Appartement Alex II

263 reviews over Appartement Alex II in het Nederlands

Geweldig,......

Mariska
17-6-2018

Voor ons de 7e keer bij Alex2. Een aantal kamers zijn gerenoveerd, wij zaten in één van deze kamers, deze zijn erg mooi geworden. Zoals altijd staat de familie voor je klaar met tips, heerlijk eten en een lekker drankje. En natuurlijk mooie gesprekken. Wij hebben weer 16 dagen genoten van de Griekse gastvrijheid,......

Geweldig

Rita
17-6-2018

Kleinschalig ,rustig gelegen en toch weer zo in Kos stad en het strand, supermarkt om de hoek , zwembad aanwezig met zonnebedden ,eigen fietsverhuur ,heerlijke gerechten Lieve behulpzame familie .Alleen maar Nederlandse gasten

.Kortom een top vakantie

Mooi gerenog werd complex

Rudy Breet
12-6-2018

Mooi gerenoveerd kleinschalig complex. Bedden hebben geen spiraal maar matrassen liggen op planken. Kan hard aanvoelen. De keuken alleen geschikt om een eitje te koken dus genoodzaakt iedere dag uit eten te gaan. De inrichting is basic maar je leeft buiten. Douche is prima. Het eten bij Alex II is heel goed en echt goedkoop. Lopen naar het strand is toch wel iets te ver. Ook voor de boodschappen is het handig een fiets of auto te huren. Fiets en auto huren kan ter plekke en de auto wordt gebracht en gehaald. Is dus erg makkelijk. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Helemaal top.

☀️☀️Alles is super bij Alex II 😃👍

Prachtig

Nicolay
24-2-2018

Geweldige accommodatie ,ziet er heel schoon uit ,en heeeel vriendelijke familie

Zoals altijd super

Wendy
3-2-2018

Kos is een topeiland voor ons, wij gaan al naar daar sinds 2006. Sinds 3 jaar gaan wij naar naar Alex 2, na lang zoeken hebben we eindelijk terug een vaste stek gevonden. Je moet er niet zijn voor de luxe, wel voor de rust en vriendelijkheid. De familie doet er alles aan om je een topverblijf te geven!

Geweldig

Sjaak en Anja
23-10-2017

Weer een fantastische 3 weken gehad. Heerlijk gefietst op het eiland en vooral lekker gegeten bij de familie. Vader, moeder, de beide zoons en oma waren weer geweldig en behulpzaam bij alles. Hopelijk in mei weer terug naar de familie.

Super appartement

Ilka
6-9-2017

Alex 2 is super, familie is erg vriendelijk, eten is super, appartement is schoon en netjes, de liggen is prima je bent met de fiets zo in kos stad 10 min.En op loopafstand 5 min van kiezel strand winkeltjes en restaurant . Ik zou wel een auto huren om de dorpjes te bekijken . Auto en fiets kan je bij Alex 2 huren tegen een scherpe prijs . Onze vakantie was super 12 dg geweest

De appartementen zijn schoon en rustig gelegen maar ook weer zo in de stad Kos en het strand eigen fietsen verhuur Heerlijke verse maaltijden en Ontbijt

Zwembad waar je niet al s"morgens je handdoek op de zonnebedden hoeft te leggen zodat je anders geen bedje meer heb

Lieve gastvrije Familie alles kan en mag

Hoeveel vriendelijkheid wil je hebben??

WimB
29-6-2017

De eigenaren doen meer dan hun best om het de gasten naar de zin te maken.Is er een nobelprijs voor vriendelijkheid? Geef em maar aan deze familie. De verblijven zijn simpel ingericht, geen poespas maar daar betaal je ook niet voor.

Het eten in het restaurant doet wat ons betreft zeker niet onder voor de vele restaurants in de stad, welke met de fiets heel makkelijk is te bereiken.

Deze vakantie was top!!

We hebben een aantal aanbieders voor Alex II voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alex II in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alex II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alex II scoort een 8.7 uit 10 op basis van 263 reviews.