Appartement Denise (Psalidi)

7.6Goed

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

7.6Goed

• 6.3Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

241 reviews over Appartement Denise (Psalidi)

• 2019
    5Weenk28-10-2019

verouderde appartementen in de avond luidruchtig

appartement enorm gedateerd , slechte koelkast douche erg verouderd .luidruchtig in de avond door met name vaste gasten .Zwembad schoon en prima . met de gehuurde fiets zo in koe en omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Paula17-10-2019

Gemengde gevoelens.

De ligging is prima, niet in de drukte van de stad maar wel levendige omgeving. De appartementen zijn, wel is waar gedateerd, ruim en schoon. Het zwembad en de tuin zijn prachtig. De keuken en bar/restaurant prima en heel betaalbaar. Een heel groot nadeel, waarom wij niet meer terug zullen gaan is de herrie tot vroeg in de ochtend vanuit de bar. Ondanks de warmte moesten we j elke nacht slapen met alle ramen en deuren gesloten i.v..m herrie. Later op de avond komen locale bewoners naar de bar om zeer luidruchtig sportwedstrijden te kijken en feest te vieren. Ook na commentaar hierover bij de eigenaar ging dit onverminderd elke avond door. Daardoor en door de harde bedden erg slecht geslapen de hele week.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Mascha de Boer08-10-2019

Super sfeer, leuke gasten, eigenaren toppers . We gaan zeker terug!! Ligging is perfect, lekker kleinschalig .

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Fam.Bitter29-09-2019

Voor ons niet weer.

Complex heeft mooie tuin met prima zwembad. Wij verbleven in een studio die ons erg tegen viel. Studio was niet zo schoon als verwacht, koelkast erg oud en maakte ontzettend veel lawaai, waar je snachts wakker van werd.Veel dingen die nodig gerepareerd dienden te worden zoals niet goed sluitende deur, verkalkte kranen en douchekop. Het ergste waren de bedden, keihard, niet te doen. Huur vooral een fiets,binnen kwartier ben je in Kos Stad. Lopend doe je daar zeker drie kwartier over. Supermarkt op 12 minuten lopen afstand. Diverse keren lekker gegeten bij Mavromatis.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Stephanie Kooistra03-09-2019

Geweldige week gehad fantastisch

Super week gehad, een grote happy family de hele crew daar, gastvrij en zo behulpzaam niks is te gek, alles kan en werden ook zo warm ontvangen. Ga zo door lieverds, bedankt voor alles goede zorgen en warm welkom.

I will be back next year ...! ❤💋

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marijke09-08-2019

Heerlijk

App wat veroudert, maar schoon, netjes, vriendelijk personeel en een overheerlijke keuken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Linda20-07-2019

Eenvoudig, maar heerlijk!

Denise app liggen een klein stukje buiten Kos stad. Fietsen huren is ideaal. Lopen is ongeveer een uurtje. Maar echt een heerlijke plek! De app. zijn van binnen erg verouderd, maar superschoon! Iedere dag werden de handdoeken verschoond, bedden verschoond en app schoongemaakt. Er zijn wel een paar wat licht gerenoveerde app. Het zwembad is zalig en ook weer superschoon. Eigenlijk is alles aanwezig, op kleine schaal. Voor ons precies wat we zochten! Efi en Nikos zijn heel gastvrij en je voelt je direct thuis. Als je geen superluxe maar schone en gezellige, ontspannen plek zoekt, moet je hier zijn! Aan de overkant is de zee, voor een echt lekker plekje om te liggen, volg je het fietspad richting Kos stad en kun je zelf kiezen waar je op een heerlijk bedje gaat vertoeven. Wij hadden gekozen voor Mavromatis! Echt een aanrader!

• 9Ageeth29-06-2019

Super!

Weer heerlijk genoten, de gastvrijheid van Nikos, Efi en Katharina is super Appartementen zijn wat gedateerd maar wel super schoon. Het is hier voor ons voor de 7de keer gewoon thuis komen, en het zal zeker niet de laatste keer zijn!!

• 8bas kuiper28-06-2019

Heerlijk ontspannen sfeer

We werden bij aankomst direct opgenomen in de relaxte sfeer van Denise. Met name Nikos en Efi zorgen daar wel voor. Overal willen ze bij helpen. Niks is teveel en enorm gezellig. Er is een grote groep gasten die al ruim 15 jaar hier ieder jaar terug komt en dat zegt denk ik genoeg. We hebben een aantal zeer gezellige avonden gehad. De kamer, het keukentje, de douche enz is allemaal redelijk basic en klein maar voor 10 dagen prima te doen. Wij hadden een apt aan de straatkant en dat was perfect. Rustig en een hoop schaduw. Regelmatig hebben we schone handdoeken gehad (af en toe een paar euro neerleggen doet wonderen). Kos stad en omgeving vonden wij zelf niet zo heel bijzonder. Er was niet zoveel te doen. Wel een leuke boottocht gemaakt met de Katerina, dat was een volledige dag met mooie havens en dolfijnen gespot.

• 7D Punt23-06-2019

Kos is erg toeristisch, voor ons geen tweede keer

Kos is begin juni al erg toeristisch In Kos stad kan je fietsen, maar het is erg druk! Helaas merk je dit ook aan de Grieken zelf, ze willen niets liever dan dat je komt eten bij hun tent, je word aangesproken in het Nederlands of in het Engels, ze kijken je vreemd aan wanneer je in het Grieks terug praat :) Het appartement heeft zeer harde bedden, prijs kwaliteit was ons inziens wel voldoende, maar verwacht niet teveel van luxe. Zwembad was heerlijk Eigenaar was niets mis mee, alleen met zijn vrouw hadden we meer moeite, zij stond o.a. op de laatste dag om 12.05 uur boos te blèren dat onze koffers nog op het appartement stonden, we konden wel blijven tot 18 uur maar dan moesten we €60 extra betalen Wij wisten niet dat de koffers in een andere ruimte mochten staan en ons inziens kon dit alles wel wat vriendelijker gezegd worden :( Geen drankje gekregen van het huis, alles werd opgeschreven en moest contant afgerekend worden

Geboekt bij vakantiediscounter

Appartement Denise (Psalidi) info