Aparthotel Niriides Beach

GriekenlandKosPsalidi (bij Kos-stad)

6.8VoldoendeScore uit 72 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 72 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer aparthotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

79 Reviews over Niriides Beach

• 10Diana en Bert20-09-2019

Volgend jaar weer

Super vakantie. Zaten in het hoofd gebouw. Was keurig netjes, kleine douche kabine maar vinden wij te verwaarlozen, water is warm kamer super schoon zelfs de buiten verlichting geen spinnenrag aan te vinden..teken dat er in alle hoekjes een sopdoek langs gaat. Animatie super gezellig, meiden doen hun best en dat maakt het zo huiselijk. Familie hotel...moeder Maria super lief, mama,s ogen zien alles. Eten wordt tot de laatste minuut bijgevuld. Het is warm en gevarieerd...wordt gekookt,gebakken waar je bijstaat. Personeel erg vriendelijk, koztas een echte clown. Dus geen slecht woord over ons verblijf. 💖

• 4Peggy09-09-2019

Voor ons niet meer

Positief : Vriendelijk personeel Animatie prima doen echt hun best

Negatief : Niet gerenoveerde kamers zijn slecht ruiken muf en ruiken naar riool Avond eten is meteen bij opening al koud Bekers voor de drank zitten smaakjes aan Badkamer slecht gepoetst Zwembad water loop je oorontsteking op

• 9A5555504-08-2019

Fijne vakantie gehad!

Fijn hotel, netjes, eten top, all-inclusive, mooie zwembaden Leuk Suneo anitmatieteam: Freija was de beste!

• 8H.Henrix15-07-2019

Het hotel is goed maar het eiland Kos valt tegen.

Hotel bestaat uit gerenoveerd en nieuw deel. Kamers zouden iets groter kunnen, maar zeer schoon en vriendelijk personeel op alle afdelingen. Eten goed en gevarieerd en goede/snelle aanvulling indien nodig. Het beloofde strand is niet aanwezig. Rotsblokken. Voldoende zwembaden en een gezellige poolbar. De animatie is redelijk amateuristisch.

• 9Kim29-06-2019

Prima relaxvakantie!

Wij zaten in het supermooie nieuwe complex met nieuwe zwembaden midden ervoor. Heerlijk eten en zeer vriendelijke mensen. Net buiten Kosstad, maar voor 1,50 ben je in 5 minuten met bus in centrum. Het was rustig op terras/bar. Dat was wat sfeerloos in de avond...maar er waren ook niet veel kinderen in deze periode en wat oudere mensen zeg maar. Dus heerlijk om te relaxen met een boek in de zon en af en toe baantje te trekken in zwembad. Voor de prijs en kwaliteit en locatie etc een dikke 8! Ga je met kinderen en zit je in oude gebouw dan zou ik er niet voor kiezen. Stad is erg gezellig!

• 82 vriendinnen07-06-2019

Top vakantie

Een supervakantie, erg vriendelijk personeel/schoon resort ook. Van alles te doen en te beleven. In omgeving winkeltje, met Nederlandse vrouw die leuke excursies en tips geeft. Zeker moeite waard! Ik vertel het zeker verder.

• 10moeder & dochter01-06-2019

wij kijken terug op een super fijne vakantie

Personeel is erg vriendelijk, het is er schoon/hygiënisch. Het eten is gevarieerd en heerlijk. De zwembaden zijn erg mooi. Wij hebben Niriides hotel als heel prettig ervaren. Wij verbleven in het oude gedeelte van het hotel, maar ook dit gedeelte is heel mooi opgeknapt/gerenoveerd. Kortom een echte aanrader voor iedereen.

Wij hebben gebruik gemaakt van lokaal bureau( deze zit ongeveer 150 meter) naast het hotel( richting Kos stad). Ook dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Veel goedkoper als wat touroperator aanbiedt, en je krijgt hier ook bruikbare tips erbij. Tevens wordt je bij deze organisatie recht voor de douane afgezet. Wij zijn een week in het hotel verbleven, alle dagen was men vriendelijk, behulpzaam en enthousiast. Het eten was zalig en volop keuze.

• 9Judith Rombouts07-05-2019

Top vakantie gehad!

De kamer waar wij verbleven was een nieuw complex en zag er super uit. Wel is er een wat ouder gedeelte waar je dan wel weer van zee zicht kan genieten. Ook de housekeeping kwam elke dag langs was vriendelijk en maakte de kamer weer spik en span.

Er zijn 4 zwembaden rondom de kamers en die zien er top uit.

Eten was echt super! Elke dag heerlijk gegeten waaronder; kleftiko, beauf borginoin, Griekse gehaktballetjes met saus, kalkoenfilet, kippevleugels. Salade. Natuurlijk Griekse salade, met kool en sinasappel of gewoon een keer mix rauwkost. En nog zo veel meer❤

Vriendelijke behulpzame mensen. Onze douche deed het niet en dit zou binnen 2 uur gemaakt zijn. We mochten in een andere kamer douchen omdat we graag nog weg wouden.

Ook het animatieteam zijn 2 leuke meiden die er echt iets leuks van maken voor een ieder. Donna van de bar is toppertje

Tip: om een kopie mee te nemen van je paspoort

• 1Menno29-09-2017

Absurd slecht. Ga hier Niet naar toe!

Lang na gedacht om een slechte review te plaatsen, maar dit hotel is absurd slecht. Ik zag wat andere slechte reviews van mensen die er ook tijdens onze periode waren (ook Nederlanders) en wij hebben besloten met een groep nederlanders onze biezen te pakken naar een ander hotel.

De bedden zijn harder dan hout, de douches bevatten alleen maar koud water en zo gauw je warm water wil hebben blijft er een druppel qua straal uit. Na melding gedaan te hebben bij de receptie kijken ze je als een botsauto aan, en nemen ze de klacht niet serieus.

De superior room (althans zo noemen ze het) zijn twee open gebroken hotelkamers met airco’s die een uur in de wind stinken wanneer je de kamers wil koelen (en wij hebben ook bij ander kamers gekeken). De kitranden staan vol schimmel!

Het ontbijt is karig, slecht van kwaliteit (of je wil misselijk worden na je ontbijt) en lauwwarm. De koffie uit een Douwe Egberts apparaat is ontzettend slecht en vies van smaak.

• 2Edmee29-09-2017

Erg slecht en nooit meer!

Bij aankomst bleek onze geboekte junior suite niet beschikbaar. Slechte bedden en lawaai/herrie tot 4 uur 's nachts door luidruchtige gasten. De douche kwam 's ochtend bijna geen water uit, al helemaal geen warm water. Ontbijt bedroevend slecht en zwembad kale betonnen bak met water dat niet uitnodigde erin te gaan zwemmen. Geen enkele sfeer of uitstraling rondom hotel. Na 1 nacht hielden we het hier gelijk voor gezien. Dame aan de receptie was weinig begripvol en toonde geen enkele reactie of excuus. Heel jammer!!

Aparthotel Niriides Beach info

• WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals