Appartement Aristo

27 reviews over Appartement Aristo in het Nederlands

Super complex!

Brenda Overdevest
24-3-2009

In 2003, 2004 en 2006 in Aristo geweest en steeds weer een super verblijf gehad! Personeel is zeer vriendelijk en gezellig. Zwembad niet groot maar prima te doen. Voldoende zonnebedden met vaste parasols. Ong. 5 km van de stad en zandstrand. Jammer dat het niet meer te boeken is in Nederland, want het is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2006
2008

Niets op aan te merken

Jorick
15-9-2008

Aristo is een knus appartementen complex aan de rand van Psalidi, en dat is ook het enige 'minpunt'.

Om in het centrum van Kos-stad te komen kun je het beste een fiets huren (20 minuten fietsen; €20 per week) of de bus nemen (kost €1 als ik me goed herinner).

Verder vriendelijk personeel, genoeg bedden bij het zwembad, kamer ruim zat en schoon en kindvriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2007
2007

Het geheel aan de buitenzijde zag er goed uit maar onder deze schil is de inrichting zeer slecht van bed tot keuken. Zwembad was groen van de alg en werdt in de week dat wij er waren niet een keer schoon gemaakt!!!.Als de tuin gesproeid werdt was de waterdruk verdwenen. Personeel luidruchtig en onbeschoft voor ons nooit meer Aristo!!!.

Gereisd met partner in oktober 2007

Wij hebben niet bij Aristo gelogeerd, daar wij bij de eerste lichting passagiers hoorden die bij Olympia een reis hadden geboekt....... Hebben zelf tickets gekocht en een ander onderkomen gezocht. Artemis is zeker een aanrader!!!!!

Gereisd met partner in september 2007

augustus 2007 in aristo gelogeerd

danielle
      1-9-2007

augustus 2007 in aristo gelogeerd. appartementen helemaal niks met z'n vieren op 1 rij in 1 kamer. bedden slapen voor geen meter je voelt de veren prikken. schoonmaak ook zeer slecht. het enige leuke was het zwembad maar heb het nog nooit iemand schoon zien maken. s'avonds laat veel overlast van de bar.

Gereisd familie in augustus 2007

Wij zijn hier van 17 july tot 31 july 2007 geweest en hebben een top vakantie gehad. De kamers zijn niet groot maar meer heb je ook niet nodig het was gelukkig schoon en werd bij ons ook goed schoongemaakt.De bedden zijn niet helemaal geweldig maar het is zeker te doen Het personeel was erg vriendelijk. Alleen de klim naar boven was wat minder. Beneden het app. zit een goed en gezellig restaurantje waar je voor weinig geld goed kan eten. Ons is het goed bevallen!!

Gereisd met partner in augustus 2007

Hallo wij waren daar voor 12 dgn met 7 personen(4kids)Het complex ziet er mooi uit,maar schijn bedriegt enorm!Ten eerste de weg naar het strand is géén 700 meter,maar km.De bedden zijn echt een ramp..De douche is helemaal verschrikkelijk,geen douchegordijn dus drijfnat!Handdoeken zijn schuurpapier.De schoonmaaksters komen rond 18.00 uur.En ze doen niets.Het zwembad is vies,er drijven drollen in maken dat niet schoon!airco noodzakelijk of een ventilator!De eigenaresse heeft er duidelijk géén zin meer in!De supermarkt verderop is karig en prijzig.Personeel wat er werkt weet bijna niets,en stellen alles uit tot morgen.Wij zijn bijna overal geweest in Europa,maar dit was echt slecht.Jammer er is wat van te maken!Oh ja en als je in de avond terug komt v/d stad is de helling niet verlicht naar het complex toe gevaarlijk dus!En stank overlast!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

wij zijn van 9aug

johan krijtenberg
      16-8-2007

wij zijn van 9aug. tot 16 aug. geweest. bedden zijn niet echt super idd. schoonmaak was helemaal niets, heel veel vieze haren over de vloer van het appartement. verder weinig klagen.

Gereisd met partner in Thu Aug 16 2007 22:20:18 GMT+0000 (UTC)

zeer goed appartement waar je echt kan genieten van je vakantie en word goed schoongemaakt Wij zijn er met 2 gezinnen naar toe geweest en heerlijk gegeten en met pijn afscheid genomen van simon de ober van nikos en kontesse een restaurant onder aan de heuvel van het appartementen gebouw. Het enige nadeel is de heuvel waar het complex op staat maar verder een heuse aanrader en ook een reden om er achter een paar jaar weer terug te gaan we genieten nog iedere dag van deze mooie vakantie met gemiddels 39 graden groeten vanuit limburg

Gereisd zakelijk in juli 2007

Van 12 juli tot 26 juli in Aristo verbleven

Steven en Eva
      29-7-2007

Van 12 juli tot 26 juli in Aristo verbleven. Goed appartement, uitstekende schoonmaak en vriendelijk personeel. Leuk zwembad met lekkere snackbar, genoeg ligbedjes. Kamers zijn erg basic ingericht. De bedden vonden wij best meevallen. Aristo ligt op 4 km van de stad, maar vlakbij het app. is een fiets/scooterverhuur en een bushalte. De kleine katjes op het complex waren aandoenlijk. Gek werden we wel van de Engelse kinderen bij het zwembad. Met de hittegolf was de kamer overigens wel heet. Slapen op het grote balkon is dan een oplossing, alhoewel we aardig grote spinnen en ander ongedierte hebben gesignaleerd. Tip: Theoduru Beach. Enkele foto's van onze vakantie en van de accomodatie vind je op flickr.com/photos/otus/sets/72157601024753446/

Gereisd anders in juli 2007

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aristo in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aristo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.