Hotel Iris

10 reviews over Hotel Iris in het Nederlands

Was ok maar niet meer

Marja Kahlman
17-9-2018

Hotelkamer is oud maar wel schoon

Wij vonden het personeel niet vriendelijk.

Prima hotel, gerund door een heel betrokken familie die maar 1 ding wil: de gasten een fijne vakantie gunnen. Nicos en Costas zijn heel goede gastheren die zich voor de volle 100 % inzetten!

Alles is netjes en superschoon, heb je vragen of onduidelijkheden krijg je op alles antwoord. Je hoeft nergens zelf achteraan.

De apartementjes zijn heel nieuw, het hotel wordt dit najaar aan een opknapbeurt onderworpen maar ondanks dat ze verouderd zijn, doet alles het en zijn ze brandschoon. Dagelijks schone handdoeken, en goed gepoetst.

Zwembad is groot in verhouding met het aantal gasten en mooi schoon, ook fijne ligplaatsen. Groot overdekt terras met bar en voldoende zitjes. Goede menukaart waarvan de gerechten door Nicos zelf bereid worden, is heel goed en betaalbaar.

Enige minpunt is het ontbijt, als je van bruin brood houdt of een eitje in de ochtend dan is dat er niet. Enkel witbrood, en eitje op vraag met bijbetaling van 50 eurocent.

Wat ook heel prettig is, is het fietsverhuurbedrijf bij het hotel, voor een zacht prijsje huur je goede fietsen waarmee je binnen 5 minuten in Kos stad bent, lopen is vooral overdag erg heet in de zomer.

Wij hebben er een super verblijf gehad en gaan er zeker nog eens terug.

Mooi Hotel rustig gelegen

Janet vd Velde
11-8-2017

Mooi hotel maar wel verouderde hotelkamers en gehorige gang, zorg ervoor dat je in de appartementen aan de rand vh zwembad komt, tegenover het hotel. Hotelkamers erg schoon, iedere dag vrolijk schoonmaakteam. Wifi gratis bij zwembad en bij receptie. Ontbijt voldoende maar wel steeds hetzelfde. Jammer genoeg geen fruit erbij. Drinken sapjes en koffie zoveel je wilt. Fiets en scooterverhuur naast de ingang vh hotel, fietsverhuur voor 1 week gedaan, erg goedkoop. Airco is heerlijk, wel tegen betaling van 5 euro per dag. Eigenaren vh hotel erg vriendelijk ! Dit hotel is zeker een aanrader.

Heerlijk hotel

Monique Vd berg
11-8-2017

Gezellig en erg schoon hotel waar je ook heerlijk kan eten. Alles vers bereid . Rustig gelegen en erg dicht bij het strand en gezellige restaurantjes. Kos stad is op loop afstand. Eigenaren zijn vriendelijke en lieve mensen die er alles aan doen om het de gasten na hun zin te maken. Wij gaan er zeker vaker heen.

Comfortabel hotel

jackiev1
6-7-2014

Genoten van een relaxte vakantie. Schoon hotel, goed verzorgd ontbijt, ruime kamer en een ruim zwembad met ligbedden eromheen. Wat wil een mens nog meer. Gelijk de 1e dag fietsen voor een hele week gehuurd pal naast het hotel. € 20,00 voor een hele week. De afstand naar Kos stad is per fiets goed te doen. Beetje druk in Kos stad, maar verder prima. Het hotel ligt net buiten Kos stad waardoor het een stuk aangenamer is. Althans als je van een rustige omgeving houdt. Supermarkt schuin tegenover het hotel. Straat uit en je bent bij het strand met terrasjes en ligbedden. Kos is leuk voor een weekje.

Het hotel is een aftands geheel

a.j. kuiper
17-6-2014

Zorg dat je niet op een hotelkamer komt maar in de nieuwe appartementen. Het hotel is niet meer van deze tijd. Bedden die bij de minste beweging kraken, een badkamer die alleen maar lekkende kranen heeft met weinig warm water. Het is erg gehorig, vooral van de bar bij het zwembad die in het weekend rustig 3 dagen achter elkaar tot 1:00 uur 's nachts doordraait, waarop de hotel eigenaresse rustig antwoord dat dit past bij een hotel. M.a.w. we moesten niet zeuren. Het ontbijt is erg magertjes, waarbij je apart voor een ei moet betalen (0,50 cent). De meeste gasten brachten hun eigen drinken en fruit mee naar de ontbijtzaal. Al met al was dit een slechte accommodatie, die we beslist niet aanraden.

2006

Zeer goed verzorgd appartement, 6x p/w schoonmaak,

Je hebt wel vervoer nodig om naar Kos-stad te gaan, het is net iets te ver (in die warmte) om te lopen.Aanrader om je fiets/scooter etc te huren bij Moto Harley in Kos-stad, goedeservice en goed spul.Zwembad is diep, en water is iets te warm.

verder heerlijk rustig gelegen.

Prima appartement

wout en fieke
1-8-2006

Prima appartement. Lekker rustig gelegen zodat je normaal kan slapen 's avonds. Warm water is idd schaars. Het appartement wordt elke dag goed schoongemaakt. Minpuntje, zijn de kluisjes, het is erg duur voor wat je krijgt, je kan er overigens bijna niets in kwijt!

Voor meer informatie over het appartement of foto's kunt u mailen!

Prima appartement

Wout en Fieke
1-8-2006

Voor meer informatie over het appartement of foto's kunt u mailen!

2005

Het is een heel leuk rustig gelegen complex net buiten het centrum van Kos stad op de fiets is het prima te doen.

Wij hebben in het appartementen gedeelte gezeten, ongeveer 4 jaar geleden gebouwd. Alles nog heel nieuw en goed onderhouden.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iris in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.