Hotel Palm Beach (Adult only)

7.8Goed

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 268p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• Adults only
  • Animatie

Op het Griekse eiland Kos vind je Palm Beach Hotel Adults Only. Slapen doe je hier in een sfeervolle en schone kamer met goede bedden. Een deel van het hotel is pas gerenoveerd. Er komen hier veel Nederlanders mede dankzij het gevarieerde eten. Gelegen net buiten het centrum van Kos-stad waar je gemakkelijk naar toe loopt of fietst.

486 reviews over Hotel Palm Beach (Adult only)

• 2019
    8David24-10-2019

Prima prijs kwaliteit. Lekker voor weekje rust

Prima prijs kwaliteit verhouding. Leg wat neer voor de schoonmaak en je wordt nooit niet teleurgesteld. Omgeving rustig, maar binnen paar minuten fietsen in gezellig kos stad. Pak eens een strandje richting het noorden. Spotgoedkoop altijd wifi en soms nog een drankje erbij ook voor een paar euro per stoel. Alleen even geduld hebben wanneer terug kos vliegveld. Daar is het wel behelpen en dan spreek ik mij eufemistisch uit. Kos zelf heeft aantal mooie plekjes. 1 week vond ik wel voldoende. Tip: om de hoek een prima verhuurbedrijfje voor fiets en scooter.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4j h breederveld19-10-2019

wij gaan nooit weer

slecht eten zelfs ei werd leren lap

• 5Chris14-10-2019

Geen drie sterren waard.

Was alleen en kreeg een formaat bezemkast als kamer. Ontbijt was redelijk tot goed maar avondeten was vaak lauw en niet veel keus. Eigenaar onvriendelijk. Overig personeel wel.

Alleen gereisd in september 2019

• 8Mary kroonen14-10-2019

Heerlijk uitgerust

Een leuk hotel ,goede ligging Je kan hier alle kanten op ,wil je een fiets huren ,tip doe dat dan links de bocht om ,daar zijn de fietsen goed onderhouden Onze kamer is heerlijk ,super bed een water koker en koelkastje en föhn We zitten beneden heerlijk plaatsje om s avonds even te zitten Mensen zijn vriendelijk ,en bij de balie heel behulpzaam Het eten is geen 5 sterren keuken maar voor elk wat Wils Af te wisselen met n restaurantje Ontbijt is prima Er zijn zoveel leuke strandjes in de buurt Tip neem waterschoenen mee ; )) Het is kleinschalig ,gezellig Maar sommige mensen vergeten dat we in n ander land zijn In Nederland is alles schoner ,strakker enz Geniet gewoon van alles wat je wel hebt ,en zeur niet overal om Wat verwacht je ? Wij hadden echt n super week voor 400 EU op Daar gaat de vlucht vanaf ,de transfer Vraag me af hoeveel er overblijft voor de hotel eigenaar Weekje center Parc is duurder Wij hebben genoten

• 6Bart Marinus Soeters08-10-2019

Nooit meer

Goed hotel, eten was helemaal niets, zonde van het geld. Eten was veel te koud(geen branders eronder) en geen variatie(o.a. 8 dagen kip, met af en toe een burgertje). Mensen liepen veel weg naar restaurants.

• 2Anja londema08-10-2019

Nooit meer

Nooit meer .kamers slecht schoon gemaakt. Eten is werkelijk beren slecht zelfs het ontbijt waar je niet veel aan kan verzieken was een tegenvaller, weinig tot geen fruit. Vanuit de eetzaal kon je naar de oven kijken leek wel een crematorium zo zwart en aangekoekt. Kijk aub niet in de ijskast waar in de avond het ijs uitgeschrapt wordt daar zit een aangekoekte laag in denk nog van vorig jaar.

• 9Ruud28-09-2019

Zeer tevreden en aanrader

Prijs prestatie een heel fijn hotel, niet grootschalig, knus, gastvrij, mooie tuin en zwembad. Gezellig. Dicht bij het strand. Top

• 6Monique23-09-2019

Mooi eiland, veel Nederlanders, Engelsen en Russen

Hotel met mooi zwembad (relatief klein en ondanks bord dat men geen stoel met handdoek mag claimen, werd dat uiteraard wel gedaan...). Zeer dichtbij de zee en dichtbij Kos stad. Fiets huren is een aanrader! Wij verbleven op basis van halfpension maar de keuken is niet echt bijzonder... matig, zeker geen voldoende. . Kamers netjes, goede bedden maar badkamer... douchekabine is heel smal en lekte na het douchen. Niet geschikt voor de wat gezettere mensen of heel lange mensen. Volgens site gerenoveerd maar dan wel op z'n Grieks (slechte afwerking)

• 9IngeB10-09-2019

Super vakantie

Verassend hotel. Wij ervaarden het hotel als erg knus en heel sfeervol. Prima locatie, rustig gelegen maar zo in de stad. strand aan de overkant. Prima eten genoeg keus voor 3 *.Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Cocktails heerlijk. Wih komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Ingeb05-09-2019

Super 3 sterren hotel

Hotel boven verwachting. Wij hebben erg genoten. Hadden geen gerenoveerde kamers maar hadden niets te klagen. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. mooi balkon met uitzicht was voor ons genoeg,binnen sliepen we alleen. Eten was voor kleinschalig 3 sterrenhotel prima. was t niet onze smaak gingen we uit eten. Hotel voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinLees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen