Appartement Seagull

Appartement
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Seagull voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Seagull in het Nederlands

2004

Inderdaad Tante Anna is zo gastvrij, dat je zelfs daar het

Robbie
25-6-2004

Inderdaad Tante Anna is zo gastvrij, dat je zelfs daar het gevoel heb dat je thuis bent

Gereisd anders in juni 2004
2003

Heel gezellig complex, rustig gelegen en een hele lieve gastvrouw, t.w. Anna, die staat altijd voor je klaar.

Gereisd anders in maart 2003

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seagull in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seagull zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.