Aparthotel

7 reviews over Aparthotel Aspro Spiti in het Nederlands

Echt NOOIT weer...afknapper!

Maria
12-8-2019

Bedenk je goed voordat je hier gaat boeken. Het zwembad is werkelijkheid enige dat voldoet. De accommodatie is te vies voor woorden. Meubilair kapot ,sanitair defect en aan vervanging toe muren en dekens/lakens vies van de vlekken. Overal een penetrante urine lucht. Enig plus punt is de supermarkt vlak naast de accommodatie. Voor ons nooit meer!

Gereisd Met partner in juli 2019

Gezellig!

R.
25-7-2019

We werden s'nachts bij aankomst fijn geholpen en naar de kamer verwezen. Appartement was simpel en had zijn beste tijd wel gehad. Service is wel heel goed en elke dag was de kamer weer netjes gemaakt. Wat echt super was is dat er een supermarkt naast het appartement zit, heel ideaal! Zwembad is fijn en goed onderhouden.

Op een klein afstand leuke tentjes en restaurants te vinden ook om te ontbijten! Aanrader: Pala panis bakery, goedkoop en zo lekker! Strand is heel fijn, heerlijke bedjes (voor een paar euro). Wij hadden een auto gehuurd en konden zo heel Kos ontdekken. Kos stad is super gezellig met veel winkeltjes en eettentjes!

Gewoon een ideale plek om Kos te ontdekken en heerlijk van alle stranden en gezelligheid te genieten!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Te vies voor woorden!

J.
22-7-2019

Vreselijk verblijf gehad. We kwamen aan en de vrouw was vriendelijk. We moesten even wachten tot onze appartement “schoon” was gemaakt. Schoon was het niet, schilfers over de lakens, vieze dekens en kussen, hele douche vies en dan nog het douchegordijn dat te smerig voor woorden was. Overal zaten plas vlekken. Bekers en bestek waren nog vies van gebruik etc.In de hal richting de appartementen stinkt het naar plas en andere nare geuren. Aangegeven dat we een schone kamer wouden en een schoon en HEEL bed. Tevens waren de stoelen en nachtkastjes ook kapot. Dit kon pas de volgende dag. Na een tijd aandringen pas schone lakens voor de nacht gekregen. Die niet echt schoon waren. De baas werd boos op ons en wij voelde ons niet prettig en welkom meer. De volgende dag zal de kamer spik en span worden dit is niet gebeurd. Na een hoop gedoe konden we gelukkig overgeplaatst worden naar een ander hotel waar wij samen onze vakantie gaan voortzetten.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Te ranzig voor woorden

N
22-7-2019

Toen we aan kwamen leek het allemaal prima, aardige mevrouw, we mochten onze koffers ergens neerzetten omdat onze kamer nog “schoon” gemaakt moest worden. Een paar minuten later mochten we in de kamer, de hele hal rook naar urine. Toen we eenmaal op de kamer kwamen zat er overal schimmel aan de muur, bekers, bestek en de borden waren ook vies. In de badkamer waren ze zo te zien helemaal niet geweest om schoon te maken, overal zaten urine vlekken, schimmel aan de muur, vieze vlekken op de spiegel en op het wasmeubel. Het douche gordijn was heel erg vies! Er zat allemaal schimmel aan en hele andere vieze vlekken. De bedden waren ook vies, schilfers in bed, urine vlekken, en andere vieze vlekken. We zijn 4 dagen eerder vertrokken, de sleutel werd uit onze handen geropt en ze werden erg blij dat we weg gingen, want we moesten niet zo zeuren.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Nooit meer

Mevr. Van Doorn
15-6-2019

Dicht bij het centrum. Wat gezellig is. Met veel eet gelegenheden en uitgaan.

Gemoedelijk, goed verzorgd complex

Alie vos
13-7-2014

Nikos, Poppy, hun familie en medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Zowel de kamers, als de gemeenschappelijke binnen- en buitenruimtes worden dagelijks schoongemaakt. De kamers zijn ruim. De kitchenette eigenlijk niet geschikt om te koken. Ontbijt is prima met zelfgemaakte hartige en zoete hapjes.

Gereisd Met partner in Sun Jun 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig familiehotel juli2011

ankvanson
5-8-2011

Kleinschalig en gemoedelijk. Oprecht aardige eigenaar Nikos met vrouw en kids! Ruime kamers, airco, free internet, prima zwembad en kinderbadje, poolbiljart. Lekkere salades van groenten uit eigen moestuin. Direct naast grote supermarkt. Geen last van katten/honden. Strand 10 minuten lopen. Kosstad 15 autominuten. Tigaki zelf is rustig, geen uitgaansplek, voldoende restaurants. Kortom:Goede prijs/kwaliteitverhouding!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aspro Spiti in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aspro Spiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.