Hotel Kipriotis Maris Suites

Hotel Kipriotis Maris Suites
8,3

18 tips over Hotel Kipriotis Maris Suites

Erik de Weerd, 19-6-2015
Neem de fiets en geniet van de heerlijke en eerlijke Griekse cultuur en natuur.
Myrthe, 13-6-2015

1. Ga vooral 's avonds bij de bar zitten. Ze draaien goede muziek en het personeel heeft humor.

2. Wij hadden een kamer hoger gelegen (loopafstand 5 a 10 minuten van het zwembad en op de bovenste verdieping) - wel moesten we iedere dag een steile heuvel beklimmen. Voor mensen slecht ter been is dat gewoon onmogelijk, maar volgens mij staat het personeel ieder moment voor je klaar om je af te zetten met de golfcaddy, kwamen we later achter. Het is wat verder weg, maar dan heb je wel seaview.

Irene, 13-6-2015
t strand aan de overkant was niet zo fijn, maar dit was vooraf al bekend. Aangezien het zwembad heerlijk groot was, hebben wij daar genoten. De kluisjes zijn op de kamer, beetje vreemd dat de manager dan moet meegaan voor de kluis gebruiksklaar te maken ivm de code. Ze zullen zich de moeite kunnen besparen door een instructie in het hotel boekje te vermelden! Wifi, 10 € per dag. In de buurt van de receptie heb je vrij Wifi. nIet altijd goede verbinding. Maar je hebt vakantie. Dus geniet!

We hebben een aantal aanbieders voor Kipriotis Maris Suites voor je op een rij gezet:

Vincent A, 7-10-2014
Om de harde bedden te compenseren hebben wij de rugleuningen van de zitjes gebruikt als extra matras. Dit was voldoende.
carlakooy, 4-10-2014
Ik beveel de suites aan ruim en groot.
jeanet, 30-9-2014
het is er vrij vlak overal dus prima om te wandelen of te fietsen.bushalte vlak bij het hotel en ook fietsverhuur.prima te lopen naar Kos stad .Enige minpuntje is dat er geen wifi is of erg duur.Verder niks op aan te merken.

Frederick De Smet , 4-8-2014

* De goedkoopste manier om Kos te bezoeken is een fiets huren. Groot fietspad die tot in Kos-stad loopt (Plat)

* In Kos-stad kan je verschillende activiteiten doen: Rondrit met het rode treintje (€5pp), 3 eilanden-toer met bbq (€20pp) of overzet naar Bodrum (€10pp). Doe dit zelfstandig en niet via u tour-operator. (Helft goedkoper)

* Huur een wagen en rij tot Kéfalos. Prachtig uitzicht in de bergen. In de zomer-periode kan je op de terugreis rond 20.25h de zonsondergang meemaken in Zia.

Kelly, 9-7-2014

- Vraag geen kamer op het bovenste verdiep mits de airco niet zo goed werkt

- Ga naar het strand 50m verder genoeg plaats en ligbedden als je enkel wilt zonnen

- Doe activiteiten mee van het hotel zijn goedkoper of van de hostessen die daar zijn

- Het belangrijkste geniet van de vakantie

jeannette-, 30-6-2014
als je een bezoek brengt aan Embros therme ga dan eind van de middag/begin avond of voor 9 uur s' ochtends om drukte en warmte voor te zijn.
Camp, 13-6-2014
Neem geen voordeelkamer. Boek gewoon aan het zwembad dan zit je lekker dicht bij alles.