Hotel Akti Dimis

9.1FenomenaalScore uit 111 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

111 Reviews over Akti Dimis

• 9Marjolein10-08-2021

Zeker nog eens terug!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! De studio was prima, er is overigens geen kitchenette alleen een koelkast. Dit staat bij Sunweb goed maar niet op de site van Akti Dimis zelf. Een heerlijke douche! Een geweldige ligging, rustig met alles op loopafstand. Het fijne (rustige) zandstrand aan de overkant van de straat. Ontbijt erg goed en genoeg keuze, eieren met spek, diverse broodjes, yoghurt met cereals en fruit. De eigenaars zijn vriendelijk en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Bij het zwembad staan allemaal nieuwe ligbedjes met rieten parasols, ziet er zo veel beter uit dan op de foto's.Misschien door coronatijd, maar wij vonden het vrij rustig. Altijd wel ligbedjes vrij en ook de straat is niet druk. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad en gaan zeker nog eens terug!

• 10Leontine Agema05-12-2019

Helemaal fantastisch!

Wij zijn hier in september voor de 8e keer geweest. Het is echt geweldig. We hebben altijd een studio en daar was nu een hele nieuwe mooie doucheruimte in. De kamer is eenvoudig maar alles wat je nodig hebt zit erin. De bedden zijn nieuw een beetje hard maar slapen heerlijk. Bijna elke dag behalve zondag kregen we nieuwe handdoeken en lakens. De familie doen erg hun best om het iedereen naar hun zin te maken, je kan alles aan de jongens vragen en staan gelijk voor je klaar! Het zwembad is heerlijk, er staan mooie stoelen omheen waar je lekker op kunt liggen. De ligging is echt geweldig pal aan het strand, waar je stoelen en een parasol kunt huren voor weinig. De tuin rondom het complex is heel mooi bijgehouden, en ziet er prachtig uit. Op loopafstand zijn restaurantjes en winkeltjes waar je heerlijk kan eten. In het hotel kan je ook lekker eten, vooral de patat met kipnuggets is een echte aanrader! Wij gaan weer terug voor drie weken!!

• 4Johan30-10-2019

voorlopig niet meer.

kom hier al een paar jaar...sinds 2 jaar zijn de broers zelf verantwoordelijk voor het complex. Ik mis de gedrevenheid en het enthousiasme van het personeel. De sfeer is niet meer zoals het vroeger was...Veel grieken bij het zwembad in het weekend. Amper plek voor de gasten.

• 6A. Visser20-10-2019

Nooit meer als situatie niet wordt verbeterd.

Complex ligt perfect aan het strand. 2 kamer appartementen zijn(nog) niet gerenoveerd (was niet bekend). Appartement is zeer sober ingericht met diverse mankementen. Zeer gehorig. Spijkerharde bedden met gratis bedwantsen (zo smerig !)

• 2Peter de Vries16-10-2019

Nooit meer

Lawaaiig in de ochtend. Schoonmakers gaan elke ochtend in de weer. Uitslapen is er niet bij. De tuin wordt 'sochtends bijgewerkt met de grasmaaier. Overlast van mieren (niet 1,2 of 3 maar tientallen) dagelijks in het keukenblok (ondanks dagelijkse schoonmaak) . Eten is er niet veilig. Keuken spullen dus zelfs na afwassen niet veilig. In de ochtend weer afspoelen. Waterlekkage onder de gootsteen. Wi-Fi is armoedig slecht. Netjes bij de balie geklaagd. Personeel reageert ongeinteresseerd. 'savonds laat krijg je als advies " go enjoy the beach, the island is beautiful. " Douche is matig: het snoer staat strak waardoor je niet goed onder de douche kan staan. Vriesvak heeft geen deur. Koeienlucht van de boerderij achter het complex. Is er wat positiefs te noemen.... De schuifdeuren die als een soort rolluik functionaliteit veel licht weren. Niet alles want er zitten gaten in. Het is een hotel geen appartementencomplex.

• 8Yvonne Argoudelis14-09-2019

Fantastische ligging

Wij hadden een ruim 2-kamerappartement. Ligging is fantastisch aan een mooi, schoon strand. Bedjes 2,50 euro op en bediening op het strand. Ontbijt is eenvoudig. Schappelijke prijzen. Personeel is erg aardig, behulpzaam en hartelijk. Op loopafstand veel restaurantjes. Stopt een bus bijna voor de deur om naar Kos-stad te gaan.

• 7Jacobus28-06-2019

Jammer

Komen hier nu voor de vierde keer. Vorig jaar was het een overgangsjaar. Er waren al wat minpuntjes toen . Deze minpuntjes zijn dit jaar groter geworden. Er komen nu nog meer Grieken naar het zwembad. In het weekend is het overgrote deel Grieks bij het zwembad. Er waten zelf geen bedjes meer voor de hotelgasten. Hier is denk ik over geklaagd . Er kwamen bij een deel van de bedjes een bordje met only hotel gasts.Dit werd wel consquenties gehandhaafd. De BBQ doen ze ook niet meer te druk ... om vervolgens wel zelf een BBQ party te organiseren voor alleen genodigden meeste waren Grieken. De barman is ook vervangen door Een stagiaire van 21 jaar. De leuke sfeer die er was is er niet meer . Dit was ons laatste jaar bij Akti Dimis

• 9Anoniem12-06-2019

Heerlijk!

Heerlijk verblijf op een heerlijke plek. Vriendelijke eigenaren die het graag naar je zin maken. Prima appartement en aan het strand! Op loopafstand van diverse winkeltjes en restaurantjes. Ontbijt bestaat uit toast, beleg, ei en jus d'orange. Prima ontbijtje maar verwacht geen buffet. Wij hebben 's avonds bij diverse restaurantjes gegeten dus geen gebruik gemaakt van de faciliteiten op de kamer. Kortom heerlijk verblijf, schoon appartement en dichtbij vertier.

• 10Susanne Haarbrink26-05-2019

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijke plek! Heel schoon appartement, dagelijks, schone handdoeken, bijzonder vriendelijke familie en personeel, fijn zwembad, aan het zandstrand, kortom: geweldige plek! Op loopafstand van verschillende restaurantjes, barretjes, pinautomaat en winkeltjes. Het ontbijt dat we erbij hadden besteld was prima! 3 sneetjes geroosterd brood, ham, kaas, jam, honing, gekookt eitje, koffie of thee en jus d'orange. Zelf badlaken meenemen. Wij zijn heerlijk uitgerust na een weekje in dit fijne oord En we gaan zeker nog eens terug!

• 9Niels20-07-2018

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel om tot rust te komen. Makkelijk en vriendelijk personeel en ontzettend schoon. Zeker een aanrader.

Hotel Akti Dimis info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij