Tijdelijk €25 aanbetaling

Yiannis

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Yiannis voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 157 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

157 Reviews over Yiannis

• 7Inge & Richard04-10-2022

Niet meer

Voor de 2e keer in Yiannis geweest maar ook de laatste keer . Het complex is aan het verouderen en omdat de bar gesloten is waardoor je niks kan drinken en eten mis je toch wel wat gezelligheid. Als je klachten hebt lossen ze dat wel gelijk op . De schoonmaak is goed zo 6 x per week maar handdoeken wissel en beddengoed 2 x per week is wel erg weinig . De ligging van Yiannis is perfect maar voor ons geen 3e keer meer wel weer naar Kos maar dan naar andere accommodatie .

• 7Natuur
  • 2R Huijsman15-09-2022

Slecht

3 jaar geleden hier geweest was toen top nu helaas een deceptie.Wij kwamen s,avonds om 22.15uur aan alles was donker, onbemand en alles dicht .Na rondbellen eindelijk een zeer onvriendelijk ontvangst het eerste wat we te horen kregen was,wat zijn jullie laat vertraging met het vliegtuig is toch iets waar wij niets aan konden doen .het blijkt dat er enorme ruzie is in de familie die dit appartementencomplex runt zwembad s avonds niet meer verlicht bar en restaurant definitief gesloten dus de sfeer is echt vreselijk. Er is geen toezicht dus vaak oostblokkers met pullen bier zo het zwembad in hopen dat het glas niet laten vallen met alle gevolgen daarvan .Wij komen hier echt nooit meer.Het is jammer want het was een top appartement op een top locatie nu echt om zeep geholpen zonde

Rob en Mary Huisman

• 6Natuur
  • 4Frans van Engelen03-06-2022

Een grote deceptie

Vanavond bij schemer aangekomen, na 5 jaar geleden hier ook geweest te zijn. Toen een levendige en gezellige boel bij bar en zwembad. Nu een doodse boel; weinig mensen in het complex, receptie onbemand, moesten een telefoonnummer bellen, bar is gesloten, verlichting rond bar en zwembad brand niet in de avond. Tijdens het gesprek met de medewerker die vlug ter plaatsen was, werd uitgelegd dat de afgelopen 2 jaar, ivm Corona, bijna geen mensen geweest zijn, alle rekeningen doorliepen, de afgelopen maanden alles verdrievoudigd is qua kosten. En de aanloop van vakantiegangers nog steeds niet is wat het zou moeten zijn. Het lijkt wel een spookstad zei mijn dochter bij aankomst. Dit is niet wat ik verwacht had na eerdere ervaring en had zeker iets anders geboekt als ik dit van tevoren had geweten!

• 4Peter Winkel09-12-2021

Laatste keer

Na meerdere jaren bij App Yiannis te hebben genoten viel het zwaar tegen. Onvriendelijke receptie, ‘s avonds/‘s nachts veel lawaai, waar niet tegen werd opgetreden. Verouderde/verloederde kamers in de accomodatie.

• 6Natuur
  • 8Jolanda27-09-2019

Heerlijk verblijf

Leuke basic appartementen schoon. Hele aardige mensen en behulpzaam. We hebben een fijne tijd hier gehad Ruim en op goede afstand van Kos-stad. Je kunt er fietsen huren of een auto. Goede prijs-kwaliteit

• 8Fam.24-09-2019

Heerlijke vakantie

Yiannis is een leuk kleinschalig appartementen complex. De appartementen zijn wat gedateerd, maar ook echt Grieks, voor ons was dit dus prima. Een goede prijs en kwailiteitverhouding. Kos-stad is een leuke stad, met een fiets is dit prima aan te fietsen vanaf Yiannis. Kortom een heerlijke vakantie gehad!

• 9Sharon24-08-2019

Top verblijf

Prima appartement, verouderd maar super schoon en dat vinden wij toch wel het belangrijkst. Zeker voor herhaling vatbaar! Grieks familiebedrijf, erg vriendelijk. Iets verder van Kos stad, maar met de fiets ben je er zo en in de omgeving leuke restaurants.

• 8Melanie17-11-2018

Super!

Mooie ruime (en schone!) kamer, zonder airco alleen heel erg warm waardoor wij er voor hebben gekozen een airco bij te huren.

• 9Priscilla13-09-2018

Fantastische vakantie gehad

Appartementen complex was rustig, dicht bij strand en een winkel om de hoek. Aardige personeel en een zwembad erbij. Jammer genoeg was om 6 uur de zo'n al weg.

• 8Rob & Petra07-09-2018

Geweldig🌞🤗🍉

we werden heel hartelijk ontvangen om half 12 s'avonds en konden nog iets eten. Appartementen oke...iets gedateerd maar heel schoon. Iedereen heel vriendelijk en mooi zwembad.Heerlijk aan zee en met de fiets in 10 min. in Kos stad. Geweldige vakantie gehad!!

Appartement Yiannis info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters