Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag33°23°
7,8

Hotel Kipriotis Panorama Hotel & Suites heeft een mooi uitzicht op zee. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en zijn ruim. Het eten is van goede kwaliteit en je hebt veel keuze. De georganiseerde thema-avonden zijn erg gezellig. Aan het zwembad wordt goed toezicht gehouden. Huur een fiets, dan is de afstand naar Kos-stad goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kipriotis Panorama & Suites voor je op een rij gezet:

468 reviews over Hotel Kipriotis Panorama & Suites in het Nederlands

zwak hotel.

Patrick Jonckheere
14-9-2019

Dit is zeker geen 5 sterren hotel.eerder een3 maximum.slechte all in en eten was niet goed.iedere dag hetzelfde.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs/kwaliteit goed in verhouding. Goed Hotel :-)

T. Nijdam
10-9-2019

Een groot Hotel met veel kamers (van der Valk gevoel in eerste instantie), maar die je steeds meer gaat waarderen naarmate je er langer verblijft. Naast het buffet (prima te eten) krijg je de mogelijkheid om gratis de specialiteiten restaurants te reserveren en dat is werkelijk klasse eten! Hotel doet een beetje oud bollig aan, maar als je gebruik maakt van de faciliteiten die de hele groep van Kipriotis in de nabijheid biedt dan is het prima te doen. Het is schoon, aardige medewerkers, mooie zwembaden en strand en zee voor de deur. Strandfaciliteiten kunnen beter (dat laat helaas wat te wensen over). Met de fiets ben je zo in Kos stad.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, Fri Sep 13 2019 05:55:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear T. Nijdam,

Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Panorama Hotel & Suites during your recent stay with us.

It is always heartwarming to hear that our food was appreciated. Moreover, being a very large property, we do renovations every year in a number of rooms and public areas.

We hope to see you again sometime in the near future.

Exselent

Robert
4-9-2019

Prachtig hotel fijn personeel mooie kamers met airco en balkon eten voor elk wat wils

Gereisd Met partner in september 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 9-9-2019

Dear Robert,

Thank you for being our guests.

We were thrilled to learn that our resort earned the best of your impressions.

The entire team of Kipriotis Panorama Hotel & Suites is looking forward to hosting you back, hopefully soon, for another dreamy vacation.

E.v.d wel
4-9-2019

Een waanzinnig hotel met zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 9-9-2019

Dear E.v.d wel,

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction.

We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.

Misschien

Johanna van brouwershaven
18-8-2019

Hotel ligt echt mooi op een heuvel! Super mooi uitzicht !! Kamers wat verouderd maar schoon!! Eten was niet echt warm!! Wel vriendelijk personeel !! Behalve aan het zwembad !! Arrogante blonde dame stond daar achter !!!durfde zelf geen drinken te halen !! Man bik zwembad perfect !! Drie keer alla carte geprobeerd te reserveren ! Maar volgens deze dame was het telkens vol!! Zelfs twee dagen van tevoren geprobeerd te reserveren!! Altijd vol! Laatste avond zijn wij bij dat restaurant gaan kijken! Stonden mega veel tafels leeg !!! Hier waren wij woedend om !! En voelde ons in de maling genomen !!! Bij vertrek hadden wij vroeg ontbijt geboekt ! Zoals nog meer mensen ! Brood was op! En er werd niet bijgevuld !! Jammer is toch stukje service !!! In de avond bij de bar beneden ! Liep er een super dame die zorgde dat het aan niets ontbrak ! Echt super !! Maar vijf sterren is het ons niet waard ! Zeker qua entertainend !!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Dit is een hotel is echt een aanrader!

Maurits
12-8-2019

Zeer ruim opgezet hotel in verhouding met het aantal kamers. Gelegen op een berg, daarom mooi uitzicht op de omgeving, zoals de zee en Kos stad en Turkije (Bodrum). Kamers zijn modern en goed schoon. Eten is gewoon goed en ruime keuze in nagerechten (ijs, toetjes en gebakjes, alleen de broodjes zijn wat minder smaakvol. Bij het zwembad is bijna altijd wel plek (er is nog ruimte zat om nog wat ligbeden erbij te zetten). Verder is het zwembad schoon en de bar dichtbij. Animatie is s'avonds minimaal. Verder kan je s'avonds binnen of buiten zitten en bij de bar drankjes en cocktails halen welke van goede kwaliteit zijn. In de omgeving is s'avonds niet veel te beleven, maar het gezellige Kos stad ligt op paar km afstand (met bus, fiets of auto makkelijk te bereiken). Personeel is vriendelijk. Dit hotel is minder geschikt voor gezinnen, maar de andere dichtbijgelegen Kipriotis hotels zijn daar wel voor geschikt.

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 16-8-2019

Dear Maurits,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Panorama Hotel & Suites, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

Thanking you once again for your recommendation and we do look forward to welcoming you back in the non-distant future.

Fantastisch hotel

Fam. Schoofs
11-8-2019

Wij hebben een fantastische week gehad. Alles is naar wens geweest. Het is een luxe hotel met zeer vriendelijke medewerkers die uiterst behulpzaam zijn. Gastvrouw Denise heeft het goed voor elkaar in het main restaurant. Een en al lof! Het ontbreekt aan niets. Het eten is zeer divers en van goede kwaliteit. Het is een groot hotel maar zeer ruim opgezet. Alles is zeer schoon, inclusief zwembaden. De badmeester heeft alles zeer goed onder controle. De kamers zijn dan misschien iets gedateerd, ze zijn erg schoon, zeer ruim en netjes. De ligging van het hotel is super. Je kijkt uit over Kos en Turkije. In het hotel een auto gehuurd via Autobank. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 16-8-2019

Dear Fam. Schoofs,

Your words are truly touching and inspiring.

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction. There is nothing more rewarding than knowing that our guests have spent an enjoyable break.

The entire team will be delighted to welcome you back in the near future.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Rianne Van Lieshout
2-8-2019

Een geweldig hotel met super vriendelijk personeel, enigzins gedateerde kamers, met een geweldig aanbod qua eten en drinken.

Gereisd Met partner in juli 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 5-8-2019

Dear Rianne Van Lieshout,

Your kind comments about members of our team will be shared with them and they will be thrilled to know they contributed to your holiday enjoyment.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels

Topvakantie in beste hotel van de afgelopen jaren!

Rudi Vanvinckenroye
1-8-2019

Het hotel ligt op een helling waardoor je prachtige uitzichten hebt. Het hotel is zeer ruim, mooi en netjes.De 2 zwembaden zijn goed onderhouden. Je hebt er altijd plaats om te liggen/zitten. In en rond het zwembad zeer rustig. Geen gedoe met vroeg handdoeken leggen. Pluspunt is de vrij ruime fitness. Het eten is prima en zeer afwisselend, vooral 's avonds. Het personeel is zeer vriendelijk : zowel aan de receptie, in het restaurant, in de mainbar 's avonds (speciale dank aan Zaneta !!), maar ook de 2 mensen van het animatieteam (Grabri = top), onze lifeguard en zelfs de mensen van het poetsteam. Wij het hadden een junior suite met zijdelings zeezicht. Deze, licht verouderde, kamer was zeer ruim en netjes met een mooi uitzicht op zee en Kos stad. Enige minpunt : wij lagen op de 6e verdieping en hadden de zon pal op de kamer vanaf 15u. waardoor het 's nachts vrij warm was (airco centraal geregeld). Hiervoor bood het hotel een oplossing

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 5-8-2019

Dear Rudi Vanvinckenroye,

Thank you for being our guests.

We were thrilled to learn that our resort earned the best of your impressions.

Gewoon doen!

Brum
9-7-2019

Eten: Goed buffet, daarnaast erg prettig dat je dagelijks tussen 12-18 uur een pita of schotel gyros/souvlaki kan bestellen. Daarnaast zijn de drankjes van goede kwaliteit. Bij ultra-all in ook keuze uit A merken bier en sterke drank

Het hotel zelf is erg ruim opgezet en erg schoon. Wellicht iets ouderwets ingericht, maar dit heeft mij totaal niet geïrriteerd doordat het goed bijgehouden is. De kamer was voor 2 personen top. Ideaal dat je elke dag een nieuwe literfles water krijgt.

Punt van verbetering is het strand en strandbar. Dit is echt niet van het niveau van een 5 sterren hotel. Hierin mag Kipriotis een voorbeeld nemen aan Mitsis Ramira beach. Het zwembad is echter helemaal top en het is er lekker rustig.

Een auto gehuurd voor 2 dagen via Autobank (aanrader) in het hotel. Heel het eiland gezien.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, Thu Jul 11 2019 12:01:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Brum,

When the Greek Tourism Organization conducts their ratings, they take into consideration many aspects of the hotel. They then award the hotel a star rating based on their criteria. Since this hotel has all the required criteria has been categorized as a 5 Star, by the Greek Tourism Organization.

We hope to see you again sometime in the near future.

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kipriotis Panorama & Suites in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kipriotis Panorama & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.