Appartement Irene

Appartement
7,5

2 reviews over Appartement Irene in het Nederlands

niet meer in dit appartement.

Willem en Tine
17-9-2010

dit app.is sober ingericht.Wij hadden een lekkende dochebak,dus steeds water op de vloer.De badkamer is erg klein.Verder prima bedden.De ligging is wat ons betreft een verschrikking.Wij sliepen aan de voorkant, aan een doorgaande weg waar heel hard gereden wordt.Tegenover is een speelplaats van een school annex hangplek voor jongeren tot diep in de nacht geschreeuw en geknetter van brommers.Eigenaars wel aardig, maar als je niet aan de bar komt zitten, vinden ze dat minder.Wij gebruiken een app.om te slapen en zijn de hele dag weg, dus geen behoefte om aan de bar te zitten met lallende Engelsen.Al met al, niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2010
2003

het is een prima appartementen complex, ik ga volgend jaar 2004 dus zeker weer terug, alleen heb ik vernovem dat dat niet meer via sudtours zou gaan, kunnen jullie mij misschien vertellen via welke touroparator ik dan wel kan boeken. ik wil hier nl weer naar toe.

Gereisd anders in Fri Dec 05 2003 14:41:01 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Irene in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Irene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.