Hotel Dimitra Beach ****

Hotel Dimitra Beach
8,5

15 tips over Hotel Dimitra Beach

Patricia, 31-10-2017
Als je plusminus 40 minuten omhoog loopt de berg op, kom je bij de Thermen uit. Een natuurlijke heet water bron. Kost dus niets. Heerlijk vertoeven daar. Heel apart om met 40 graden watertemperatuur in een zee te dobberen. Je kan je daar laten masseren, leuk tentje met relaxte muziek om lekker wat te drinken. Daarna weer 40 minuten terug lopen naar het hotel. Het is nèt te doen. Echt een aanrader.
Diana , 4-8-2014

Huur een Buggy, Fiets, Scooter bij Moto Island, is een familiebedrijf op de hoofdweg van agia Fokas naar Kos stad. Geweldige service, goeie prijs en betrouwbare en nette buggys fietsen en scooters. Wij hebben 3 dgn een buggy gehuurd en veilig kris kras over het eiland gehobbeld. Door de bergen, wat hebben wij een uitzichten gehad. Ongelofelijk!!! Bij allerlei stranden gaan kijken en gelegen.

Ooh ja verse vis eten bij george in oud pili, fingerlicking good.

Het was geweldig.

bruceheijligers, 15-10-2013

Mijn tip is; boek een standaard kamer en geen bungalow als je een grotere douche-ruimte wilt.

En huur een scooter, Quad of een fiets en ga 't eiland verkennen.Er zijn buiten de provinciale weg, hele leuke plekken te ontdekken.( De berg op richting het bergdorpje Zia b.v.) Met onderweg vele Taverne's, waar je op een terras onder de druivenstruiken kunt genieten van ijskoffie, koele dranken en lekkere hapjes. Het verkeer valt reuze mee, als je thuis in Nederland rijden in de stad gewend bent.

Jeroen, 21-9-2013
Vanuit het hotel ben je met de bus in 15 minuten in Kos-stad. Bus rijdt een aantal keren per uur en kost maar 1,50 euro per persoon. De Embros Thermen zijn op 2 km gelegen en dit kan je makkelijk lopen of fietsen.
JHavermans, 21-9-2013
Hotel biedt gratis Wi-Fi in de hotel lobby. Wachtwoord is: 1234512345
Tanja van Nieuwenhuyse, 10-8-2013

Wij hebben het eiland rond gereden met een buggy van 350cc fantastische ervaring

Het dorpje zia is zeker een aanrader en bovenaan is de taverne no stress lekker gegeten daar voor weinig geld

Het eilandje is 47 km lang dus trek er op uit het is veel te mooi om het niet te zien

L', 16-7-2013

Ga eens met de boot naar Bodrum in Turkije, dit kost 25€ voor heen en terug.

Als je ergens heen wil kan je best de bus nemen want de taxi's zijn zéér duur, bustickets kan je best in het hotel of in het buksloket kopen, als je in de bus betaalt is dit duurder.

Lidy, 14-7-2013
Maak met de auto of met de bus een rondreis over het eiland. Leuke dorpjes met zeer vriendelijke bevolking. Verder het bergdorpje Zia is een bezoekje waard. De Thermen stelt niet echt veel voor, overdag is het hier megadruk. Ga vroeg in de ochtend of begin van de avond. De bevolking scheurt je met alle mogelijke vervoersmiddelen links en recht voorbij en houden zich niet aan de snelheid. Zorg dat je goed rechts blijft rijden. Kos- stad is een bezoek waard of 's avonds eens lekker te gaan stappen
Danique, 31-5-2013
Aanrader is om 's avonds te reserveren voor het Italiaanse restaurant en 's middags te gaan lunchen bij de Taverne, waar BBQ en Griekse gerechten worden geserveerd.
Monique, 27-9-2012

Pak de bus naar Kos stad. Halte is voor de ingang van het hotel en met 10 min. ben je in het centrum. Kaartjes te koop bij de receptie van het hotel.

Er zijn veel leuke winkeltjes en restaurants in de knusse straatjes.