Hotel Palm Beach (Adult only)

7.6Goed

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

7.6Goed

Hotel Info

• Adults only
  • Animatie
Meer hotelinfo

Op het Griekse eiland Kos vind je Palm Beach Hotel Adults Only. Slapen doe je hier in een sfeervolle en schone kamer met goede bedden. Een deel van het hotel is pas gerenoveerd. Er komen hier veel Nederlanders mede dankzij het gevarieerde eten. Gelegen net buiten het centrum van Kos-stad waar je gemakkelijk naar toe loopt of fietst.

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Beach (Adult only) voor je op een rij gezet:

Contact

485 reviews over Hotel Palm Beach (Adult only)

• 4j h breederveld19-10-2019

wij gaan nooit weer

slecht eten zelfs ei werd leren lap

• 5Chris14-10-2019

Geen drie sterren waard.

Was alleen en kreeg een formaat bezemkast als kamer. Ontbijt was redelijk tot goed maar avondeten was vaak lauw en niet veel keus. Eigenaar onvriendelijk. Overig personeel wel.

Alleenreizend

• 8Mary kroonen14-10-2019

Heerlijk uitgerust

Een leuk hotel ,goede ligging Je kan hier alle kanten op ,wil je een fiets huren ,tip doe dat dan links de bocht om ,daar zijn de fietsen goed onderhouden Onze kamer is heerlijk ,super bed een water koker en koelkastje en föhn We zitten beneden heerlijk plaatsje om s avonds even te zitten Mensen zijn vriendelijk ,en bij de balie heel behulpzaam Het eten is geen 5 sterren keuken maar voor elk wat Wils Af te wisselen met n restaurantje Ontbijt is prima Er zijn zoveel leuke strandjes in de buurt Tip neem waterschoenen mee ; )) Het is kleinschalig ,gezellig Maar sommige mensen vergeten dat we in n ander land zijn In Nederland is alles schoner ,strakker enz Geniet gewoon van alles wat je wel hebt ,en zeur niet overal om Wat verwacht je ? Wij hadden echt n super week voor 400 EU op Daar gaat de vlucht vanaf ,de transfer Vraag me af hoeveel er overblijft voor de hotel eigenaar Weekje center Parc is duurder Wij hebben genoten

• 6Bart Marinus Soeters08-10-2019

Nooit meer

Goed hotel, eten was helemaal niets, zonde van het geld. Eten was veel te koud(geen branders eronder) en geen variatie(o.a. 8 dagen kip, met af en toe een burgertje). Mensen liepen veel weg naar restaurants.

• 2Anja londema08-10-2019

Nooit meer

Nooit meer .kamers slecht schoon gemaakt. Eten is werkelijk beren slecht zelfs het ontbijt waar je niet veel aan kan verzieken was een tegenvaller, weinig tot geen fruit. Vanuit de eetzaal kon je naar de oven kijken leek wel een crematorium zo zwart en aangekoekt. Kijk aub niet in de ijskast waar in de avond het ijs uitgeschrapt wordt daar zit een aangekoekte laag in denk nog van vorig jaar.

• 9Ruud28-09-2019

Zeer tevreden en aanrader

Prijs prestatie een heel fijn hotel, niet grootschalig, knus, gastvrij, mooie tuin en zwembad. Gezellig. Dicht bij het strand. Top

• 6Monique23-09-2019

Mooi eiland, veel Nederlanders, Engelsen en Russen

Hotel met mooi zwembad (relatief klein en ondanks bord dat men geen stoel met handdoek mag claimen, werd dat uiteraard wel gedaan...). Zeer dichtbij de zee en dichtbij Kos stad. Fiets huren is een aanrader! Wij verbleven op basis van halfpension maar de keuken is niet echt bijzonder... matig, zeker geen voldoende. . Kamers netjes, goede bedden maar badkamer... douchekabine is heel smal en lekte na het douchen. Niet geschikt voor de wat gezettere mensen of heel lange mensen. Volgens site gerenoveerd maar dan wel op z'n Grieks (slechte afwerking)

• 9IngeB10-09-2019

Super vakantie

Verassend hotel. Wij ervaarden het hotel als erg knus en heel sfeervol. Prima locatie, rustig gelegen maar zo in de stad. strand aan de overkant. Prima eten genoeg keus voor 3 *.Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Cocktails heerlijk. Wih komen zeker terug.

Met vrienden

• 10Ingeb05-09-2019

Super 3 sterren hotel

Hotel boven verwachting. Wij hebben erg genoten. Hadden geen gerenoveerde kamers maar hadden niets te klagen. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. mooi balkon met uitzicht was voor ons genoeg,binnen sliepen we alleen. Eten was voor kleinschalig 3 sterrenhotel prima. was t niet onze smaak gingen we uit eten. Hotel voor herhaling vatbaar!!

Met vrienden

• 7Brakel04-09-2019

Een paar aanpassingen en het is een prima hotel!

Het hotel is goed gelegen op ongeveer 10 minuten fietsen van Kos stad. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer, deze was prima! de badkamer was niet gerenoveerd maar dat vonden wij niet heel erg. We kregen om de 2 dagen schone handdoeken, we hebben alleen geen nieuw bedlinnen gekregen in de 10 dagen dat wij in Palm beach verbleven.

Het zwembad is prima, genoeg bedjes en parasollen. Ook kun je drankjes halen aan de bar (eigen drinken + eten is niet toegestaan), prijzen iets aan de hoge kant maar ook weer niet alles. De lunchkaart was simpel maar prima. Het ontbijt was vrijwel elke dag het zelfde, er is wel variatie maar niet veel. Wij misten vooral het fruit, iets meer vers fruit was gewenst. Verder prima. Diner hebben wij vaak overgeslagen, de dagen dat wij mee aten was het eten niet altijd warm, ik kan me voorstellen dat het saai is als je elke dag hier mee eet.

Personeel was wisselend aardig. Werkte hard!

Tjingo

24 tips over Hotel Palm Beach (Adult only)

• sonja12, 11-05-2014

summertimes in tigaki heerlijke strandtent eigen strandgedeelte lekkere stoelen lekker eten goeie prijs!!toppie

• de roos, 23-06-2014

Kos stad is druk, veel motoren en fietsers, heeft wel leuke straatjes en terrassen. De Grieken zijn vriendelijk! En je kan er lekker eten.

• Angela, 06-01-2014

Huur een fiets en doe een boottocht.. wij vonden een dagje naar Bodrum niet zo leuk.

12 vragen over Hotel Palm Beach (Adult only)

• Anja grootenboer, 24-06-2018

Handdoeken service

Is er ook een mogelijkheid tot handdoekenservice in palm B each kos

• Chntl, 14-06-2018

tijdens halfpension

Hoe laat begint en eindigt het ontbijt en buffet?

Drinken is alleen gratig bij het ontbijt en buffet neem ik aan?

• tonnie en anita, 20-07-2016

kamers

kan iemand mij vertellen,waarom de annex kamers in de maand augustus,goed koper zijn dan de gerenoveerde kamers,en zijn er ook gerenoveerde kamers met zee zicht. wachtend op een antwoord en bij voorbaat dank.

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinLees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen