Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort

Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort

9.1Fenomenaal

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

9.1Fenomenaal

Hotel Info

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij TUI SENSIMAR Oceanis Beach & Spa Resort verblijf je in ruime kamers. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Door de all inclusive formule ben je de hele dag voorzien van drankjes en eten. De buffetten zijn van goede kwaliteit. Het hotel ligt vlak aan zee en op korte afstand van Kos-stad, waar je met de taxi in 10 minuten bent.

We hebben een aantal aanbieders voor TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort voor je op een rij gezet:

486 reviews over Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort

• 8M.KEMPINSKA16-10-2019

Resort met luxe uitstraling

Heel groot resort met goede service. Mooie goed onderhouden tuin, met zowel ligbedden op gras, als strand. Er zijn ook nadelen zoals soms te weinig variatie in de diners en met name de kamers aan de zeekant hebben veel last van de zeer luide muziek die soms duurt van 6 tot 11 uur in de avond. Je kan nauwelijks de TV in de kamer verstaan. De kamers zie er netjes uit met goede bedden en mooie stortdouche. De kussens zijn aan harde kant.

• 10Peter en Thea11-10-2019

Geweldig

Prima hotel, vriendelijk zelfs zo laat in het seizoen. Eten goed, alles zuiver. Het fijnste is het gazon op het strand, geen zand op de kamer! Alleen het entertainment, zo vals heb ik het nog nooit gehoord. Volgend jaar gaan we terug.

• 10walter de maeyer10-10-2019

Toppie

voor de 12 de maal naar dit prachtige resort, met een uitzicht op de zee en Turkije wat een plaatje. Het personeel waaronder Temis, Murat, van de receptie, obers Alexis en Constantinos, leden van de staf waaronder Enias, Anthonis, Stefanos, Sofia, Kristos, Spiros.. en de vele anderen en zeker ook het onderhoudspersoneel doen hun uiterste best om uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. De buffetten zijn rijkelijk en voor ieder wat wils, het à la carte restaurant onder leiding van Spiros een TOPPER. Eénmaal gratis te bezoeken per 7 dagen verblijf, probeer dan ook eens de wijnkaart, wel betalend maar oh zo lekker. Doordat het resort groot is heb je nooit een verstikkend gevoel ook al is dit volzet. Ligbedjes zijn er genoeg, reserveren met handdoekje leggen is hier uit den boze. Spijtig van de klederdracht van sommigen, pantoffels en versleten short doen afbraak aan de klasse van het hotel. Wij gaan zeker terug

• 9Henk06-10-2019

Geweldig, erg goed bevallen

Heel fijn resort, erg vriendelijk personeel, goed en gevarieerd eten, aan het strand kun je kiezen tussen gras zand en kiezel en je hebt er de ruimte. Zwembaden zijn prima. In de eetgelegenheden is het ook goed voor elkaar en worden de drankjes aan tafel bezorgt. De a la carte restaurants hebben ook heerlijk eten. Management staat ook direct voor je klaar als er iets niet naar je zin is en het wordt ook vlot geregeld.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 09-10-2019

Beste Henk,

Wij willen u bedanken dat u heeft gekozen om te verblijven in onze TUI Sensimar Oceanis Beach & Spa Resort in Kos. Wij zijn heel erg blij om te horen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf. Uw mening over onze netheid, heerlijk eten, personeel en diensten worden zeer gewaardeerd en zullen worden doorgegeven.

Wij danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen en uw persoonlijke ervaring met ons en andere reviewers te delen. Wij zijn blij om te weten dat wij aan uw vakantie verwachtingen hebben voldaan, dit motiveert ons tot uitmuntendheid en hoogwaardige service.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Bertus02-10-2019

Leuk hotel om voorbij te rijden maar meer niet!

Minimale all-in,lunch in dit hotel is in beide restaurants zwaar onder de maat ,zo is het eten niet smakelijk,dikwijls wat warm moet zijn koud en het doet mij denken aan het eten dat we in het leger kregen ,het gaarkeuken gehalte is erg hoog en veelvuldig het zelfde.De dranken zijn allemaal van B kwaliteit of bijbetalen dan krijg je A merken .De kamer stonk naar rioollucht wat van buitenaf kwam ook de mini bar is sumier gevuld en om de 3 d bijgevuld het bed is veel te zacht met rugpijn als gevolg . Ook wordt er geprobeerd om geld €30,-voor het a la carte restauranr uit je zakken te kloppen.verder kom ik tot de conclusie dat het hotel veel te duur is voor de geboden diensten,wel is het meeste personeel vriendelijk ! Voor mensen die vroeg in de avond rust zoeken is het hier ook niet pluis door herrie rondom veel kamers i.v.m.avond animatie.BBQ Restaurant is vies er vallen konstant verf snippers in je eten en drank.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 05-10-2019

Beste Bertus,

Het was ons een genoegen om u te verwelkomen in onze TUI Sensimar Oceanis Beach & Spa Resort in Kos. En wij danken u voor het kiezen van ons hotel voor uw waardevolle vakantie.

Wij zijn u dankbaar dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen en wij zijn blij om te weten dat u over het algemeen heeft genoten van uw verblijf.

Uw constructieve opmerkingen helpen ons heel erg bij onze inspanningen om onze normen en diensten voortdurend te verbeteren. Wij danken u voor het delen van deze kwesties. Wij gaan onze uiterste best doen om de beste manier te zoeken voor een respectieve aanpassing.

Met vriendelijke groet, Enias Kiritsis General Manager

• 9Marita Rodriguez20-09-2019

Prima hotel, mooie ligging, superschoon, zeer correct personeel, als er iets niet helemaal goed is wordt het meteen opgelost, buffet met gezond en veel afwisselend eten. Ook de apart te boeken restaurants zijn erg goed. Er is een handoekenservice, er wordt een drankje aan je bedje gebracht, bij het zwembad worden pannenkoeken en tosties gemaakt. Buffet wordt goed bijgehouden qua netjes houden en aanvullen. Ontbijt bij de bakafdeling ( roerei, gebakken ei, en ommeletjes) liep soms niet helemaal vlot, na melding hiervan stuk beter. smorgens vroeg wel lawaai in de gangen van het personeel dat aan de kamers gaat beginnen

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 21-09-2019

Beste Maria Rodriguez,

• 8D Bloemen18-09-2019

Super, voor herhaling vatbaar.

We hebben genoten van onze vakantie: super vriendelijk personeel, dat vlotjes in het Engels kan meepraten. Kamers zijn verzorgd, helaas geen tissues of andere kleine badkamer spulletjes. Ook geen strandtas, wat raar is voor zo’n hotel. Lekker eten, geen opdringerige animatie. Iets mindere kwaliteit van het avondprogramma: een leuk bandje zoude; we zeker appreciëren. We gaan zeker nog eens terug.

Beste D Bloemen,

Met vrienden

• 10fam. faassen15-09-2019

top hotel

Tja wat moet je nog zeggen als je er dit jaar voor de 10e keer geweest bent. Het is en blijft een top hotel. Dit jaar overigens de 5e ster gekregen, maar ja dat had het bij ons al lang.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 21-09-2019

Beste fam. faassen,

Het hele team en ik kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Wij voelen ons geëerd dat u voor de 10e keer voor ons hotel heeft gekozen en wij willen u daar hartelijk voor bedanken.

Met vriendelijke groet, Enias Kiritsis

General Manager

• 8Gerard13-09-2019

Voor Kos begrippen een zeer goed hotel.

Mooi hotel met prima faciliteiten. Vooral de grasstrook voor het strand is heerlijk met bomen waar je onder een natuurlijke schaduw kan liggen. Het is deels zandstrand maar de kiezels hebben de overhand. Dus wel waterschoenen meenemen. Of hier gewoon kopen. Het blijft een all inclusieve hotel wat het eten betreft. Ruim voldoende aanbod, maar geen culinaire hoogstandjes. Het gratis restaurant is overigens prima. Mag je 1 keer per week gebruik van maken. Wat kleine probleempjes gehad, maar die zijn allemaal perfect opgelost.

Beste Gerard,

• 8Flamingo girls09-09-2019

Goed hotel

In heel het hotel super vriendelijk personeel, in het bijzonder in de eetzaal (namen helaas niet onthouden) maar dat waren toppers! Handdoekje leggen wordt zeker wel gedaan, ook door ons. Heel snel heeft iedereen bij het zwembad door dat het mannetje wie de handdoeken weghaald stipt om 09.00 uur dit doet. Maar goed wij lagen dan ook al om 08.15 uur op onze bedjes. Verder was dit een super hotel met een heerlijk Italiaans a la carte restaurant, lunch/avond eten was verder niet veel soeps. Hotel ligt op 10 minuten van Kos stad. Wij ervaarden meer minpunten.. het water smaakt bijna bij alle restaurants/bars naar chloor (komt niet door de ijsblokjes) erg jammer hierdoor de hele dag frisdrank moeten drinken. Er mag niet worden gerookt bij de restaurants, voor ons als rokers een domper, eten in ons mond proppen en wegwezen.. daardoor niet kunnen natafelen met het prachtige uitzicht.

Beste Flamingo girls,

Met vrienden

42 tips over Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort

• Schirley En Fanny, 28-06-2014

Zeezicht boeken, is echt prachtig. Het is inderdaad zo dat er voldoende ligbedden zijn. Als je om 11 uur aan het strand of zwembad toekomt is er nog ruim plaats. Heel handig. Ontbijt was ook top. Dit is een hotel waar de klant op de eerste plaats komt en dat voel je ook. Niet twijfelen aan dit hotel. Tis de max, zaaaalig relax.

• Schirley En Fanny, 28-06-2014

Kamer met zeezicht boeken.

• W. Verhoeff, 08-06-2014

Ziha een leuk bergdorpje. Kos stad ook heel gezellig.

101 vragen over Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort

• peter gerards, 13-01-2019

Liften

Hallo, wij willen graag naar dit resort met vakantie gaan maar hebben een vraag. Zijn er ook liften in de gebouwen ? grt Peter en Thea.

Christian Workel, 17-01-2019

Liften zijn er: 2 stuks. Ze zijn niet al te groot

• françois straetman, 10-08-2018

van kos naar bodrum

met welke boot ka n je van kos naar bodrum, om daar een hele dag van te genieten, welk is de beste dag, wij zijn van 2 oktober tot 11 oktober in hotel sensimar oceanis beach resort & spa, ook tips voor wat er in kos zoal te beleven valt.

• Bert, 04-08-2018

Entertainment

Kun je op muziek s avonds stijl dansen?

Wie kan mij dat vertellen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk