Appartement Alex II

Appartement
Appartement Alex II

Omschrijving
Appartement Alex 2 vind je op het Griekse eiland Kos. Een kleinschalig appartementencomplex waar de appartementen dagelijks worden schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Ook is er een klein zwembad en goed restaurant. Er komen hier veel Nederlandse gasten. Dichtbij het strand en op loopafstand van Kos-stad.

271 reviews over Appartement Alex II in het Nederlands

Nooit meer

Brands,
2-11-2018

Aardige mensen. Matig schoon en vooral een goede plek als je van stadion herrie houdt. Drie van de zeven avonden.... voor mij niet meer dus. Verder is Kos niet het meest Griekse eiland, weinig authentiek en vooral vies. Overal plastic en papieren zakdoekjes of wc papier. Heb er de interessante dingen wel gezien en hoef er nooit meer terug

Een heerlijke vakantie gehad.

Ilse koop,
5-9-2018

Mooi kleinschalig appartement. Wij hadden appartement 24. Mooi groot balkon en een mooi uitzicht. Werd goed schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken. Eten heerlijk en niet duur. Alles kan en mag. Fiets huren is wel een goed idee. Hebben 2 heerlijke weken gehad.

Voor mij nooit meer naar Alex 2

Wendy,
4-9-2018

De kamer was basic maar werd goed schoongemaakt. Persoonlijk zal ik er niet meer naartoe gaan, omdat in het complex alleen maar Nederlanders waren. De momenten dat we in t hotel waren heb ik mij constant geërgerd aan sommige gasten die er waren, maar daar kan de hoteleigenaar natuurlijk niets aan doen. De ligging van het hotel is prima, dicht bij t strand en Kos-stad is ook lopend goed te doen. De inwoners van Kos zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Super vakantie gehad

Wup en Marit,
23-8-2018

De appartementen zijn van de winter opgeknapt: geschilderd en de badkamers zijn aangepakt. Het is niet heel groot, maar voldoende ruimte, je leeft er toch buiten.

De uitbaters zijn erg vriendelijk, een echt familiebedrijf. Vader, moeder en twee zoons. De appartementen worden keurig schoon gehouden. Het eten in het restaurant is ook heerlijk.

Wij hebben veel gewandeld, de mensen in de dorpjes erom heen zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Het strand waar je strandbedden kan huren zijn op 150 meter lopen, er zijn voldoende winkels in de buurt en Kos-stad ligt op loopafstand, 20 minuutjes lopen.

Heerlijk met z'n allen genoten

Nijweide,
8-8-2018

Een heerlijke vakantie gehad in Kos in een heerlijk kleinschalig en gezellig familiair appartementen complex. De appartementen zijn zeer netjes, functioneel en worden dagelijks schoongemaakt. Jammer van de twee kleine balkons aan de achterzijde maar dat mag de vakantiepret niet drukken. Het zwembad is niet groot maar onze kinderen (11 en 13 jaar) hebben zich hier uitstekend vermaakt en het geeft een heerlijke verkoeling. Het eten bij Alex 2 is wat ons betreft zeer goed te noemen. Met name eigen gemaakte Stifado en Mousaka, echt heerlijk en dus een aanrader. En dan nog maar te zwijgen van de gastvrijheid van de familie die het appartementencomplex beheren. Bijna alles mag en kan en ze staan echt voor je klaar om jouw een heerlijk vakantiegevoel te geven. Zeker een aanrader voor mensen die van bovengenoemde uitgangspunten houden.

We komen zeker terug.

schlepers,
20-7-2018

Super vakantie gehad. Appartement was zeer netjes gerenoveerd. Elke dag werd er schoongemaakt. Het is er netjes.Het eten is heerlijk en zeer goedkoop.De ligging is ook ideaal je bent zo in Kos stad op de fiets die je daar ook kunt huren. Wil je snel naar zee dan rij je de straat uit en zie je hem al liggen. Wat eruit springt is de vriendelijkheid en gastvrijheid van de familie. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

middelmatig

didonato,
19-7-2018

schoon,aardig.appartement te klein geen woonkamer je leefgedeelte is een verouderde keuken,geen bankstel of tv.

Het is er erg goed

Petra,
12-7-2018

Het is er erg goed goed eten en is er erg netjes

Geweldig,......

Mariska,
17-6-2018

Voor ons de 7e keer bij Alex2. Een aantal kamers zijn gerenoveerd, wij zaten in één van deze kamers, deze zijn erg mooi geworden. Zoals altijd staat de familie voor je klaar met tips, heerlijk eten en een lekker drankje. En natuurlijk mooie gesprekken. Wij hebben weer 16 dagen genoten van de Griekse gastvrijheid,......

Geweldig

Rita,
17-6-2018

Kleinschalig ,rustig gelegen en toch weer zo in Kos stad en het strand, supermarkt om de hoek , zwembad aanwezig met zonnebedden ,eigen fietsverhuur ,heerlijke gerechten Lieve behulpzame familie .Alleen maar Nederlandse gasten

.Kortom een top vakantie

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alex II in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alex II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.