Appartement Michalis

4 reviews over Appartement Michalis in het Nederlands

Wij komen terug!

Tina Sadal-Fokkens,
30-9-2018

Een heel gezellig appartementencomplex. Wij hadden een 3 kamerappartement. Grote slaapkamers met airco en een klein en eenvoudig keukentje waar eigenlijk alles in stond. Groot balkon met eettafel en stoelen en wasrek. Alles is superschoon en wordt om de twee dagen bijgehouden. Er zijn voldoende handdoeken. De omgeving rondom het appartement is groen en je woont tussen de Griekse bevolking. Naar de zee lopen kan op twee manieren. De ene kant is een stijle straat maar je bent snel bij het strand. Als je langs de andere kant naar beneden loopt vindt je daar een supermarkt. Het voordeel van deze straat is dat hij uitkomt vlakbij de haven waar de plezierjachten opgeknapt worden en ben je zo in Kosstad. Even terugkomen op het appartementencomplex. De eigenaar Manos doet er alles voor om je een geweldige vakantie te bezorgen. Hij geeft tips over de restaurants en naar welke supermarkt je het beste kan gaan. Het zwembad is goed van temperatuur genoeg ligbedden

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch appartement, fantastische eigenaar

Maartje Schellekens
14-7-2012

Geweldige vakantie. Een fantastische gastheer, bij aankomst meteen een drankje, informatie over het eiland. Twee mooie ruime slaapkamers met airco. Zeer schoon en twee keer in de week schone handdoeken en lakens en elke dag schoonmaak. Mooi zwembad met voldoende bedjes, geen handdoekcultuur. Kleinschalig maar erg fijn. Manos de eigenaar doet er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Op 5 minuten fietsen leuke strandjes. Een kwartiertje fietsen zit je midden in Kos-stad.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een Geweldige Accommodatie!

Marieke
3-9-2009

Manos de eigenaar is de meest vriendelijke gastheer die ik ooit heb gekend! Zelf ook werkzaam in hotels.. Manos is een echte gever en doet er alles aan om het zijn gasten naar zijn zin te maken! Accommodatie is netjes en de appartementen zijn ruim en netjes! Heel kos zit vol massa toerisme! om echt tot rust te komen moet je hier absoluut naar toe gaan!

Gereisd met partner in juli 2009

Leuke kleinschalige accomodatie

fam. Veenema
27-6-2009

We zijn met z'n vieren 9 dagen bij Manos Michalis geweest. Het is een kleinschalig appartementencomplex met een prima zwembad. De eigenaar doet er veel aan om het naar je zin te maken. Met de fiets ben je zo in het centrum van Kos en kun je leuke uitstapjes maken. De voorzieningen in het appartement zijn eenvoudig. Er zijn voldoende ligbedden en parasols rond het zwembad. Er worden een paar keer per week schone lakens en handdoeken verstrekt. We verbleven in een appartement met 2 slaapkamers. Er is airco in de slaapkamers.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Michalis in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Michalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.