Appartement Yiannis

Appartement Yiannis
7,8

8 tips over Appartement Yiannis

Anne-Fleur, 25-8-2014
Huur sowieso fietsen, lopend naar het centrum is net iets te ver. Huur geen fietsen bij het appartement want dat is vrij prijzig, loop wat richting de stad en je kan fietsen huren voor ongeveer 25 euro per week ( was bij het appartement iets van 40 euro per week). Leuk uitje is om met de boot een 3 steden trip te doen. Hierbij betaal je 25 euro p.p. (inclusief lunch) en je bent van 10 tot 6 onderweg en gaat onder andere dolfijnen spotten en naar 3 leuke eilandjes.
sander, 7-8-2014
Doe een boottocht en bezoek de thermen!
Marinde, 16-7-2014
Neem genoeg geld mee, Kos wordt elk jaar aanzienlijk duurder

We hebben een aantal aanbieders voor Yiannis voor je op een rij gezet:

Bennie en Meike, 14-6-2014
therme , boot trip/BBQ met de EVA ligt in Kos-Stad aan de haven , wel handig om een fiets te huren ,3 euro p.dag .
Celine, 11-6-2013
Huur een fiets ! Je bent dan binnen 5 minuten midden in kos stad.
bransen01, 16-8-2012

Gewoon lekker fietsen huren bij Moto David, wij hadden 3 fietsen voor 2 weken 115 euro. Heerlijk om op de fiets naar Kos stad te gaan.

Onze favo restaurants, Nestoras beneden aan de weg naar rechts, na de midgetgolf baan, en in Kos stad bij restaurant Museum.

Aan het strand bij Nikos (Theodoroubeach) is het heerlijk liggen, genoeg ruimte, en heerlijke lunches.

J. Bloem, 28-7-2012
200 meter vanaf het strand waar het voor de beginner erg leuk snorkelen is. Goedkope ligbedden en prima restaurantjes om te eten. Goede busverbinding naar Kos-stad. Fietsverhuur vlakbij.
Celine, 6-6-2012
fiets huren, naar badplaats onder berg

We hebben een aantal aanbieders voor Yiannis voor je op een rij gezet: