Appartement Denise (Psalidi)

• 8.8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

244 Reviews over Denise (Psalidi)

• 9P de rooij21-09-2021

Simpel app. Maar super gezellig gastvrij. Voelt als thuis komen.

• 9Ruimte
  • 8Wouter Battem24-08-2021

Heerlijke ontspannen vakantie. Top locatie

Fantastisch gastheer/gastvrouw. Je voelt je snel thuis en erg welkom. Nikos en Efe zijn top. Kom graag nog eens terug met hele gezin. Groetjes Wouter, Anja, Liz en Anna

• 10Jimmy Lindeman26-07-2020

Fantastisch!

Luxe is iets wat je kan kopen voor veel geld, maar gezelligheid en een goede sfeer is onbetaalbaar. Gezelligheid, sfeer en medeleven is wat hier op en top is en wat dit een super bijzonder verblijf maakt!

Overdag kun je er heerlijk genieten aan het zwembad en van de lekkere ontbijt/lunch mogelijkheden. Tevens kun je hier in de avond ook lekker eten en is er ten alle tijden plaats voor een gezellig drankje! Hier word dan ook alles aan gedaan om het voor iedereen zo gezellig mogelijk te maken. Er word savonds van alles georganiseerd om er een super gezellig vakantie van te maken. Alles draait om de beleving en de gezelligheid hier!

Heb je een probleem of kom je ergens niet uit? Dan helpen Nikolas en Effy je met alle liefde. Ze zullen meedenken, meehelpen en mocht het nodig zijn nemen ze je zelfs mee om samen alles te regelen!

Ik kan niet anders zeggen dat dit een top vakantie was! Nikolas en Effy super bedankt en tot 2021!

• 5Weenk28-10-2019

verouderde appartementen in de avond luidruchtig

appartement enorm gedateerd , slechte koelkast douche erg verouderd .luidruchtig in de avond door met name vaste gasten .Zwembad schoon en prima . met de gehuurde fiets zo in koe en omgeving

• 5Paula17-10-2019

Gemengde gevoelens.

De ligging is prima, niet in de drukte van de stad maar wel levendige omgeving. De appartementen zijn, wel is waar gedateerd, ruim en schoon. Het zwembad en de tuin zijn prachtig. De keuken en bar/restaurant prima en heel betaalbaar. Een heel groot nadeel, waarom wij niet meer terug zullen gaan is de herrie tot vroeg in de ochtend vanuit de bar. Ondanks de warmte moesten we j elke nacht slapen met alle ramen en deuren gesloten i.v..m herrie. Later op de avond komen locale bewoners naar de bar om zeer luidruchtig sportwedstrijden te kijken en feest te vieren. Ook na commentaar hierover bij de eigenaar ging dit onverminderd elke avond door. Daardoor en door de harde bedden erg slecht geslapen de hele week.

• 9Mascha de Boer08-10-2019

Super sfeer, leuke gasten, eigenaren toppers . We gaan zeker terug!! Ligging is perfect, lekker kleinschalig .

• 5Fam.Bitter29-09-2019

Voor ons niet weer.

Complex heeft mooie tuin met prima zwembad. Wij verbleven in een studio die ons erg tegen viel. Studio was niet zo schoon als verwacht, koelkast erg oud en maakte ontzettend veel lawaai, waar je snachts wakker van werd.Veel dingen die nodig gerepareerd dienden te worden zoals niet goed sluitende deur, verkalkte kranen en douchekop. Het ergste waren de bedden, keihard, niet te doen. Huur vooral een fiets,binnen kwartier ben je in Kos Stad. Lopend doe je daar zeker drie kwartier over. Supermarkt op 12 minuten lopen afstand. Diverse keren lekker gegeten bij Mavromatis.

• 9Stephanie Kooistra03-09-2019

Geweldige week gehad fantastisch

Super week gehad, een grote happy family de hele crew daar, gastvrij en zo behulpzaam niks is te gek, alles kan en werden ook zo warm ontvangen. Ga zo door lieverds, bedankt voor alles goede zorgen en warm welkom.

I will be back next year ...! ❤💋

• 8Marijke09-08-2019

Heerlijk

App wat veroudert, maar schoon, netjes, vriendelijk personeel en een overheerlijke keuken.

• 9Linda20-07-2019

Eenvoudig, maar heerlijk!

Denise app liggen een klein stukje buiten Kos stad. Fietsen huren is ideaal. Lopen is ongeveer een uurtje. Maar echt een heerlijke plek! De app. zijn van binnen erg verouderd, maar superschoon! Iedere dag werden de handdoeken verschoond, bedden verschoond en app schoongemaakt. Er zijn wel een paar wat licht gerenoveerde app. Het zwembad is zalig en ook weer superschoon. Eigenlijk is alles aanwezig, op kleine schaal. Voor ons precies wat we zochten! Efi en Nikos zijn heel gastvrij en je voelt je direct thuis. Als je geen superluxe maar schone en gezellige, ontspannen plek zoekt, moet je hier zijn! Aan de overkant is de zee, voor een echt lekker plekje om te liggen, volg je het fietspad richting Kos stad en kun je zelf kiezen waar je op een heerlijk bedje gaat vertoeven. Wij hadden gekozen voor Mavromatis! Echt een aanrader!

Appartement Denise (Psalidi) info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij