Hotel Kipriotis Village ****

Review geschreven door Heijmink

Prima maar voor 1x

Heijmink
3-5-2018

We verblijven nu op dit resort! Over het resort zelf geen klachten! Mooie kamers, mooie zwembaden met glijbanen. Eten is prima. Aardig hardwerkend personeel. Het resort ligt aan het strand, maar dit heeft 0 meerwaarde. Liggen grote keien op het strand en ligbedden kosten hier geld. Op het resort zelf zijn winkeltjes, supermarkt, kapster. Prima in orde.Maar binnen straal van 5 km misschien 2 mini supermarkten. Je kunt niet even blokje om wandelen om te shoppen want er is niks te beleven hier buiten resort. Kosstad is op 5km en kost 9€ met taxi! Echt een aanrader!! Strand daar is beter, mini steentjes ( geen zand😞)en gratis ligbedden. Aanrader ! Ook aquapark kipriotis is aanrader!!! Is tegenover het resort heuvel op. Dagkaart familie €21 Inc drankjes.