Hotel Kipriotis Maris Suitesstersterstersterster

8.2Fantastisch

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kipriotis Maris Suites voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Bij Kipriotis Maris Suites eet je gevarieerd dankzij de verschillende thema-avonden. Zo is er een Chinees, Italiaans en vis thema. Er is beperkte animatie aanwezig met een aantal keer per week aquagym en een paar keer een avondprogramma. Kipriotis Maris Suites is gelegen in Psalidi bij Kos-stad. Steek de straat over en je bent op het strand.

235 reviews over Hotel Kipriotis Maris Suites

• 6K05-02-2020

Leuk, maar niet wat wij ervan hadden verwacht

Leuk hotel maar niet 5-sterren waardig en niet voor herhaling vatbaar. Dikke plus - de hotelkamers, maar dan moet je wel voor de juniorsuite gaan (goede ligging en ruim). De badkamer is daarentegen weer niet speciaal.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 07-02-2020

Dear K,

Thank you for taking the time to review Kipriotis Maris Suites during your stay with us.

When the Greek Tourism Organization conducts their ratings, they take into consideration many aspects of the hotel. They then award the hotel a star rating based on their criteria. Since this hotel has all the required criteria, has been categorized as a 5-star, by the Greek Tourism Organization. Please reach out to us directly as we are keen to better understand what occurred so that we can follow up appropriately. You can email us at [email protected]

We hope you had a nice return home!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    7Vlinder03-10-2019

geen 5 sterren waard. Op zich een redelijk hotel.

Dat WiFi op je kamer 42 euro per week kost. Verbazend voor een 5 sterren hotel. De drankkeuze voor allinclusive vonden wij ook zeer beperkt. Zelfs geen mousserende wijn zat erbij. Toen de temperatuur buiten iets minder werd, hebben ze de airco uitgedaan. Met gevolg dat het onaangenaam warm in het restaurant en de lobby werd. Ook voor het personeel. Buiten zitten was voor ons geen optie want daar zitten de rokers. Waar je bij het zwembad al de hele dag last van hebt. Op de kamers bleef de airco het wel doen. Wel waren wij zeer tevreden over de dames vd receptie. Ze spraken heel goed Engels, zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Complimenten voor deze dames. Het eten vonden wij ook redelijk goed, hoewel het eten wel wat warmer mag zijn. Verder moest je alles zelf halen, je werd nergens bedient. Zijn wij bij een 5 sterren hotel niet gewend. Geen Nederlandse zenders op de tv. En één fles water in de koelkast bij aankomst. Meer niet. Jammer.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Veerle13-09-2019

Prima hotel maar geen 5 sterren waard.

Eten was goed en gevarieerd. Ze hebben thema avonden bv Grieks, Italiaans en Chinees. Leuke afwisseling op het normale buffet. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam. Wel kon de hygiëne beter en ze mogen het hotel en de kamers wel eens vernieuwen en opfrissen. De ligbedjes bij het zwembad zijn versleten, badkamer in de kamer was oud en ook best vies. Verder ligt het hotel op een zeer groot resort, dus wij zaten met onze kamer ver weg van het zwembad en restaurant. Wel zit je erg dichtbij het strand en we hadden hier ook uitzicht op, een mooi. De stad is 5 min met de taxi en ook kun je naast het hotel een fiets lenen voor maar 5 euro per dag. Ook leuk om een keer te doen.

Doordat de kamers zijn verouderd en ook het zwembad vind ik dit hotel geen 5 sterren waard.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 16-09-2019

Dear Veerle, Thank you for sharing your insights from your experience at Kipriotis Maris Suites, we very much appreciate your feedback. We would like, also, to state that being a very large property, we do renovations every year in a number of rooms and public areas. We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future. Kind regards, Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels

Gereisd met partner in september 2019

• 7Sandra verdoorn07-08-2019

Niet meer bij dit resort

We hadden een douche die niet betegeld was.. Gewoon cement met laagje erover.. Zag er smerig uit.. Kiezels bij het strand..jammer Verder was het leuk.. Naar de stad met de bus 10 min Stad erg leuk en gezellig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Cindy de Wild27-06-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Zeer mooi complex met een prachtige tuin. Wij waren in juni, alles stond in bloei. Ook ruime kamers met fijne bedden. Heerlijk geslapen daar! Het restaurant is ook ruim opgezet met 2 terrassen. Je hoeft niet te wachten op een tafel. Plek zat. Het eten is goed, voldoende keus. En heerlijke toetjes en vers fruit.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 01-07-2019

Dear Cindy de Wild,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Maris Suites.

We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us. In regards to your comments we would like to assure that we will be sharing them with our out team in order to continue providing high service standards to all our guests.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Danny13-06-2019

In principe een goed hotel.

Mooi ruim opgezet hotel. Vooral bezocht door families uit Zweden, maar er zijn ook wat Nederlanders,Russen en Engelsen. Eten prima , maar waarom mag je in zwembroek savonds gaan dineren? Dat kan echt niet. Daarnaast laten ouders kinderen de hele dag hun ding doen zonder op ze te letten. Laatste dag zwembad dicht omdat er in was gepoept.... Ook is de bezetting achter de bar veel te weinig. Staan dus veel mensen te wachten hoewel het personeel echt zijn best doet.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 17-06-2019

Dear Danny,

Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Maris Suites during your recent stay with us.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8M. Verboom13-06-2019

Fantastische week met perfecte service!

Toen we op zondagavond aankwamen mochten we nog even snel wat eten voor we konden inchecken. Altijd lekker als je al 11 uur onderweg bent.

Na het inchecken werden we netjes boven gebracht met koffers en al. Helaas moesten we de rest van de week de tocht naar boven én beneden te voet afleggen. Goed om het vele goede eten direct te verbranden!

Het toppunt van deze week kwam echter toen we al op de luchthaven stonden. Mijn naam werd omgeroepen en direct schieten allerlei zaken door je hoofd. Onze reisleidster (van Correndon) wist mij echter direct te vertellen dat ik mijn sleutels in het hotel vergeten was... aaaghhhh!! Als ik echter de kosten voor de taxi zou betalen zouden ze die echter direct brengen. Direct betekent echter in het Grieks 5 minuten voor we zouden vertrekken... Al met al is het wel goed gekomen en stonden wij niet zonder (auto)sleutels op Schiphol!

Dank voor de fijne week!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 17-06-2019

Dear Mr. Verboom,

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction.

There is nothing more rewarding than knowing that our guests have spent an enjoyable break. We do pride ourselves on our high level of service and we are very dedicated in making each and every guest stay as special as possible.

The entire team will be delighted to welcome you back in the near future.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8Danny08-06-2019

Goed hotel maar voor ons eerder 4 dan 5*

Kipriotis Maris suites is een mooi hotel met een gezellige zwembadzone met voldoende ligbedjes. Handdoek leggen zoals in vele hotels was niet nodig. Toch niet begin juni. Eten was lekker en voldoende gevarieerd. Geen animatie in het hotel. Strand stelde niets voor. Enkele zetels op een keienstrand en een zee die heel snel diep gaat. Hotel was voor ons eerder een 4 dan een 5-sterren. Voor uitstapjes kan je terecht bij het kantoor Explore wanneer je hotel buitenkomt ongeveer 150m naar rechts. De Jeepsafari onder leiding van Leon (Nederlander) was het hoogtepunt van onze vakantie. Voor het overige stelt Kos op toeristisch vlak niet zoveel voor. Toch een leuke vakantie gehad.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 13-06-2019

Dear Danny,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Maris Suites, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

When the Greek Tourism Board conduct their ratings, they will take into consideration many aspects of the hotel. They will then award the hotel a star rating based on their criteria. Since this hotel has all the required criteria to be awarded a 5 Star, the Greek Tourism Board deem the Kipriotis Maris Suites as a 5-star hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Jan de Peffer08-05-2019

Leuke vakantie maar niet met strand

Mooie accomodatie met vriendelijke personeel. Zwembad was verwarmd en erg mooi.

Strand valt tegen, zijn grote stenen en kiezels en zeer snel erg diep. Niet geschikt voor jonge kinderen. Eten in buffetvorm erg gevarieerd. Ook zeer goed kwa smaak maar wel vaak koud wat erg jammer is.

Kamers zijn netjes, ruim maar zeker geen 5*. Kit randen en bad zijn verouderd en niet even schoon (schimmel). Maar er wordt goed schoongemaakt.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 10-05-2019

Dear Jan de Peffer,

We are happy to know that you had a great time during your stay with us.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 6Sharris Braem06-05-2019

geen 5 sterren waard

proper hotel en zeer vriendelijke werknemers in het hotel. maar helaas veel minpunten, zo was het eten altijd lauw tot koud en zeer weinig variatie. de laatste avond mochten we in het hotel bovenaan gaan eten aangezien er in ons hotel weinig volk was, en dit was een wereld van verschil: super warm eten en veel keuze. de snacks overdag stellen ook niet veel voor, dit is gewoon 1 ijskast met broodjes in die er al van s'morgens worden ingelegd. De cocktails zijn wel lekker. (aanrader: San Fransisco) de kamer was wel zeer proper, enkel de haardroger werkt niet. de katten tijdens het eten zijn een ramp, ze zijn ziek en vuil.. ze komen zelfs binnen in het restaurant. De manager probeert ze wel buiten te houden. wat zeer positief was was het verwarmd buitenzwembad.. Verder was er geen animatie zowel voor volwassenen als voor kinderen. waardoor iedereen zich s'avonds in de lobby zat te vervelen.

jammer voor ons geen 2de keer.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 18-10-2019

Dear Sharris Braem,

When the Greek Tourism Organization conducts their ratings, they take into consideration many aspects of the hotel. They then award the hotel a star rating based on their criteria. Since this hotel has all the required criteria, has been categorized as a 5-star, by the Greek Tourism Organization. All the points that you have raised will be thoroughly discussed during our management meeting and will certainly contribute to our continuous efforts to improve.

Gereisd met vrienden in april 2019

18 tips over Hotel Kipriotis Maris Suites

• coby, 06-06-2014

Op de fiets naar tigaki, kos stad zelf, rondreis met een buggy, bootreis.

• hans vink, 05-06-2014

Bv. kamer 158 en 159 hebben een tussendeur voor gezinnen met kinderen ideaal de kamers zijn 14m1 x 4m2 ( u leest het goed ) Je kunt heerlijk fietsen,langs de kust is alles vlak.

• Camp, 13-06-2014

Neem geen voordeelkamer. Boek gewoon aan het zwembad dan zit je lekker dicht bij alles.

18 vragen over Hotel Kipriotis Maris Suites

• Emma van den Boogaard, 10-02-2019

jetski

kan je op het strand ook op een jetski

• Lisette Cardol, 17-10-2018

Eten op het strand

Kan je ook eten krijgen op het strand. Of is dat alleen in het buffetrestaurant.? En kijken de superieurkamers ook op het zwembad? Is er verder nog verschil tussen een superieurkamer en een junior suite behalve de grote?

• Didi, 28-05-2017

Balkon/zitje dependance kamer

Wij zouden graag willen weten of er bij een dependance kamer een balkon of zitje aanwezig is?

Hotel Kipriotis Maris Suites info

• Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk