Hotel Palm Beach (Adult only)

KinderhotelWeer vandaag29°19°
Hotel Palm Beach (Adult only)
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Beach (Adult only) voor je op een rij gezet:

433 reviews over Hotel Palm Beach (Adult only) in het Nederlands

Waardeloos hotel!

Ella Pitlo
13-8-2018

Er waren helaas geen superieur kamers meer, daarom een normale twee persoons kamer geboekt. Bij binnenkomst zat er schimmel in de douchecabine en in de hoeken van de kamer. Lakens waren gescheurd en er zaten diverse vlekken (bloed?) op. Het bed was bezaaid met chips en de vloer was duidelijk niet schoongemaakt, nagels van de vorige gasten lagen er nog. In de koelkast lagen nog diverse messen in de koelkast. Aangegeven bij de receptie, dit duurde erg lang voordat hier iets aangedaan werd. Al met al GEEN aanrader.

Fantastisch hotel

Grasso
7-7-2018

Fantastisch: box spring bed (superieur kamer), schoon, klein ijskastje, douche met ietwat kleine douchecabine, maar wel goede straal, uitgebreid ontbijt met vers gebakken brood, kaas, div. vleeswaren, etc.etc., lekker avondeten, groot zwembad met heerlijk water, geen kinderen, goede prijs-kwaliteit.

En dat gezeur over het avondeten; wij hebben heerlijk gegeten, afwisselend, genoeg keuze, elke avond 3 soorten vlees, lekkere friet, pasta en griekse gerechten, moussaka om te zoenen, lekkere salades, verse groenten, teveel om op te noemen.

Mensen die langs het buffet lopen, kijken en vervolgens concluderen dat het eten niet lekker is en daarover zeuren?! Dan geef lekker een paar honderd euro meer uit in zo'n 5 sterren resort waar je in je lange broek aan tafel moet om te eten. Verwende zeurpieten. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen, smaken verschillen nou eenmaal, maar prijs-kwaliteit voor ons was een 10 PLUS.

Super!

Marian en Yvonne
16-6-2018

Wij zaten in hotel Palm Beach. Goed hotel. Mooie kamers. Pas geschilderd. Badkamer met douchecabine.

Het eten is prima. Heerlijk ontbijt, veel keuze, buffetvorm. Avondeten, veel keuze, buffetvorm.

Er zijn geen kinderen in dit hotel.

Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam.

Als je een excursie gaat doen op het eiland en je gaat op internet, kijk dan of je wel met een Griekse provider verbonden bent.

Wij waren een dag in Tigaki en daar pakte de telefoon de Turkse provider. Dat gaat niet uit je bundel en is erg duur.

Aanrader: excursie naar Zia, daar kun je heerlijk eten en naar de zonsondergang kijken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Preisdaler

Heerlijke vakantie met veel zon

M Brusket
        14-6-2018

Fijne vakantie gehad. Hotel lag lekker dicht aan het strand en Kosstad was met de fiets prima te bereiken. Wij hadden een superieur kamer met een heerlijke bed (boxspring). Helaas voor grote en brede mensen is de douche belachelijk klein ( 50x70). Balkon met goede stoelen maar met weinig privacy omdat er geen schotten tussen de balkons zitten zodat je genoodzaakt bent alles van je buren te zien en te horen. De schoonmaak was TOP! Het ontbijt was goed maar wij vonden het avond eten slecht, weinig keus en smakeloos. Wij hadden € 1500.00 betaald voor 2 weken en dan verwacht ik toch beter eten. Wij hebben geen ijsbuffet gezien. We hebben dit gemeld bij de receptie en die hadden meer klachten gehad en ze hebben het meteen besproken helaas voor ons te laat maar wie weet voor de volgende gasten. De prijs kwalteit verhouding vonden wij niet goed maar door de gunstige ligging is het toch een aanrader maar dan alleen met ontbijt

fantasties

jan klaassen
        7-3-2018

goede locatie en goeie keuken

fantastisch

sher
        14-2-2018

Last minute een vakantie geboekt naar Palm Beach.

Tijd van mijn leven gehad. Wij hebben zelf niet gegeten in het hotel maar juist op verschillende plekken. de barvrouw was super aardig en de cocktails waren ook erg lekker. ik vond het zwembad helemaal ideaal, heerlijke stoelen/zitzakken.

ik had niks te klagen. :)

Het was weer geweldig !

Rick
        19-12-2017

We waren hier voor de derde keer en hebben weer genoten. Dankjewel Manos en Daphne voor de gezelligheid , het heerlijke eten (beter dan vorig jaar) , de leuke muziek en de geweldige service. Natuurlijk ook dank aan Maria (receptie) , Maria (schoonmaak) , Katharina (restaurant) , George en Gratsiella-Joanna-Floor (bar) en de rest van het personeel van Palm Beach. Alles was weer prima in orde , schoon en netjes. Om de dag live muziek , 's avonds aan het zwembad , bijzonder sfeervol. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker in 2018 weer terug

het voelt echt als thuiskomen

piet
        14-10-2017

je wordt heel vriendelijk ontvangen

het personeel is vriendelijk en behulpzaam

i

heerlijk relaxed hotel

leo roelanda
        2-10-2017

hardwerkende mensen die een hart voor de zaak hebben en zeker tips en kritiek aanvaarden door het gewoon rechtstreeks tegen de desbetreffende persoon te vertellen.wij hebben ons erg geërgerd aan de gasten die mooie praatjes daar hebben en zodra ze thuis zijn kritiek hebben en dan zo een laag cijfer geven wat zeker niet terecht is.

prijs kwaliteit verhouding is prima de gasten die daar over klagen gaan maar naar een all in inclusieve hotel waar ze kunnen kiezen uit wel twintig verschillende gerechten en ik denk dat dit voor deze gasten ook niet genoeg is.wij zijn super tevreden en zijn zeker gastvrij ontvangen daar waar je je thuis moet voelen op zijn GRIEKS.

Daphne en Manos heel veel succes en bedankt en wij komen zeker nog een keer terug.

Een geweldig hotel .dicht bij mooi strand.

Toon en Jose Jonkers
        28-9-2017

Super aardige mensen die er werken ..Manos en Daphne proberen er een super en leuk hotel van te maken .Maria de receptioniste en andere juffrouw en de nachtportier kun je alles vragen ..Het bar personeel zijn super vriendelijk en in voor een praatje .. Mooi zwembad met ligbedden . Restaurant het ontbijt is prima .Avond eten is prima en als er geklaagd word dat het lauw is verdiep je eens in de cultuur van het land Grieken eten nooit heet eten . Het ijsbuffet vond ik iets minder maar Daphne en Manos stonden open voor opbouwende kritiek wat ik heel erg kon waarderen.. Georgio. Is een super aardige man met een beperking maar hoe mooi is het dat hij zijn steentje in het Hotel bij draagt. De kamers zijn simpel maar netjes en schoon . Je bent in een ander land dus met andere normen .. En de prijs en kwaliteit staat in goede verhouding .De beddden zijn goed en vond je ze te hard kon je een top vragen die op het bed gelegd werd.Er zijn altijd mensen die klagen en super negatief zijn . Wij noemen die beroeps vakantie klagers. En die zijn nergens tevreden en het is zo makkelijk om iemand te kwetsen en je doet ook mensen enorm pijn om zo negatief te zijn die iets willen opbouwen..Ik zeg ben je niet tevreden gewoon duurder en ergens anders naar toe gaan...hoef je niet te klagen ..wij hebben een super vakantie gehad en lekker relaxt.. mooi eiland ..Manos en Daphne heel veel succes en liefde met jullie Hotel komen zeker terug dit was onze 7 de keer maar niet de laatste keer ... groetjes Toon en Jose

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach (Adult only) in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach (Adult only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.