Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag31°21°
9,3

Bij TUI SENSIMAR Oceanis Beach & Spa Resort verblijf je in ruime kamers. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Door de all inclusive formule ben je de hele dag voorzien van drankjes en eten. De buffetten zijn van goede kwaliteit. Het hotel ligt vlak aan zee en op korte afstand van Kos-stad, waar je met de taxi in 10 minuten bent.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Oceanis Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

455 reviews over Hotel TUI SENSIMAR Oceanis Beach & Spa Resort in het Nederlands

Echt Super.👍🙂

Tine Stouthandel
15-7-2019

Net als vorig jaar een fantastische vakantie gehad personeel super vriendelijk en de kamer elke keurig schoon gemaakt.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 16-7-2019

Beste Tine Stouthandel,

Wij willen u bedanken dat u heeft gekozen om te verblijven in onze TUI Sensimar Oceanis Beach & Spa Resort in Kos. Wij zijn heel erg blij om te horen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf. Uw mening over onze netheid, heerlijk eten, personeel en diensten worden zeer gewaardeerd en zullen worden doorgegeven.

Wij danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen en uw persoonlijke ervaring met ons en andere reviewers te delen. Wij zijn blij om te weten dat wij aan uw vakantie verwachtingen hebben voldaan, dit motiveert ons tot uitmuntendheid en hoogwaardige service.

Fantastisch hotel

Kevin
11-7-2019

Wij hebben een een prachtige huwelijksreis gehad en zijn blij dat we voor Hotel TUI SENSIMAR Oceanis Beach hebben gekozen. Het personeel heeft van alles voor ons geregeld om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Iedereen is buitengewoon vriendelijk en doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Niets is teveel. Het resort is een paradijsje. Alles wordt superstrak onderhouden en de tuinen zien er geweldig uit. Ook de kamers zijn superstrak en netjes en worden dagelijks goed schoongemaakt. Het hotel heeft twee prachtige zwembaden en een heerlijk (kiezel)strandje met helderblauwe zee, waar ze zelfs drankjes komen brengen! Tip: neem waterschoentjes mee. Het eten (zowel ontbijt, lunch als diner) is van topkwaliteit. Zeer gevarieerd, grotendeels ter plekke vers bereid. Een dikke pluim ook hier voor het vriendelijke personeel dat ondanks de drukte alles superstrak regelt en zelfs tijd maakt voor een praatje.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, Sat Jul 13 2019 20:39:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Kevin,

Het hele team en ik kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Onze beste wensen voor jullie huwelijksreis en wij wensen jullie veel vreugde en liefde.

Fantastisch!!

Kim Timmermans
27-6-2019

We kwamen al erg vroeg aan werden ontvangen met een heerlijk nat doekje om ons even op te frissen. Onze kamer was nog niet schoon dus mochten we de koffers in een aparte kamer leggen en konden we evt alvast aan het zwembad liggen. Ook al is het water in oktober best even koud! 😋Na een uurtje konden we al lunchen. En mmm wat een keuze!!! De kamer was prachtig en het uitzicht ook!! Elke dag als ze de kamer schoon gemaakt hadden, hadden ze een leuk diertje gemaakt van handdoeken! Te leuk. Het avond eten was ook weer heerlijk na een paar avonden wist de ober precies wie je was en wat je al wilde drinken! Een en al gezelligheid. (Let wel op in het restaurant zijn geen korte broeken voor heren toegestaan)

We zijn in oktober geweest het weer was nog steeds prachtig! Soms wel wat koud maar in ieder geval beter dan ons kikkerlandje😋 We zouden hier zo nog een keer terug komen!!

Gereisd Met partner in oktober 2017
Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 3-7-2019

Beste Kim Timmermans,

Nog altijd excellent !

Chris
19-6-2019

Voor de tweede keer teruggekomen naar Oceanis en wij vinden het nog beter dan vorig jaar. Er zijn een paar nieuwigheden die wij zeer tof vonden nl. het vers geperste appelsiensap en de heerlijke vruchtensappen bij het ontbijt, de bediening van de drankjes tot aan je ligstoel aan het zwembad en het strand, de show van de 3 tenors, de Latijns-Amerikaanse dansshow met dansavond en de "white" avond met lichtshow. Ontbijt, lunch en diner niks op aan te merken, elke keer een ander thema en altijd even lekker. 2 x in het cullinarium gegeten. De cuisson van het vlees was iets te ver maar daarom niet minder lekker. Manager Stefanos en G.M. Enias zijn frequent te zien op het domein om met de gasten te praten en om te horen of alles oké is. Alle medewerkers van Oceanis bedankt voor de vriendelijke service ! Groetjes aan Walter en Nancy !

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 27-6-2019

Beste Chris,

Wij zijn blij dat u heeft genoten van onze entertainment shows en de toevoegingen die we hebben gemaakt in de juice bar tijdens het ontbijt.

Topper

walter de maeyer
10-6-2019

zoekt u een tophotel , adults only, waar rust en stilte primeert, gekoppeld aan een super uitzicht op de zee en Turkije dan is dit iets voor u. Voor de 11 de maal in dit resort en het wordt steeds beter. De directie en het personeel doen hun uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Of u nu wil genieten van een snelle hap, buffet of a la carte , er is voor ieder wat wils. Wij gaan zeker terug !!

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 19-6-2019

Beste walter de maeyer,

Wij voelen ons zeer vereerd dat u ons hotel 11 keer heeft gekozen voor uw vakantie en wij hopen dat wij u snel weer mogen verwelkomen in ons hotel.

Geweldig

Karamat 2x
8-6-2019

Verblijf was heerlijk . Voor de 4e Keer geweest. Vasilis, Adriana hebben ons heerlijk voorzien van drankjes op het strand. Lily bij het ontbijt en dinner was heel vriendelijk. Alexis, verzorgde ons heel plezierig bij de avond coffee.

Weer prima genoten van dit prachtig Resort. NB de kapster van de SPA, tevens keukenhulp verdient ook een groot compliment.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 13-6-2019

Beste Karamat 2x,

Fantastisch hotel

Koolmees
31-5-2019

Fantastisch hotel, geweldige locatie en super vriendelijk personeel. Het eten is uitstekend en gevarieerd. Mooie kamers, goede bedden en super schoon. Iedere avond muziek of show. Mis alleen een dansavondje. We zijn er nu voor de 4de keer geweest en komen zeker terug. De service wordt alleen maar beter, ze krijgen van ons een dikke 10.

Gereisd Met partner in mei 2019
Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 7-6-2019

Beste Koolmees,

Awesome!

M.J. Reijngoud
25-5-2019

Het was weer gèweldig!! Dit was onze 4de keer een we wilden graag dezelfde kamer als vorig jaar en deze kregen we. Warm wrlkom op de kamer met mooi opgemaakt bed, fles wijn en fruitspiezen. Heerlijk om iedereen weer te zien. antonis in het main restaurant die er iedere dag een feestje van maakt. De nieuwe food manager Stefanos was ook een aanwinst en de 3 avonden bij Spiros in het culinarium waren een highlight. En Lydia en rezah waren iedere dag weer vrolijk aanwezig. Al met al voelde het weer als thuiskomen. We durven bijna niet iets anders te boeken. Thanx to all.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, Thu May 30 2019 10:04:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste M.J. Reijingoud,

fantastisch

jolanda en leo
19-5-2019

wij zijn voor de 7de keer in dit hotel geweest, en het wordt alleen maar beter. het eten is fantastisch. super uitgebreid ontbijt, en buffet savonds is voor ieder wat wils.wij kiezen zelf vaak voor het culinair restaurant bij spiros, omdat dat ook lekker is en chill.alle medewerkers van dit hotel staan 24 uur per dag voor je klaar. schoonmaaksters werken heel hard maar toch altijd met een lach maken ze de kamer brandschoon. antonis is bij het ontbijt, lunch en avondeten altijd aanwezig.of het nu ochtend of avond is antonis maaktaltijd tijd vrij om te checken of alles naar wens verloopt, dan hebben we stefanos de manager. hij is een aanwinst voor het hotel. stefanos kennen wij al heel lang dus is een vertrouwt persoon wat heel fijn voelt. stefanos is zeer correct en ook hij is van smorgens tot savonds aanspreekpunt. het voelt als thuis komen . ook omdat stefanos antonis en spiros goede vrienden van ons zijn geworden. top hotel .

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, Thu May 30 2019 10:03:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Jolanda en Leo,

Met vriendelijke groet, Enias Kiritsis General Manager

Eens maar nooit weer! Kijk uit met jacuzzi!

T.van der Zwaard
13-5-2019

Mooi resort, wel erg massa tourisme. Betere kamer geboekt met een jacuzzi. Die bleek bij aankomst (zondag) niet te werken. Meteen melden van gemaakt en er kwam vrij snel al een monteur. Die heeft aan de jacuzzi zitten sleutelen en gaf aan dat ze de volgende morgen de jacuzzi chemisch zouden reinigen en dan zou hij het weer moeten doen. Helaas volgende dag nog steeds geen werkende jacuzzi. De derde dag (dinsdag) kregen we een upgrade naar een mooiere en grotere kamer met een werkende jacuzzi. Heerlijk eindelijk wat we wilden. Helaas pret van korte duur. Na drie dagen allebei een lelijke Pseudomonas aeruginosa onsteking. Bleek de desinfectie van de jacuzzi niet goed te zijn en bleken we dus de bekende Bubbelbad-folliculitis te hebben. ( overal op de huid rode jeukende onstekings bultjes). Na melding werd bad meteen schoongemaakt en er allerlei desinfecterende middelen ingedaan maar toen was het leed al geschied. Domper op dure vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2019

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI SENSIMAR Oceanis Beach & Spa Resort in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI SENSIMAR Oceanis Beach & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.