Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort

Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort

9Fenomenaal

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 820p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna

Bij TUI SENSIMAR Oceanis Beach & Spa Resort verblijf je in ruime kamers. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Door de all inclusive formule ben je de hele dag voorzien van drankjes en eten. De buffetten zijn van goede kwaliteit. Het hotel ligt vlak aan zee en op korte afstand van Kos-stad, waar je met de taxi in 10 minuten bent.

488 reviews over Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort

• 2019
    9geert25-10-2019

fantastisch

Het hotel is werkelijk fantastisch, ook het ontvangst van de Touroperator . Goed eten en drinken in overvloed en mijn inziens toch heel veel variatie. Wat ik vooral nog wil vermelden is dat je goed kunt hengelen op de pier van het hotel. Je kunt de vissen zien bijten.Het eiland is heel mooi , maar niet fantastisch. Hebben een dag een auto gehuurd en vonden na 1 dag dat we het wel gezien hadden . Ik wil zeker terug naar dit hotel...

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 18-11-2019

Beste Geert,

Wij willen u bedanken dat u heeft gekozen om te verblijven in onze TUI Sensimar Oceanis Beach & Spa Resort in Kos. Wij zijn heel erg blij om te horen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf. Uw mening over onze netheid, heerlijk eten, personeel en diensten worden zeer gewaardeerd en zullen worden doorgegeven.

Wij danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen en uw persoonlijke ervaring met ons en andere reviewers te delen. Wij zijn blij om te weten dat wij aan uw vakantie verwachtingen hebben voldaan, dit motiveert ons tot uitmuntendheid en hoogwaardige service.

• 9v.d.Geest22-10-2019

Luxueus resort met top service

Groot resort (400 kamers) met een lange strook kiezelstrand en aangrenzend een fraai gras gazon met bomen voor de schaduw met veel ligbedjes. Prachtige tuin die zeer goed onderhouden wordt.Het complex heeft een mooie uitstraling. Zeer vriendelijk personeel met een hoge servicebereidheid. De kamers zijn modern, met goede bedden, een stortdouche en aparte WC. Er zijn diverse restaurants en bars op het complex. De bus stopt voor het hotel en voor €.1,60 ben je in KOSstad. Bij het eten is er zeer veel keus, doch vaak meer van hetzelfde. In de grote eetzaal is het vaak erg druk en moet je opletten waar je tafel is. In zijn algemeenheid zeer positief over dit hotel, maar er zijn ook een paar minpunten. De WIFI hapert regelmatig. Het resort kent hoogteverschillen, dus je moet regelmatig trap op en trap af. Veel kamers aan de zeezijde bij het zwembad hebben heel veel last van geluidshinder van de muziek(shows) die de hele avond duren tot 11 uur

Beste v.d. Geest,

• 8M.KEMPINSKA16-10-2019

Resort met luxe uitstraling

Heel groot resort met goede service. Mooie goed onderhouden tuin, met zowel ligbedden op gras, als strand. Er zijn ook nadelen zoals soms te weinig variatie in de diners en met name de kamers aan de zeekant hebben veel last van de zeer luide muziek die soms duurt van 6 tot 11 uur in de avond. Je kan nauwelijks de TV in de kamer verstaan. De kamers zie er netjes uit met goede bedden en mooie stortdouche. De kussens zijn aan harde kant.

Beste M. Kempinska,

Het was ons een genoegen om u te verwelkomen in onze TUI Sensimar Oceanis Beach & Spa Resort in Kos. En wij danken u voor het kiezen van ons hotel voor uw waardevolle vakantie.

Wij zijn u dankbaar dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen en wij zijn blij om te weten dat u over het algemeen heeft genoten van uw verblijf.

Uw constructieve opmerkingen helpen ons heel erg bij onze inspanningen om onze normen en diensten voortdurend te verbeteren. Wij danken u voor het delen van deze kwesties. Wij gaan onze uiterste best doen om de beste manier te zoeken voor een respectieve aanpassing.

• 10Peter en Thea11-10-2019

Geweldig

Prima hotel, vriendelijk zelfs zo laat in het seizoen. Eten goed, alles zuiver. Het fijnste is het gazon op het strand, geen zand op de kamer! Alleen het entertainment, zo vals heb ik het nog nooit gehoord. Volgend jaar gaan we terug.

Beste Peter en Thea,

• 10walter de maeyer10-10-2019

Toppie

voor de 12 de maal naar dit prachtige resort, met een uitzicht op de zee en Turkije wat een plaatje. Het personeel waaronder Temis, Murat, van de receptie, obers Alexis en Constantinos, leden van de staf waaronder Enias, Anthonis, Stefanos, Sofia, Kristos, Spiros.. en de vele anderen en zeker ook het onderhoudspersoneel doen hun uiterste best om uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. De buffetten zijn rijkelijk en voor ieder wat wils, het à la carte restaurant onder leiding van Spiros een TOPPER. Eénmaal gratis te bezoeken per 7 dagen verblijf, probeer dan ook eens de wijnkaart, wel betalend maar oh zo lekker. Doordat het resort groot is heb je nooit een verstikkend gevoel ook al is dit volzet. Ligbedjes zijn er genoeg, reserveren met handdoekje leggen is hier uit den boze. Spijtig van de klederdracht van sommigen, pantoffels en versleten short doen afbraak aan de klasse van het hotel. Wij gaan zeker terug

Beste walter de maeyer,

Met vriendelijke groet, Enias Kiritsis General Manager

• 9Henk06-10-2019

Geweldig, erg goed bevallen

Heel fijn resort, erg vriendelijk personeel, goed en gevarieerd eten, aan het strand kun je kiezen tussen gras zand en kiezel en je hebt er de ruimte. Zwembaden zijn prima. In de eetgelegenheden is het ook goed voor elkaar en worden de drankjes aan tafel bezorgt. De a la carte restaurants hebben ook heerlijk eten. Management staat ook direct voor je klaar als er iets niet naar je zin is en het wordt ook vlot geregeld.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 09-10-2019

Beste Henk,

Geboekt bij vakantiediscounter

• 5Bertus02-10-2019

Leuk hotel om voorbij te rijden maar meer niet!

Minimale all-in,lunch in dit hotel is in beide restaurants zwaar onder de maat ,zo is het eten niet smakelijk,dikwijls wat warm moet zijn koud en het doet mij denken aan het eten dat we in het leger kregen ,het gaarkeuken gehalte is erg hoog en veelvuldig het zelfde.De dranken zijn allemaal van B kwaliteit of bijbetalen dan krijg je A merken .De kamer stonk naar rioollucht wat van buitenaf kwam ook de mini bar is sumier gevuld en om de 3 d bijgevuld het bed is veel te zacht met rugpijn als gevolg . Ook wordt er geprobeerd om geld €30,-voor het a la carte restauranr uit je zakken te kloppen.verder kom ik tot de conclusie dat het hotel veel te duur is voor de geboden diensten,wel is het meeste personeel vriendelijk ! Voor mensen die vroeg in de avond rust zoeken is het hier ook niet pluis door herrie rondom veel kamers i.v.m.avond animatie.BBQ Restaurant is vies er vallen konstant verf snippers in je eten en drank.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 05-10-2019

Beste Bertus,

Met vriendelijke groet, Enias Kiritsis General Manager

• 9Marita Rodriguez20-09-2019

Prima hotel, mooie ligging, superschoon, zeer correct personeel, als er iets niet helemaal goed is wordt het meteen opgelost, buffet met gezond en veel afwisselend eten. Ook de apart te boeken restaurants zijn erg goed. Er is een handoekenservice, er wordt een drankje aan je bedje gebracht, bij het zwembad worden pannenkoeken en tosties gemaakt. Buffet wordt goed bijgehouden qua netjes houden en aanvullen. Ontbijt bij de bakafdeling ( roerei, gebakken ei, en ommeletjes) liep soms niet helemaal vlot, na melding hiervan stuk beter. smorgens vroeg wel lawaai in de gangen van het personeel dat aan de kamers gaat beginnen

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 21-09-2019

Beste Maria Rodriguez,

• 8D Bloemen18-09-2019

Super, voor herhaling vatbaar.

We hebben genoten van onze vakantie: super vriendelijk personeel, dat vlotjes in het Engels kan meepraten. Kamers zijn verzorgd, helaas geen tissues of andere kleine badkamer spulletjes. Ook geen strandtas, wat raar is voor zo’n hotel. Lekker eten, geen opdringerige animatie. Iets mindere kwaliteit van het avondprogramma: een leuk bandje zoude; we zeker appreciëren. We gaan zeker nog eens terug.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 20-09-2019

Beste D Bloemen,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10fam. faassen15-09-2019

top hotel

Tja wat moet je nog zeggen als je er dit jaar voor de 10e keer geweest bent. Het is en blijft een top hotel. Dit jaar overigens de 5e ster gekregen, maar ja dat had het bij ons al lang.

Enias Kiritsis General Manager, GENERAL MANAGER, 21-09-2019

Beste fam. faassen,

Het hele team en ik kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen in ons hotel.

Wij voelen ons geëerd dat u voor de 10e keer voor ons hotel heeft gekozen en wij willen u daar hartelijk voor bedanken.

Met vriendelijke groet, Enias Kiritsis

General Manager

Hotel TUI BLUE Oceanis Beach & Spa Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk