Appartement Yiannis

GriekenlandKosPsalidi (bij Kos-stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Yiannis voor je op een rij gezet:

4.6MatigScore uit 154 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer appartement infoTonen op kaart

159 Reviews over Yiannis

• 4Peter Winkel09-12-2021

Laatste keer

Na meerdere jaren bij App Yiannis te hebben genoten viel het zwaar tegen. Onvriendelijke receptie, ‘s avonds/‘s nachts veel lawaai, waar niet tegen werd opgetreden. Verouderde/verloederde kamers in de accomodatie.

• 6Natuur
  • 8Jolanda27-09-2019

Heerlijk verblijf

Leuke basic appartementen schoon. Hele aardige mensen en behulpzaam. We hebben een fijne tijd hier gehad Ruim en op goede afstand van Kos-stad. Je kunt er fietsen huren of een auto. Goede prijs-kwaliteit

• 8Fam.24-09-2019

Heerlijke vakantie

Yiannis is een leuk kleinschalig appartementen complex. De appartementen zijn wat gedateerd, maar ook echt Grieks, voor ons was dit dus prima. Een goede prijs en kwailiteitverhouding. Kos-stad is een leuke stad, met een fiets is dit prima aan te fietsen vanaf Yiannis. Kortom een heerlijke vakantie gehad!

• 9Sharon24-08-2019

Top verblijf

Prima appartement, verouderd maar super schoon en dat vinden wij toch wel het belangrijkst. Zeker voor herhaling vatbaar! Grieks familiebedrijf, erg vriendelijk. Iets verder van Kos stad, maar met de fiets ben je er zo en in de omgeving leuke restaurants.

• 8Melanie17-11-2018

Super!

Mooie ruime (en schone!) kamer, zonder airco alleen heel erg warm waardoor wij er voor hebben gekozen een airco bij te huren.

• 9Priscilla13-09-2018

Fantastische vakantie gehad

Appartementen complex was rustig, dicht bij strand en een winkel om de hoek. Aardige personeel en een zwembad erbij. Jammer genoeg was om 6 uur de zo'n al weg.

• 8Rob & Petra07-09-2018

Geweldig🌞🤗🍉

we werden heel hartelijk ontvangen om half 12 s'avonds en konden nog iets eten. Appartementen oke...iets gedateerd maar heel schoon. Iedereen heel vriendelijk en mooi zwembad.Heerlijk aan zee en met de fiets in 10 min. in Kos stad. Geweldige vakantie gehad!!

• 8Ria10-07-2018

Geweldige vakantie.

Goed, kleinschalig complex met een prachtig zwembad en een gezellige poolbar. Eenvoudig appartement met harde bedden (echt Grieks), wel heel schoon. Ruim balkon. Maar bovenal een geweldig vriendelijke eigenaar en zijn familie. Op bijna 5 minuten lopen een supermarkt, op 10 minuten lopen het strand. De gehuurde elektrische fietsen waren super!

• 10Lars29-09-2017

Vriendelijk personeel

We kwamen hier ivm met een overboeking. Werden super vriendelijk ontvangen en we kregen om half 12 nog eten. Uiteindelijk heeft ze nog 25 mensen meer opgevangen ook ivm met een overboeking. En ze stond klaar voor iedereen! Hele vriendelijke mensen!

• 8Richard25-09-2017

Was een heerlijke vakantie .

Yiannis is een simpel complex maar SCHOON en vriendelijke mensen . We hebben hier 3 weken gezeten met heel veel plezier . Veel nederlanders die al vele jaren hier komen dat zegt al genoeg. Tja de bedden hard maar dat is bekend en keuken gerei ook niet veel ook echt grieks . Complex 10 minuten van Kos stad prima te doen met de fiets lopen net ff te ver. Barman Stamatis met zijn vrouw Denise zeer vriendelijk en gastvrij. Strand Psalidi viel beetje tegen voor het mooie strand naar Lambi beach 15 minuten op de fiets of naar Tigaki beach 45 minuten op de fiets . Kortom Yiannis appartement en Kos stad een geweldige combi .Wij gaan zo weer terug . Zomer 2017 kan niet meer stuk .

Appartement Yiannis info

• VerzorgingLogies