Hotel Kipriotis Village

Hotel Kipriotis Village
7,8

139 reacties Hotel Kipriotis Village

Ada Blonk, 29-4-2018
Is het een verwarmd zwembad

Muziek week

Gerrit, 6-2-2018
Wij gaan 12 mei naar dit hotel ,nu horen wij dat er dan een muziek feest van corendon wordt georganiseerd wij hebben geboekt bij een andere reisorganisatie , zijn de muziek avonden met de artiesten ook toegangelijk voor ons ?

Constanze Van de Vendel, 14-1-2018
Is het een zoetwater of zoutwater zwembad bij kipriotis village? Bedankt.
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Kipriotis Village voor je op een rij gezet:

BeachCheck

Disco - ook voor tieners toegankelijk?

Jolanda, 2-1-2018
Ik zag dat er een disco bij het hotel is. Is die alleen toegankelijk voor volwassenen / grotere kids of zijn tieners ook welkom (tot een bepaalde tijd?)? Is er sowieso voldoende te doen voor tieners in dit hotel?

Kinderzitje op fiets

Linda, 29-8-2017
Ik lees dat er bij het hotel ook een fietsverhuur zit. Verhuren ze er ook kinderzitjes voor op de fiets? Ik reis met mijn zoontje van 3 jaar, en het lijkt mij leuk om met hem te kunnen gaan fietsen. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op deze vraag. Alvast bedankt!

Water drinken

A. Combee, 12-8-2017
Weet iemand of je het water uit de kraan kunt drinken of is er water in flesjes verkrijgbaar in de all inclusieve?

aardbeving

William, 21-7-2017
Is het hotel getroffen door de aardbeving.
1 reactie

Buiten eten

Sanne, 19-6-2017
Wie weet of er ontbeten, gelunched of gedineerd kan worden in de buitenlucht of is er met name mogelijkheid tot binnen eten?
2 reacties

Wifi in kamers

Mariska , 30-5-2017

Hallo,

Ik las ergens dat er gratis wifi zou zijn in de kamers weet iemand of dat klopt?

Alvast bedankt

2 reacties

Glijbanen

Esther, 21-5-2017
Ik heb gelezen dat er dit jaar glijbanen komen, weet iemand of deze al klaar zijn of wanneer"
4 reacties