen wij er waren) geen glijbanen ofzo

wel miniclub, die doen het leuk, alleen jammer van de mini disco dat het om half 9 pas was,, ons meisje sliep toen al

kamers zijn echt geluidsdicht top

heren dragen bijna allemaal een lange broek bij het eten en geen teenslipper