Hotel Akti Dimis

110 reviews over Hotel Akti Dimis

• 2019
    10Leontine Agema05-12-2019

Helemaal fantastisch!

Wij zijn hier in september voor de 8e keer geweest. Het is echt geweldig. We hebben altijd een studio en daar was nu een hele nieuwe mooie doucheruimte in. De kamer is eenvoudig maar alles wat je nodig hebt zit erin. De bedden zijn nieuw een beetje hard maar slapen heerlijk. Bijna elke dag behalve zondag kregen we nieuwe handdoeken en lakens. De familie doen erg hun best om het iedereen naar hun zin te maken, je kan alles aan de jongens vragen en staan gelijk voor je klaar! Het zwembad is heerlijk, er staan mooie stoelen omheen waar je lekker op kunt liggen. De ligging is echt geweldig pal aan het strand, waar je stoelen en een parasol kunt huren voor weinig. De tuin rondom het complex is heel mooi bijgehouden, en ziet er prachtig uit. Op loopafstand zijn restaurantjes en winkeltjes waar je heerlijk kan eten. In het hotel kan je ook lekker eten, vooral de patat met kipnuggets is een echte aanrader! Wij gaan weer terug voor drie weken!!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Anoniem12-06-2019

Heerlijk!

Heerlijk verblijf op een heerlijke plek. Vriendelijke eigenaren die het graag naar je zin maken. Prima appartement en aan het strand! Op loopafstand van diverse winkeltjes en restaurantjes. Ontbijt bestaat uit toast, beleg, ei en jus d'orange. Prima ontbijtje maar verwacht geen buffet. Wij hebben 's avonds bij diverse restaurantjes gegeten dus geen gebruik gemaakt van de faciliteiten op de kamer. Kortom heerlijk verblijf, schoon appartement en dichtbij vertier.

• 10Susanne Haarbrink26-05-2019

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijke plek! Heel schoon appartement, dagelijks, schone handdoeken, bijzonder vriendelijke familie en personeel, fijn zwembad, aan het zandstrand, kortom: geweldige plek! Op loopafstand van verschillende restaurantjes, barretjes, pinautomaat en winkeltjes. Het ontbijt dat we erbij hadden besteld was prima! 3 sneetjes geroosterd brood, ham, kaas, jam, honing, gekookt eitje, koffie of thee en jus d'orange. Zelf badlaken meenemen. Wij zijn heerlijk uitgerust na een weekje in dit fijne oord En we gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Niels20-07-2018

Heerlijk hotel

Heerlijk hotel om tot rust te komen. Makkelijk en vriendelijk personeel en ontzettend schoon. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Deborah08-07-2018

'Ons' hotel!

Na jaren andere hotels op Kos te hebben geprobeerd kregen wij van 2 locals de tip om dit hotel te boeken, zou echt iets voor ons zijn. Nou, schot in de roos! Ligging, kamer, eten, zwembad, strand, alles klopt hier. Mooie, zeer complete schone kamer, prima bedden, goed eten, topservice en een gezellige, gemoedelijke sfeer. De familie Illios zijn stuk voor stuk schatten van mensen en zij en de overige medewerkers doen alles om het jou naar de zin te maken. Wij gingen voorheen nooit nogmaals naar hetzelfde hotel maar sinds wij Akti Dimis hebben ontdekt gaan wij hier 2x per jaar naartoe en overwegen niets eens meer iets anders. Zowel het strand, zwembad en overige ruimtes worden prima bijgehouden, overal is gratis WiFi aanwezig en je eten/drinken wordt tot op het strand geserveerd. Iedereen is welkom en er hangt een gezellige sfeer, de perfecte mix tussen locals en toeristen. Wij hopen nog vele jaren te mogen genieten van 'ons' hotel.

• 5Johan25-06-2018

nooit meer

Hier komen we dus nooit meer. Ondanks een kleine en zeer sober ingerichte kamer leek het zo goed maar de gehele dag en elke dag weer dezelfde kaboem kaboem muziek bij het zwembad gaat enorm op de zenuwen werken. Ondanks commentaar van ons en andere gasten was de eigenaar blijkbaar van mening dat deze herrie toch echt nodig was. Het heeft onze vakantie vergald. De gehele dag noodgedwongen met eigen koptelefoon met Noice Cancelling bij het zwembad zitten gaat ook snel vervelen. Tot overmaat van ramp gaat het s'avonds tot 2 uur s'nachts onverminderd door in de nabijgelegen disco. Het zwembad wordt ook door de Grieken gebruikt als openbaar zwembad. De lokale jeugd en Griekse ouders met kleine kinderen waren daardoor, met name in het weekend, wel eens erg nadrukkelijk aanwezig. Weg rust.....

• 9Josephine Nederstigt10-02-2018

Geweldig eiland huur een buggy en ga de bergen in.

Super studio. Ontbijt bijgeboekt. Is wat eenvoudig en elke dag hetzelfde

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

10Sharon27-09-2017

Mooi kleinschalig complex. Service was top! We hebben ons prima vermaakt en missen het echt! Petje af voor de familie die het samen runnen. Ontbijt was prima. Wij gaan hier zeker nog een keertje terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Jeanette Koers02-09-2017

Super vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Schone kamers, vriendelijk personeel, lekker zwembad, prima ligging ten opzichte van Tigaki (op loopafstand) en strand (straat over). Gezelligheid 's avonds aan de bar met heerlijke cocktails. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Yvonne27-08-2017

Een topper!

Een prachtig kleinschalig complex. Super vriendelijk personeel. Niets is hen teveel. Bus stopt naast het complex. Kleine supermarkt gelijk ernaast gelegen. Enige kleine minpuntje is de kleine badkamer. Alles wordt echt zeiknat. Maar het is echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden