Appartement Yiannis

Laatste review

Super!

Melanie,
17-11-2018

Mooie ruime (en schone!) kamer, zonder airco alleen heel erg warm waardoor wij er voor hebben gekozen een airco bij te huren.

Kenmerken

17-11-2018

Fantastische vakantie gehad

Priscilla,
13-9-2018

Appartementen complex was rustig, dicht bij strand en een winkel om de hoek. Aardige personeel en een zwembad erbij. Jammer genoeg was om 6 uur de zo'n al weg.

Geweldig🌞🤗🍉

Rob & Petra,
7-9-2018

we werden heel hartelijk ontvangen om half 12 s'avonds en konden nog iets eten.

Appartementen oke...iets gedateerd maar heel schoon. Iedereen heel vriendelijk en mooi zwembad.Heerlijk aan zee en met de fiets in 10 min. in Kos stad. Geweldige vakantie gehad!!

Geweldige vakantie.

Ria,
10-7-2018

Goed, kleinschalig complex met een prachtig zwembad en een gezellige poolbar. Eenvoudig appartement met harde bedden (echt Grieks), wel heel schoon. Ruim balkon. Maar bovenal een geweldig vriendelijke eigenaar en zijn familie.

Op bijna 5 minuten lopen een supermarkt, op 10 minuten lopen het strand.

De gehuurde elektrische fietsen waren super!

Vriendelijk personeel

Lars,
29-9-2017

We kwamen hier ivm met een overboeking. Werden super vriendelijk ontvangen en we kregen om half 12 nog eten. Uiteindelijk heeft ze nog 25 mensen meer opgevangen ook ivm met een overboeking. En ze stond klaar voor iedereen! Hele vriendelijke mensen!

Was een heerlijke vakantie .

Richard,
25-9-2017

Yiannis is een simpel complex maar SCHOON en vriendelijke mensen . We hebben hier 3 weken gezeten met heel veel plezier . Veel nederlanders die al vele jaren hier komen dat zegt al genoeg. Tja de bedden hard maar dat is bekend en keuken gerei ook niet veel ook echt grieks . Complex 10 minuten van Kos stad prima te doen met de fiets lopen net ff te ver. Barman Stamatis met zijn vrouw Denise zeer vriendelijk en gastvrij. Strand Psalidi viel beetje tegen voor het mooie strand naar Lambi beach 15 minuten op de fiets of naar Tigaki beach 45 minuten op de fiets . Kortom Yiannis appartement en Kos stad een geweldige combi .Wij gaan zo weer terug . Zomer 2017 kan niet meer stuk .

Rustige plek, om helemaal bij te komen.

Frans Notten,
3-7-2017

Alles was goed, kleinschalig complex, lieve mensen die het je helemaal naar de zin willen maken. En 10 min fietsen van Kos stad. Naast het complex een fiets verhuur bedrijf en kleine supermarkt en iedereen even vriendelijk. Wij zouden als we weer naar Kos zouden gaan ,hier zeker weer voor gaan.

Mooi appartement voor prima prijs

Mandy
11-8-2016

Ik en mijn vriend zijn hier vanaf 28 juli een week geweest. Prima appartement voor een prima prijs. Het appartement is basic. Kleine douche kuip met douche gordijn. Badkamer is heel klein. Verder een fijne keuken en woonkamer. Harde bedden wat wel op te lossen is door er dekens over te leggen. De slaapkamer heeft veel ruimte. dan is het beter te doen. Groot mooi balkon met een leuk zitje. De airco werkt goed en is voor 5 euro. Zwembad is heerlijk, altijd ligbedjes vrij.

Per dag te gebruiken. De mensen die bij yiannis werken zijn heel erg vriendelijk. Ik heb Nog nooit z'n behulpzaam personeel gezien. Bij het zwembad kun je heerlijk goedkoop eten voor weinig geld. Fietsen zijn overal te huur, en je kunt alles prima met de fiets doen. 10 min fietsen naar het centrum en strand. Supermarkten heel dichtbij. Leuke barstreet om uit te gaan in kos. Kortom voor het geld wat wij betaald hebben een goed appartement!

Prima appartementen met mooi zwembad.

Marcel
10-8-2016

Het appartementen-complex ligt op een paar minuten fietsen van het strand, en 10 minuten fietsen van Kos-stad. Een fiets is vlakbij en voordelig te huur. Het strand en supermarktje zijn lopend ook prima te bereiken. Evenals de dichtbij gelegen restaurants aan de kust. Om in Kos-stad te komen is echt een fiets nodig. Er is een poolbar bij het zwembad waar je prima kan zitten. De eigenaren-familie is erg vriendelijk. Het zwembad is prima en wordt zeer goed bijgehouden. De inventaris is erg karig, maar dat is standaard in Griekenland. Verder prima appartement. Airco en kluisje zijn te huur. Prima gratis wifi op het gehele complex.

Echt prima

Grace en Frank
3-4-2016

Wij vonden het verblijf bij Yoannis in een woord geweldig. Alles was aanwezig; je krijgt echt waar voor je geld en zelfs méér. Klantvriendelijk, schoon zwembad, lekker eten, goede fiets te huur op 40 meter , winkeltje met vers brood enz.op 80 meter,

lekkere en betaalbare restaurants op zo'n 200 meter, Kos stad ,vol restaurants, winkels en terassen, op 8 minuten fietsen langs de zee, heerlijke stranden net voorbij de Boulevard (iets verder wordt het snel stiller) , schitterende excursies met de boot naar div.eilanden ( met name naar Vulkaaneiland Nysiros is heel mooi ) ,heerlijke echt hete bronnen in de zee op fiets/bus afstand) enz

Corendon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Yiannis in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Yiannis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.