Hotel Kipriotis Hippocratessterstersterster

8Fantastisch

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

Vanaf

Tonen op kaart

334 reviews over Hotel Kipriotis Hippocrates

• 2019
    7Ellie08-10-2019

Nooit meer Kos wat een armoede zeg niet verwacht

Super leuk schoon hotel..maar saai vies en armoedig strand en omgeving Kos ligt 4 km maar geen leuke weg er naar toe

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 11-10-2019

Dear Ellie,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Bjorn27-09-2019

Leuk hotel

Leuk hotel, eten vaak koud en weinig keuze. Zwembad is prima alleen vroeg zijn voor je bedje. Kamers elke dag schoongemaakt maar bedden zijn keihard. Verder hebben wij een top vakantie gehad

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 30-09-2019

Dear Bjorn,

Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Hippocrates Hotel during your recent stay with us.

Please rest assured that your input regarding beds has been noted for further consideration.

We hope to see you again sometime in the near future.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Diana Hoevelaken11-09-2019

Herhaling vatbaar

Schoon , vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten goed en genoeg .

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 14-09-2019

Dear Diana Hoevelaken,

Thank you for sharing your insights from your experience at Kipriotis Hippocrates Hotel, we very much appreciate your feedback.

We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Roy Mulder10-09-2019

Geweldig voor een betaalbare prijs

Perfect hotel, eten zeer gevarieerd en gewoon goed te noemen. Kamers schoon, personeel vriendelijk . Een aanrader. Ook het only adult gebeuren is ons goed bevallen

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 14-09-2019

Dear Roy Mulder,

It was a pleasure hosting you for your vacations in Kipriotis Hippocrates Hotel.

We thank you for posting your generous feedback, giving us the opportunity to be aware of your great feelings and memories. The elements you highlight belong to the privileges our resort offers and builds around its good reputation.

We do look forward to welcoming you back in the non-distant future.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jan & Anita20-05-2019

Lekker ontspannend!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel in de eetzaal/terras en poolbar. Fiets/buggyverhuur naast t hotel. Eten was zeer gevarieerd en lekker. Het was best gehorig in t hotel en ons krakend bed werd pas na 6 dagen gemaakt! Animatie was zeer slecht zowel overdag (stond nergens aangegeven wat voor activiteit er was, )en s'avonds, behalve als er vermaak van buitenaf kwam! Er is een fietspad van t hotel naar centrum kos, lekker langs het strand.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 22-05-2019

Dear Jan & Anita,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Hippocrates Hotel, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8M. van Eijsden21-08-2018

Heerlijke vakantie met een perfecte AI formule.

Perfect hotel met heerlijk gevarieerd eten en een perfecte ligging. Het personeel was zeer vriendelijk. Kamer was netjes en schoon. De bedden erg hard maar daar hadden wij al op gerekend want daar waren al meerdere klachten over geuit. Het strand ligt aan de overkant van het hotel. De animatie overdag en s'avonds was heel slecht. 2 jonge meisjes in veel te korte rokjes die alleen maar bezig waren met mooi zijn en jonge jongens bezig houden. Dit doet afbreuk aan het hotel en de kwaliteit. Erg jammer maar het heeft voor mijzelf en mijn moeder geen afbreuk gedaan aan een week Kos in een accomodatie waar wij met een goed gevoel op terugkijken. Het hotel is dus zeker aan te raden maar reken dan op geen animatie.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 12-11-2018

Dear M. van Eijsden,

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Esmee12-08-2018

Mooi, schoon en ruim hotel. Enkele minpunten.

Het is een mooi resort waar een fijne en rustige sfeer hangt. Het personeel is vriendelijk en werkt enorm hard. De kamer waar wij in verbleven was ruim, schoon en precies zoals wij gehoopt hadden. Het eten daarentegen vonden wij beide minder, wij vonden het erg eentonig en hebben daarom geregeld buiten de deur gegeten. Ook vind ik het persoonlijk erg jammer dat er voor de strandbedjes betaald moet worden. (Misschien sowieso een idee om het stand op te knappen qua leuke zitjes en een eet/drinktentje.)

Na 4 keer in het resort ernaast te hebben gezeten (Mitsis Ramira), toch een keer wat anders geprobeerd. Maar de volgende keer kiezen wij gewoon weer Mitsis.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 15-08-2018

Dear Esmee,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Hippocrates Hotel.

We are happy to know that you had a great time during your stay with us.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Claus Albert30-06-2018

Prachtig verblijf

Prachtig hotel, maar nog veel werk aan de winkel. Goed eten, bedden waren hard, kamer was helemaal niet waarvoor we geboekt hadden (lateraal zeezicht, eerste verdiep - maar konden geen zee bespeuren - andere kamer op derde verdiep konden we de zee wel zien maar was de airco kapot en moesten we ons behelpen met ventilator met een temperatuur van 30 gr.) verder waren er noge kleine minpunten (wc's)

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 02-07-2018

Dear Claus Albert,

While we believe there is always room for improvement, please rest assured that your remarks have been noted and examined thoroughly.

We hope to see you again sometime in the near future.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Suzanne15-06-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Erg fijn hotel. Goed personeel, die graag met je meedenken. Heerlijk eten, fijne kamers en goede bedden! Op goede afstand van Kos-Stad, kan je ook makkelijk naar toe fietsen. Strand ook dichtbij, dit is helaas wel een kiezelstrand, maar je kan hier alsnog wel heerlijk liggen.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 19-06-2018

Dear Suzanne,

We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us. In regards to your comments we would like to assure that we will be sharing them with our out team in order to continue providing high service standards to all our guests.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Harmke04-06-2018

Goed hotel maar voor ons niet weer.

Service aan de receptie met name door een wat oudere receptioniste is bijzonder klantonvriendelijk. Was niet te bewegen tot enige service. Betichte ons zelfs van diefstal, toen wij bij vertrek onze handdoekpasjes kwamen inleveren. Weigerde ons de borg terug te betalen. Weigerde ook de hotelmanager voor ons er bij te halen.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 07-06-2018

Dear Harmke,

Thank you for choosing the Kipriotis Hippocrates Hotel for your holiday and for taking time out of your stay to provide us with your feedback.

We are sorry that you are unhappy with the level of customer service that you received from members of our reception staff. This is certainly not acceptable and we can assure you this is not the impression we want to give our valued customers. The vast majority of our guests experience wonderful holidays with us and many return year after year. Nevertheless, please be assured your comments will be forwarded to the Hotel Manager for their information.

Thank you once again for taking the time to provide us with your valuable feedback.

Kindest regards

Gereisd met vrienden in mei 2018

29 tips over Hotel Kipriotis Hippocrates

• aad schipper, 19-09-2013

ga een drie eilandentour maken met een boot vanuit kos stad,daar boeken scheelt enorm

• thieske, 24-06-2013

Ze hebben geen eigen plek op het strand. We werden 3x weggestuurd, omdat dat stuk strand van een ander hotel was, daardoor ook weinig van het strand kunnen genieten. Ga vooral naar de griekse avond in Zia. Heel erg leuk. Prachtig fietseiland de 3 eilandentocht met de boot was ook goed verzorgt. Je merkt toch wel de crisis in Kos. Er staan veel hotels en winkels leeg. In de directe omgeving kan je niet shoppen, maar in Kos stad zijn er heel veel winkels.

• Ines, 31-07-2013

We komen zeker nog terug naar KOS. Zeer mooi eiland, met veel mooie plaatsjes. Nog één minpuntje: Wifi kon enkel tegen betaling. Ze vragen hier €50 per week voor, wat ik zeer duur vind. Op 2min wandelen van het hotel ligt een typisch grieks café (Spyros), waar je mits het drinken van een drankje, gratis op wifi kan. Wij gingen hier elke dag naartoe om onze mails te checken. In KOS-stad is bar H2O ook zeker een aanrader, hier krijg je gratis water en je geniet er van een prachtig uitzicht!

41 vragen over Hotel Kipriotis Hippocrates

• rudy DE NOLF, 27-04-2019

all-in

Wij hebben all-in geboekt in Kipriotis Hippocrates. Kunnen wij dan ook gratis iets drinken in de andere Kipriotis hotels?

• celinegastmans, 18-07-2016

eten

Is buiten eten (altijd) mogelijk in dit hotel?

• Miriam, 06-05-2014

elektrische fiets

Weet iemand of er ook elektrische fietsen te huur zijn bij het hotel of elders in Kos en wat de prijs hiervan is. Alvast bedankt. Mvgr.

gruiter, 13-05-2014

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk