Appartement Denise (Psalidi)

Appartement
Appartement Denise (Psalidi)
7,7

9 tips over Appartement Denise (Psalidi)

Marlika, 12-5-2015

Griekse avond, gezellig feest!

Boottocht. Ga met boot Christina! Kleine boot met aardige Grieken. Zoeken goed naar de dolfijnen.

bransen01, 29-8-2014

Eten bij nestoras en mezzaluna

Strand van theodoroubeach. Je betaald daar iets meer voor een bedje, maar je ligt er heerlijk. Heerlijk lunchen. Eigen eten is daar niet toegestaan. Logisch met een restaurantje erbij. Wil je dat wel gewoon ergens anders gaan liggen.

Walter & Mary, 7-7-2014

Restaurant Mavromatis (Vis en Griekse gerechten)

Restaurant Tony's (Super Italiaan)

Fiets ook eens met mountainbike naar de top (+/- 2 uur klimmen), maar wel een fenomenaal uitzicht (zie foto's)

We hebben een aantal aanbieders voor Denise (Psalidi) voor je op een rij gezet:

geert, 4-5-2014

waterschoentjes meenemen voor de zee

Jammer dat er geen echt strand dichtbij is

Shirley Merk, 17-2-2014
Als je naar Kos-stad wilt, is het huren van een fiets de moeite waard. Lopend is het ongeveer één uur van het appartement naar Kos-stad. Fietsend is het een klein kwartiertje. Het is een makkelijke weg om te fietsen.
Walter, 11-7-2013
Boek bij aankomst meteen twee fietsen bij Nikos en Effi (eigenaars), regel ook een kluisje, een airco, en let the game begin!

Corry, 4-7-2013

fietsen huren dus ! én airco ! 's nachts blijft het erg warm.

Nog een tip neem anti muggen spul mee want de muggen vinden hét ook gezellig !!!

Peter van der Bent, 18-6-2012
Regel je fiets gewoon bij Nikos! Ook de autohuur (voor twee dagen) werd voor prima prijs geregeld door Nikos.
alfons, 22-10-2011
huur eens een wagen om het eiland te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Denise (Psalidi) voor je op een rij gezet: