Géén boekingskosten

GriekenlandKosPsalidi (bij Kos-stad)

7.8GoedScore uit 323 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

335 Reviews over Kipriotis Hippocrates - Adults Only

• 8Van Akeleyen27-04-2020

Uitstekend hotel

Supervriendelijk personeel rustig gelegen ideaal om er een rustige vakantie te beleven, gevarieerde menu

• 7Ellie08-10-2019

Nooit meer Kos wat een armoede zeg niet verwacht

Super leuk schoon hotel..maar saai vies en armoedig strand en omgeving Kos ligt 4 km maar geen leuke weg er naar toe

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 11-10-2019

Dear Ellie,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you back to our hotel very soon!

• 8Bjorn27-09-2019

Leuk hotel

Leuk hotel, eten vaak koud en weinig keuze. Zwembad is prima alleen vroeg zijn voor je bedje. Kamers elke dag schoongemaakt maar bedden zijn keihard. Verder hebben wij een top vakantie gehad

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 30-09-2019

Dear Bjorn,

Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Hippocrates Hotel during your recent stay with us.

Please rest assured that your input regarding beds has been noted for further consideration.

We hope to see you again sometime in the near future.

• 8Diana Hoevelaken11-09-2019

Herhaling vatbaar

Schoon , vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten goed en genoeg .

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 14-09-2019

Dear Diana Hoevelaken,

Thank you for sharing your insights from your experience at Kipriotis Hippocrates Hotel, we very much appreciate your feedback.

We are delighted that you felt well-taken care of during your stay and look forward to having you with us again in the near future.

• 8Roy Mulder10-09-2019

Geweldig voor een betaalbare prijs

Perfect hotel, eten zeer gevarieerd en gewoon goed te noemen. Kamers schoon, personeel vriendelijk . Een aanrader. Ook het only adult gebeuren is ons goed bevallen

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 14-09-2019

Dear Roy Mulder,

It was a pleasure hosting you for your vacations in Kipriotis Hippocrates Hotel.

We thank you for posting your generous feedback, giving us the opportunity to be aware of your great feelings and memories. The elements you highlight belong to the privileges our resort offers and builds around its good reputation.

We do look forward to welcoming you back in the non-distant future.

• 9Jan & Anita20-05-2019

Lekker ontspannend!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel in de eetzaal/terras en poolbar. Fiets/buggyverhuur naast t hotel. Eten was zeer gevarieerd en lekker. Het was best gehorig in t hotel en ons krakend bed werd pas na 6 dagen gemaakt! Animatie was zeer slecht zowel overdag (stond nergens aangegeven wat voor activiteit er was, )en s'avonds, behalve als er vermaak van buitenaf kwam! Er is een fietspad van t hotel naar centrum kos, lekker langs het strand.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 22-05-2019

Dear Jan & Anita,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Hippocrates Hotel, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

• 8M. van Eijsden21-08-2018

Heerlijke vakantie met een perfecte AI formule.

Perfect hotel met heerlijk gevarieerd eten en een perfecte ligging. Het personeel was zeer vriendelijk. Kamer was netjes en schoon. De bedden erg hard maar daar hadden wij al op gerekend want daar waren al meerdere klachten over geuit. Het strand ligt aan de overkant van het hotel. De animatie overdag en s'avonds was heel slecht. 2 jonge meisjes in veel te korte rokjes die alleen maar bezig waren met mooi zijn en jonge jongens bezig houden. Dit doet afbreuk aan het hotel en de kwaliteit. Erg jammer maar het heeft voor mijzelf en mijn moeder geen afbreuk gedaan aan een week Kos in een accomodatie waar wij met een goed gevoel op terugkijken. Het hotel is dus zeker aan te raden maar reken dan op geen animatie.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 12-11-2018

Dear M. van Eijsden,

• 7Esmee12-08-2018

Mooi, schoon en ruim hotel. Enkele minpunten.

Het is een mooi resort waar een fijne en rustige sfeer hangt. Het personeel is vriendelijk en werkt enorm hard. De kamer waar wij in verbleven was ruim, schoon en precies zoals wij gehoopt hadden. Het eten daarentegen vonden wij beide minder, wij vonden het erg eentonig en hebben daarom geregeld buiten de deur gegeten. Ook vind ik het persoonlijk erg jammer dat er voor de strandbedjes betaald moet worden. (Misschien sowieso een idee om het stand op te knappen qua leuke zitjes en een eet/drinktentje.)

Na 4 keer in het resort ernaast te hebben gezeten (Mitsis Ramira), toch een keer wat anders geprobeerd. Maar de volgende keer kiezen wij gewoon weer Mitsis.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 15-08-2018

Dear Esmee,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Hippocrates Hotel.

We are happy to know that you had a great time during your stay with us.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

• 7Claus Albert30-06-2018

Prachtig verblijf

Prachtig hotel, maar nog veel werk aan de winkel. Goed eten, bedden waren hard, kamer was helemaal niet waarvoor we geboekt hadden (lateraal zeezicht, eerste verdiep - maar konden geen zee bespeuren - andere kamer op derde verdiep konden we de zee wel zien maar was de airco kapot en moesten we ons behelpen met ventilator met een temperatuur van 30 gr.) verder waren er noge kleine minpunten (wc's)

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 02-07-2018

Dear Claus Albert,

While we believe there is always room for improvement, please rest assured that your remarks have been noted and examined thoroughly.

We hope to see you again sometime in the near future.

• 9Suzanne15-06-2018

Heerlijke vakantie gehad.

Erg fijn hotel. Goed personeel, die graag met je meedenken. Heerlijk eten, fijne kamers en goede bedden! Op goede afstand van Kos-Stad, kan je ook makkelijk naar toe fietsen. Strand ook dichtbij, dit is helaas wel een kiezelstrand, maar je kan hier alsnog wel heerlijk liggen.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 19-06-2018

Dear Suzanne,

We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us. In regards to your comments we would like to assure that we will be sharing them with our out team in order to continue providing high service standards to all our guests.

Hotel Kipriotis Hippocrates - Adults Only info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)