Appartement Anemos studios

14 reviews over Appartement Anemos studios in het Nederlands

Niets is wat het lijkt

Fam. De Winter
18-7-2011

Ik kijk met gemengde gevoelens terug op deze reis. Ondanks het feit dat we all-in een fijne vakantie hadden, ligt dat vooral aan de mensen die we hebben leren kennen (en die ons hebben opgevangen!) plus aan onze eigen inspanningen, dan aan een persoonlijke opvang door de eigenaars. Met name Belgische gastvrouw Nicole was in the mind en in the flesh afwezig, wat niet kon goedgemaakt worden door haar Griekse echtgenoot Vassilis (en hun kinderen). Ook de info op de website strookt niet (meer) met de realiteit en afspraken worden at random gemaakt. Om hun paradijsje niet verloren te laten gaan, zullen zij zich deze winter moeten bezinnen over de toekomst: investeren op lange termijn in degelijk toerisme of de boel overlaten aan het kort gewin van lawaaierige stagiairs en hotel-/geluidsoverlast. We wensen hen hierbij het beste; het zou zonde zijn hun concept verloren te laten gaan... In andere omstandigheden is het zeker nog een bezoek waard. Hopelijk 'tha ta xanapoume'.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Familiaal tropisch paradijsje!

Cédric Vander Stukken
19-8-2010

Dit jaar ben ik voor de tweede maal naar Kos afgezakt om weer warm te worden ontvangen door Nicole. De familiale sfeer die er heerst is eerder uniek te noemen. De studios liggen op amper 700 meter van het strand, maar voor een snelle verkoeling kan je terecht in het zwembad. Toegegeven, de studios zijn niet supermodern maar voldoen aan al het nodige om de vakantie toch aangenaam te laten verlopen.

Hou er wel rekening mee dan een fiets of ander vervoermiddel een must-have is, maar dit is geen probleem aangezien Kos over brede en platgelijke fietspaden beschikt.

De tuin is prachtig met een groot aanbod planten en bloemen, waardoor je je soms in een klein paradijs waant. Zoals sommige mensen hier al zeiden heb je soms last van het nabijgelegen all-in hotel, maar dat is niet continu, en zo erg stoort het niet. Desnoods ga je aan het zwembad liggen met een mp3speler.

Kortom, familiale sfeer, mooi onderhouden tuin, leuk zwembad, supervriendelijke mensen: AANRADER!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Ontspannen en een echt vakantiegevoel

Iris en familie
12-7-2010

In Anemos kan je je volledig ontspannen en genieten van een echt Griekse vakantie. Gastvrouw is geweldig, spreekt veel talen en kan je veel goede tips geven over het eiland. Anemos is ideaal gelegen: bushalte vlakbij en met de bus ben je op 5 min in Kos-stad. Luxe in de kamers moet je niet verwachten maar het heeft wel veel charme.

Gereisd anders in Mon Jul 12 2010 20:13:07 GMT+0000 (UTC)

DE WAARHEID UIT EEN KINDERMOND

NYRAKE
15-11-2009

ik ben een achtjarig meisje dat sedert mijn geboorte elk jaar opnieuw terug keert naar deze plek. Wat wil je als kind meer dan leuke speel kameraadjes en een zwembad om in te spelen. Oke het is er geen grote luxe maar de vriendelijkheid van Nicole en de rest van haar familie maken veel goed. Ik heb maar iets te vragen en met een glimlach komt het klaar. Ik voel mij er echt thuis en geloof me ik verveel mij nooit gedurende mijn verblijf op Kos. Als ik 's avonds in mijn beddeke kruip val ik zalig in een diepe slaap in een kamer zonder luxe.Wat wil je als kind meer dan moe en gelukkig in te slapen.Ontbijt onder de bomen, het zonnetje dat vrolijk schijnt,poesjes die je goedemorgen komen miauwen,Tito de grote loebas die kwispelend met je speelt en Katharina en Nicolay die elke dag opnieuw met me spelen. Dit is vakantie voor mij als kind en ik wil als het kan nog vele jaren opnieuw deze jaarlijkse vakantie beleven. Ik zie er nu reeds naar uit om terug te keren naar al mijn vrienden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

de waarheid uit een kindermond

NYRAKE
10-11-2009

ik ben een achtjarig meisje dat sedert mijn geboorte elk jaar opnieuw terug keert naar deze plek. Wat wil je als kind meer dan leuke speel kameraadjes en een zwembad om in te spelen. Oke het is er geen grote luxe maar de vriendelijkheid van Nicole en de rest van haar familie maken veel goed. Ik heb maar iets te vragen en met een glimlach komt het klaar. Ik voel mij er echt thuis en geloof me ik verveel mij nooit gedurende mijn verblijf op Kos. Als ik 's avonds in mijn beddeke kruip val ik zalig in een diepe slaap in een kamer zonder luxe.Wat wil je als kind meer dan moe en gelukkig in te slapen.Ontbijt onder de bomen, het zonnetje dat vrolijk schijnt,poesjes die je goedemorgen komen miauwen,Tito de grote loebas die kwispelend met je speelt en Katharina en Nicolay die elke dag opnieuw met me spelen. Dit is vakantie voor mij als kind en ik wil als het kan nog vele jaren opnieuw deze jaarlijkse vakantie beleven. Ik zie er nu reeds naar uit om terug te keren in 2010 naar al mijn vrienden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Nooit meer

Rosa en Marcel
25-10-2009

De studio's Anemos zijn goed gelegen, maar hebben in het hoogseizoen wel te lijden van het lawaai van de nabijgelegen hotels. Er is een mooi zwembad, maar op het moment dat wij er gebruik van wilden maken zat het vol met jongeren die er niet eens logeerden, en die de gasten behoorlijk storen. Het complex is verouderd en wordt niet voldoende onderhouden. Als je weet dat je in Griekenland geen toiletpapier in het toilet mag gooien,maar wel in het voorziene vuilmandje, dan verwacht je wel dat dit dagelijks geleegd wordt en niet 4 tot 5 dagen later. Een collega die er 14 dagen voor ons logeerde kan dit eveneens getuigen. Luxe hoeft voor ons niet, maar wel hygiene. Al goed dat de familie De Tender de hof onderhield anders zou het een woestenij worden. Chapeau voor die mensen. Het ontbijt daarentegen was wel heel verzorgd. Wij hebben wel een andere mening over een paradijsje.

Gereisd met partner in september 2009

nooit meer

marijke
20-10-2009

Bij aankomst door de gastvrouw de nodige informatie gekregen .de studio is oud en slecht onderhouden,er word alleen het hoogstnoodzakelijke aan gedaan .De ruimte is voldoende maar de badkamer is zeer klein vuil en oncomfortabel .S avonds luide muziek tot bijna middernacht van naastgelegen hotel waarvan de bar naast de tuin van anemos is .In de tuin een 15 a 20 katten de rest kunt ge raden ,er logeren ook een groep jongens en meisjes in de naastgelegen studios die gebruik komen maken van het zwembad en ligzetels de jongens konden soms zeer luidruchtig zijn in het zwembad wat storend was voor de gasten ,ook gaven ze soms een fuif tot in de vroege uurtjes en zongen luid waardoor de gasten wakker werden ,ik heb rekening gehouden met de hoge scores hier op zoover maar ben bedrogen uitgekomen voor mij nooit meer

Gereisd met partner in juli 2009

niet voor herhaling vatbaar

willydetender
19-10-2009

onthaal door de gastvrouw is goed geeft voldoende informatie.Ze slaat graag een babbel met de gasten De studios zijn oud en slecht onderhouden er word alleen het noodzakelijkste gedaan de ruimte is voldoende alleen de badkamer is zeer klein en niet comfortabel en vuil .S avonds tijdens het hoogseizoen harde muziek van het naastgelegen hotel waarvan de bar grenst aan de tuin van anemos .Een groep jongens en meisjes die logeren in de naastgelegen studios komen er zwemmen en zonnebaden .De jongens konden soms zeer luidruchtig zijn in het kleine zwembad .Soms gaven ze ook een fuif waarbij ze luidruchtig zongen tot in de vroege uurtjes en de gasten niet konen slapen ,ook zitten er tussen de 15 a 20 katten in de tuin die ook hun behoefte moeten doen .de ligging is achteraf en ong.4 km van kos stad Ik begrijp niet die hoge scores die sommigen geven.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige lokatie

ria en tonnie grolleman
14-8-2009

Wij hebben een geweldige vakantie gehad , Wat een geweldige plek om vakantie te vieren. Nicole is een hele gastvrije vrouw en een gewldig mens. Je voelt je thuis bij de familie. Bedankt voor de fijne weken.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rust puur genieten alles kan ,niets moet

de coensel
24-7-2009

nicole en familie,van harte dank u wel voor de fijne week die wij doorbrachten in anemos studio s,het was voor ons de eerste keer zonder hotel,maar deze manier van reizen valt ons erg in de smaak,gewoon jezelf zijn,een weekje zonder uur of tijd,genieten van al het moois wat kos heeft te bieden,anemos is super goed gelegen om het eiland te verkennen.nicole dank voor alles het maakte onze vakantie tot een topper,wij genieten na met volle teugen,maar missen de zon,de rust,de sfeer die anemos uitstraalt. dank voor alles,wij komen terug

groetjes hilde en marc

Gereisd met partner in juli 2009

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anemos studios in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anemos studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.