Aparthotel Kipriotis Aqualand (SunConnect)

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°11°
Aparthotel Kipriotis Aqualand (SunConnect)
8,1

45 tips over Aparthotel Kipriotis Aqualand (SunConnect)

BiaB, 19-8-2015

Let met bellen op dat je wel via Griekse provider belt. De Turkse zendmast is vaak sterker en neemt het netwerk dan over. Je belt dan alleen veel duurder!!!

Bosman Marc, 15-8-2015
Op folder staan de 2 mooiste kamers van hotel de rest is allemaal anders
Visser, 4-8-2015
Een bootreis naar omliggende Griekse eilanden is zeer aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Kipriotis Aqualand (SunConnect) voor je op een rij gezet:

dianastijger, 2-8-2015

Agios Fokas Beach

Camel Beach

auto huren bij Moto Harley, beneden aan de weg rechts. Veel goedkoper dan bij het hotel en ze komen de auto gewoon "boven" brengen.

Birgit, 14-7-2015
Een excursie naar Nysyros is zeker de moeite!
Inez, 15-6-2015
Auto huren en naar de stranden aan de andere kant rijden bij Kefalos, Tigaki en de Thermen. Neem een waslijntje mee want er is niets op het balkon voor je natte zwemgoed/handdoek op te hangen. Kosstad is wel leuk. Bereikbaar in 5 min. met de bus.

Jeffrey & Sylvia, 9-6-2015
Huur een quad en rijd het eiland rond, erg leuk.
Sandra Boer, 5-6-2015
Maak gebruik van de aangeboden mogelijkheid om avondje in andere hotel te dineren (let op kledingadvies)
Sir Pete, 4-6-2015
Huur een auto en verken het eiland. Wanneer je aan de andere kant van vliegveld gaat kijken, dan zijn daar leuke (zand) stranden en gezellige (non toeristische) plaatjes.
mensbosch, 22-5-2015

Voor fietsen, scooters en auto verhuur, moet je beneden bij de grote weg, iets naar rechts lopen, langs het andere verhuur bedrijf, en dan kom je MOTO HARLEY tegen. ( dit zit recht tegenover hotel mitsis ramira ). Dit is van een Nederlandse jongen, super vriendelijk en behulpzaam en ze bieden een goede service.

Wij raden aan om hier te huren en niet meteen beneden bij de ingang van het hotel!!