Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag18°13°
7,3

Omschrijving
In vijfsterren Hotel Grecotel Kos Imperial Thalasso zit je goed wanneer je toe bent aan ontspanning. Hier geniet je van zon, zee, strand en goed eten. Bij het zwembad zijn er altijd voldoende ligbedden en parasols beschikbaar. Maar ook op het strand voor het hotel kun je van de zon genieten. Gezelligheid vind je in Kos-stad (5 kilometer).

We hebben een aantal aanbieders voor Grecotel Kos Imperial Thalasso voor je op een rij gezet:

124 reviews over Hotel Grecotel Kos Imperial Thalasso in het Nederlands

Geen 5 sterren waardig

Els Hollink,
16-9-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel. Ruime keuze met ontbijt. Zwembad is mooi en groot. Enige hele grote minpunt is de verschrikkelijke stank. Lijkt wel of je op een beerput zit. Kan echt niet voor een 5 sterren hotel. Je kan niet eens fatsoenlijk op je balkon zitten.

Gereisd met partner in september 2018

Best goed

Angela,
12-8-2018

Mooi hotel, vriendelijke mensen. De kamers zijn keurig netjes. Wat ons betreft zou er wel een gewone douche in mogen i.p.v. in bad douchen. Het matras op ons bed was erg hard, ook het gevoel dat de veren er bijna doorheen kwamen. Opgelost door hotel door er een topper op te leggen nadat we dit gemeld hadden. Tussen het zwembad en het kiezelstrand een extra zandstrand aangelegd. Op diverse plaatsen zijn ook buitendouches. Wij hebben alleen logies ontbijt gehad en dus verder niet in het hotel gegeten, behalve bij het zwembadrestaurant tussen de middag een hamburger. Schuin tegenover het hotel is een taverne Romeo, waar je heel lekker kunt eten. Jammer is dat er vanaf een een uur of 7 iedere avond een sterke rioollucht voorbij kwam tot s avonds laat. Als je naar Kos-stad wilt moet je wel met de fiets of bus, want het is wel 5 kilometer.

7 iedere avond een sterke rioollucht met vlagen overheen kwam

Gereisd met partner in juli 2018

Genoten

Valentijn,
14-11-2017

Kos is een enorm leuk eiland waar je terecht kan als koppel, vriendengroep of gezin/familie.

Gereisd met vrienden in juli 2017

geweldig TOP 10+

Schellekens,
10-10-2017

bijzonder fijn hotel. wij hadden een bungalow met zwembadzicht. prachtige grote mooie kamer. eten was meer dan voortreffelijk en veel afwisseling. altijd verse producten en zeer vriendelijk bedienend personeel. a la carte is een echte aanrader.zéér goed! mooie zwembaden welke hier en daar wel wat onderhoud nodig hebben. nooit geen handdoekje leggen veel ruimte en ligbedden in overvloed. goede handdoekenservice. wij hadden all incl. geboekt en dat is zeer goed bevallen. ruim voldoende aanbod op de kaart, ook veel lekkere cocktails!!directe omgeving bied niet veel, gelukkig bushalte recht voor de deur. goede verbinding naar het gezellige en mooie Kos. ( kade is behoorlijk beschadigd door de aardbeving, zo ook enkele oude gebouwen )

kortom voor ons een echte geweldige locatie op het mooie Kos.

Hotel verdiend voor ons een echte dikke 10. personeel en hygiëne staat garant voor het echte Grecotel familie gevoel.

Gereisd met partner in oktober 2017

Top hotel

J van hak,
19-9-2017

Mooi hotel. Onze kamer was netjes en schoon. Hygiene door het hotel was goed. Ontbijt was goed. Avond eten was goed. Personeel vriendelijk. Zwembaden genoeg, genoeg ligbedjes. Strand is helaas kiezels.

Te gek!

Danny,
18-9-2017

Heel fijn hotel! Niks te klagen!

Mooi hotel op zijn Grieks.

Heerlijk ontbijt, heerlijke lunch en heerlijk avondeten! Ik ben niet de meest makkelijke eter en hou over het algemeen niet zo van een All-in vakantie, maar in dit hotel vind in het zo fijn! Geen idee hoe het in de drukke periodes is, maar in september is het echt top. Niet te druk, nergens wachten en personeel doet er alles aan het je naar de zin te maken!

Heerlijk 11 dagen niks doen, hooguit wat zwemmen, eten en drinken! Zelf mijn zwangere prinses vindt het heerlijk! Sterker nog we zitten er op dit moment nog steeds!

Allemaal top dus!

Thanks Grecotel!

Dit is geen 5 sterren !

Lieven,
10-9-2017

3 tot en 12 september

Bij aankomst, vuile kamer, die wel vrij snel gepoetst werd.

Dag 3, kamer niet gepoetst

Dag 4, nachtlawaai van het ergste soort tot 02u00 s'morgens. Diverse mensen namen hiervoor s'nachts contact met de receptie, maar die kregen het om een of andere reden niet geregeld/stil.

Eten rond de zwembaden is wat het hoort te zijn, simpel en lekker

Ontbijt is oke, maar dan ook niet meer dan dat.

Eten in het "main" restaurant s'avonds is bedroevend laag van kwaliteit en variatie!!!!!!! Wil je dessert, dan maak je best voor 20u30 aan het dessert toe te zijn.

Thema restaurants (2) zijn dan een stuk beter, maar deze zijn betalend (integraal betalend, zelfs geen korting) ook voor all in gasten.

Laat je niet vangen trouwens aan de All in formule, want het overgrote deel van alcoholische dranken dient gewoon betaald te worden.

De gebouwen zijn ook dringend aan renovatie toe, en dit heeft niks te maken met de recente aardbeving.

Gelukkig zijn de mensen hier top.

Gereisd met partner in september 2017

Dit hotel voldeed volledig aan mijn verwachtingen!

De hotelkamer

--------------------

Was ruim, alsook functioneel ingericht (mooie ingebouwde muurkast met automatische binnenverlichting) en een minibar en kluis. Ook waren er kapstokken aanwezig en voldoende opbergruimte. Dagelijks werden de handdoeken verschoond alsook het beddengoed verfrist. De airco werkte uitstekend (zelfs wanneer er een deur of raam geopend wordt) zonder een storend geluid te maken.

De badkamer was voorzien van bad (met mogelijkheid tot douche) , wasbak en toilet. Ook kon je gebruik maken van de aangeboden badkamerproducten zoals douchegel, shampoo, bodylotion, gewone zeep, ... Er waren ook slippers en kamerjassen aanwezig op de kamer. Op het terras was een droogrekje aanwezig.

Het zwembad

------------------

Het zwembad was een rustige plaats om te vertoeven. Ligzetels en parasols stonden netjes opgesteld rond de zwembaden, en je kon dagelijks handdoeken halen. (opgelet, tijdens de middag is de handdoekenservice wel tot een bepaald uur gesloten) Wat mij opviel in dit hotel, was dat er geen "strijd om een ligplaatsje" nodig was. Er was voldoende plaats, zodanig dat je niet 's morgens even je handdoek moest gaan leggen. Aan de bar aan het zwembad werd je heel snel geholpen. De eerste dagen vroegen ze je kamernummer of je "all in-kaartje", maar al snel herkende het personeel je en werd dit niet meer gevraagd. De zwembaden zijn gevuld met zoutwater. Er zijn douches aanwezig aan het zwembad om je achteraf af te spoelen. Minpuntje hier is wel de zéér zwakke verbinding met de WIFI.

Het restaurant

-------------------

Niets dan lof ! Het is geen grootschalig buffet, maar méér dan ruim voldoende!

Wie hier negatieve kritiek op geeft, begrijp ik niet (dan stel ik me de vraag wat deze mensen dagelijks op hun eigen tafel voorschotelen) Er is voor ieder wat wils.

Er werden verschillende soorten vlees aangeboden (ook al eens lever, konijn, .. buiten het gebruikelijke zoals kip, vis, runds, varkens, ... ) Je schept natuurlijk zelf op wat je lust. Er is ook geen gedrum aan de buffetten. Het personeel is zéér vriendelijk.

De tafels (borden) worden vervolgens opgeruimd zodat er nooit een vuil/leeg bord te zien is.

's Morgens en 's avonds kan je eten in het grote restaurant (binnen: goede WIFI verbinding of buiten : soms slecht werkende WIFI) en 's middags kan je eten aan de poolbar waar een buffet voorzien is. (WIFI verbinding)

De receptie

---------------

Bij aankomst kregen we meteen een glaasje fruitsap aangeboden terwijl we onze papieren invulden.

Onze koffers (en wijzelf)werden door de kruier met een golfkarretje naar onze kamer gebracht.

Vervoer

----------

Wij hebben steeds gebruik gemaakt van de bus.

Deze stopt net voor het hotel.

Aan de receptie kan je vragen voor een lijst met de uren van de bus (busticket kost op de bus zelf :2 euro per persoon.. Wanneer je het koopt aan het loket in Kos Stad kost dit maar 1,60 euro per persoon) Op de bus is er airco aanwezig !!

Uitstappen

--------------

KOS STAD : de bus stopt in Kos stad/haven.

Bezoek zeker eens kos stad (net achter het politiebureau) waar een eeuwenoude boom te zien is en enkele leuke souvenirs winkeltjes.

BURCHT : de burcht ligt tussen de stopplaats van de bus en de haven. Zeker de moeite om eens te bezoeken!!

Inkom = 4 euro per persoon

HAVEN : leuke plaats om eens rond te wandelen.

BODRUM : wij zijn op eigen houtje naar Bodrum gegaan. Dit wil zeggen dat wij geen enkele uitstap via ons reisagentschap geboekt hebben.

Een dagje bodrum kost via hun ergens rond de 45 euro/pp.

Wij zijn gewoon naar een van de loketjes gestapt in de haven (Maria Star) en onze overzet naar Bodrum kostte 20 euro/pp !! Deze bootreis was niet zo geweldig

THERMEN : kost je 2 euro met de bus tot daar. Busrit: 15min

3 EILANDEN TRIP : via "Caterina" boot. Geweldige trip. 20€/pp. Eten inbegr. Weer zelf geboekt via "plaatselijk bedrijf " ipv reisagentschap.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top hotel !

SolangeHijnens
20-5-2016

Wat een geweldig hotel!

Buiten het feit dat het een geweldige mooi uitzicht biedt leuk en overzichtelijk is aangelegd zijn de maaltijden voortreffelijk en de drankjes met zorg bereid inclusief een heerlijke Latte Macchiato. ik vind ik het personeel de kers op de taart :-)

Wat werken deze mensen hard om het iedereen naar de zin te maken. Je merkt dat ze het met passie doen en na een week heb je ze allemaal in je hart gesloten.

En voor alle mensen die twijfelen over Kos, Samos, Lesbos ivm de vluchtelingen problematiek. Alle vluchtelingen zijn veilig onderbracht in de omgeving van Athene of Europa. Dus geen schrijnende straatbeelden maar een gezellige Griekse sfeer.

Gereisd met vrienden in mei 2016

goed,naar Griekse normen

Frank
6-10-2015

op zicht een prachtig domein met mooie en plezante zwembaden ( wel koud water voor begin September) de kamers,publieke ruimtes en toiletten zijn wel proper maar hebben dringend een update nodig want alles is toch wat afgeleefd.het grote restaurant voor ontbijt en avondeten is wel mooi en verzorgd,lekker , warm en gevarieerd eten,middageten is in het zwembad restaurant,daar wel dikwijls het zelfde en door de lage en donker houtconstructie komt het niet zo gezellig over.strand met kiezels aan de waterlijn,daarachter een strook aangelegd met zand,zeker meer dan voldoende ligzetels rond zwembad en op strand(om 10.00u nog veel keuze).rond het hotel valt er niets te beleven,ongeveer 5 km van Kos stad en perfect te bereiken met de lijnbus voor 2 euro.het personeel is er vriendelijk en behulpzaam , MAAR het receptie personeel is zo onvriendelijk en arrogant ( we werden heel onbeleefd ontvangen,met zeer weinig info en in bijna onverstaanbaar engels en we waren niet de enige)

Gereisd met partner in september 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecotel Kos Imperial Thalasso in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecotel Kos Imperial Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.