Appartement Coralia

2006

slechte appartementen

saskia
31-5-2006

slechte appartementen. Geen service. Erg onvriendelijk personeel. Veel te korte bedden.

Gereisd anders in Wed May 31 2006 21:27:12 GMT+0000 (UTC)
2005

Een uitstekend verzorgende accomodatie, een groot deel van de appartementen zijn nieuw!! Appartementen zijn zeer netjes ingericht!! Ook de zwembaden ogen heel verzorgd. Ik zou hier zeker weer naar toe gaan!! Echt een aanrader, vooral voor gezinnen met kinderen!!

Gereisd anders in juni 2005
2004

het was erg eenvoudig , we hadden een vreselijk appartment met veel te korte bedden. Het personeel is ontzettend onvriendelijk. Ik zou er niet meer naar toe hoeven , echt niet.

Gereisd anders in mei 2004

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Coralia in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Coralia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.