Hotel TUI Magic Life Marmari Palace

69 reviews over Hotel TUI Magic Life Marmari Palace

• 2019
    9Tops09-10-2019

heel goed

Positieve punten: het eten was heel lekker, mooi kamers, heel groot domein, vriendelijk en behulpzaam personeel, wifi heel goed, vele zwembaden, vele sportmogelijkheden met begeleiding

Wij hebben een auto gehuurd en het eiland rondgereden. Wel de moeite maar overal langs de kleine en grote wegen ligt er spijtig genoeg veel afval zowel van de inwoners als van de toeristen (niet alleen op Kos maar op vele Griekse eilanden)

Negatieve punten: rond het hotel valt er niets te zien, geen mooi strand, af en toe kwam er vieze geur overgewaaid waarschijnlijk door de naastliggende boeren die aan het mesten waren.

Guest Relation Manager, General Manager, 13-10-2019

Dear Tops,

Thank you so much for taking the time to write a review!

We are so happy that you enjoyed your stay with us to the fullest and we met your expectations.

It will be our pleasure to have you back again and share even more magic moments with you.

Sunny greetings from Kos, Your TUI MAGIC LIFE Marmari Palace Team

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Jan26-09-2019

Heel goed familiehotel..

Super voor heel kleine kinderen..lekkere en gevarieerde keuken maar wijn all in..is niet te drinken, mits bijbetaling een betere kwaliteit. Afzonderlijk gegroepeerde bungalows met telkens een zwembad op een 10 tal stappen van uw kamer. Geen toiletartikelen in de badkamer, frigo in de kamer enkel dagelijks aangevuld met 2 flessen water maar geen frisdrank. Heel goeie WiFi tot zelfs vlak aan zee

Guest Relation Manager, General Manager, 05-10-2019

Dear Jan,

Thank you very much for taking the time to evaluate us.

It really makes us happy to read that you had a nice time and enjoyed our pools, food and your room.

We would be very happy to welcoming you again anytime you wish.

Sunny greetings from Kos, Your TUI MAGIC LIFE Marmari Palace Team

Gereisd met partner in september 2019

• 10Rob Leusink16-05-2019

Grandioos

Mooi hotel met mooie volledig gerenoveerde kamers. Het eten is buitengewoon goed. De general manager heeft een goed team om zich heen verzameld iedereen is even vrolijk en vriendelijk. De animatie is super. Mooie shows en veel sport. Het is een top team. Het is een aanrader om naar toe te gaan om optimaal te genieten. Ook voor de kinderen is het super daar.

Guest Relation Manager, General Manager, 23-05-2019

Dear Mr. Leusink,

Thank you so much for choosing to spend your holidays with us and for your detailed review!

We appreciate your kind words about our hotel facilities, service, entertainment program and our food. We are glad to read that you enjoyed your stay with us and that you will recommend us.

It will be a real pleasure to welcome you again and share even more Magic Moments with you!

Sunny greetings from Kos! Your TUI MAGIC LIFE Marmari Palace Team

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Jane10-10-2018

Week Kos

Een geweldig uitgebreide accommodatie! Veel mogelijkheden qua ontspanning en inspanning. De kamers op het einde van het resort aan de tuin bij de zee liggen heel mooi en rustig. Het eten is goed en voor ieder wat wils. Qua ligging op het eiland vind ik dat mensen moeten weten dat vanuit deze accommodatie het niet verantwoord is een fiets op scooter te huren. De wegen zijn te slecht en de verlichting in de avond ook. Dit is rondom Kos stad wel te doen. Een auto huren om het eiland te zien is wel de moeite waard. Verder is het personeel super vriendelijk, aardig en behulpzaam. Niets is te veel gevraagd. Voor ons was een week prima en voldoende.

Guest Relation Manager, General Manager, 25-10-2018

Dear Mrs. Jane,

Thank you so much for choosing to spend your holidays with us and for recommending our hotel after your stay!

We appreciate your kind words about the room, service, food and our fitness activities. we are so glad to read that you loved everything!

Sunny greetings from Kos!

TUI MAGIC LIFE Marmari Palace Team

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Veerle10-08-2018

Mooi strandhotel met super tiener-activiteiten

Mooi strandhotel met vele zwembaden en fijn zandstrand. Kamers standaard. Gevarieerde buffetten. Sportactiviteiten en animatie super. Speciale dank aan Antonina van de teen-animatie die met haar enthousiasme de jeugd een schitterende vakantie bezorgde van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat. Thanks!!!

Guest Relation Manager, General Manager, 05-10-2018

Dear Mrs. Veerle,

We appreciate your kind words about the room, service, food and our sport facilities and we are so glad to read that you loved everything!

Of course we will share your feedback with Antonina.

Sunny greetings from Kos! TUI MAGIIC LIFE Marmari Palace Team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Edwin van Dijk29-07-2018

Tragic life in plaats van magic life

voor een 5 accommodatie die wordt gepresenteerd als het all incl vlaggenschip tegen het bedrag dat de touroperator pp vraagt de kwaliteit van al het eten achterblijft bij wat je daarvoor mag verwachten. Ook blijft het sterk achter bij andere all incl 5 resorts die wij frequent hebben bezocht. Deze staat stijf onderaan.Het lijkt erop dat touroperator in het cafetaria niet met koks werkt maar met procesoperators en dat veel erop is gericht om iedere gast wel het gevoel te geven dat er veel keuze is en dat iedereen aan zijn kcals komt , maar dat vrijwel niets met zorg is bereid en veel niet vers bereid is. Vis (veel graten) en vlees zijn bovendien van goedkope kwaliteit, vleeswaren zijn geperste fabriekskwaliteit, het brood wordt niet vers maar zacht aangeleverd en het dessertbuffet/patisserie lijkt/proeft niet als ter plaatse vers bereid en smaakt allemaal hetzelfde. Ook cocktails worden geserveerd in kartonnen bekers.

Guest Relation Manager, General Manager, 05-10-2018

Dear Mr. Edwin van Dijk,

Thank you for your review and for sharing your holiday experience with all of us!

We are glad that you enjoyed our pools, rooms as well as the cleanliness and our service.

On the other hand we are sorry that we could not fulfill your food expectations despite the fact that our guests are satisfied with it.

We would be happy if you would decide to come back some day and give us a second chance for a better experience.

Sunny greetings from Kos! TUI MAGIC LIFE Marmari Palace Team

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4M westdijk10-10-2017

Afknapper! Misleiden!

Beste mensen

Hou kan tui dit een 5 sterren Hotel noemen en tot magic life bombarderen? Er staat op de website dat het culinair genieten is. Als ik dat lees, en ik moet blij worden van een tostie dan is ergens iets goed mis. Bij culinair genieten dan zouden mijn zintuigen bij elke hap eten moeten ontploffen.

Bij culinair genieten kijk ik er naar uit om Naar het restaurant te gaan. Nu denk ik alleen maar ik eet liever een zak chips leeg op m'n hotel kamer.

plus punten Kamer is schoon Personeel vriendelijk

Min punten Entertainment Eten ontbijt,lunch,diner

Het is gewoon misleiden wat erop de touroperator site staat.

Voor de rest even goede vrienden!

Guest Relation Manager, General Manager, 25-10-2017

Dear M westdijk,

thank you for your review and for taking some of your time to write about your experience in our hotel. Please allow us to reply to your comment. We are really sorry that you didn´t enjoy your dining experience and sadness us to see that you rate the hotel overall with 4 points because of that experience. Taste is subjunctive but it´s fair to say that the vast majority of our guests rate our dining experience highly and we are sorry that you didn´t. Never than less we wish you a better choice for your next trip and we would be happy if you would give us another chance to show you up our improvements. Kindest regards TUI Magic Life Marmari Palace Team

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Evi01-08-2017

ONVERGETELIJKE REIS

Fantastische vakantie. Hotel is geweldig voor families met kinderen van alle leeftijden. Wij hebben een tweeling van 21 maanden en die hebben zich goed geamuseerd. We hebben zelfs 1 keer gebruik gemaakt van de babyclub en deze animatoren zijn gediplomeerd. Voor onze zoon van 6 waren er tal van activiteiten en een 611 club. Familiekamer was top! Twee ruime kamers en een ruime badkamer. Onze airco lekte en zonder te vragen of te klagen hebben ze deze meteen vernieuwd, na opmerking van de poetsvrouw. Personeel krijgt ook een dikke 10! Super vriendelijk, niets was teveel voor hen. Zelfs hotelmanager stond open voor tips voor verbetering. En tijdens de aardbeving stonden ze ook klaar voor ons en gaven ons veel informatie. Zelf had ons hotel geen schade. Eten was zeer gevarieerd! Zelfs voor de kinderen was er een kinderbuffet en werden ook gemotiveerd om lekker gezond te eten! Deze reis is voor herhaling vatbaar! En zeker te doen met kleine kinderen!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6Iris06-07-2015

mooi park maar wel wat minpunten!

Algemene indruk is goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten is goed, veel keuze. Mooi verzorgd park. Nadeel in het restaurant was dat er niet genoeg plaats was voor alle gasten. Het restaurant ging 's avonds om 19.00 uur open maar tussen 19.00-20.15 uur hadden wij geregeld veel moeite om een plek te vinden. Als je uiteindelijk een plek bemachtigd had dan was de tafel nog niet schoongemaakt en opgedekt. Personeel kon dit niet bijhouden. Gevolg was dat je niet kon beginnen met eten omdat er geen bestek was. Erg jammer. Ook regelmatig waren onze glazen niet schoon en 2x een haar in het eten gevonden. Voor een 5-sterren hotel mag dit niet! Als ze hier iets aan zouden doen zouden wij misschien een keer terug keren maar nu niet. Verder in het hele park last van mieren! Nog nooit zoveel mieren gezien, zelfs in de slaapkamer.

Tui Magic Life Marmari Palace Team, General Manager, 05-02-2016

Dear Mrs. Hulsebosch,

Thank you for choosing our Tui Magic Life Marmari Palace for your holidays and for sharing your impressions with other travellers.

And we thank you also for your remarks on our improvement. Rest assured that your opinion counts and we will take it seriously into consideration.

It would be our pleasure to welcome you again in our Club sometime in the future.

We wish you all the best!

Gereisd met partner in juni 2015

• 91ngr1d22-10-2014

voor relaxte vakantie met een gezellige drukte

Zeer goede en stijlvolle accommodatie, eten is goed en afwisselend, iedere avond andere thema avond met bijbehorende gerechten. Personeel is ontzettend vriendelijk en servicegericht, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in een hotel/accommodatie, echt niets is te veel moeite en de meeste zijn ook wel in voor een praatje of een dolletje, en dat is een groot compliment waard. Alles is hier ook echt all-inn. Animatie werkt hard om de gasten de hele dag (sportief) bezig te houden, dus vervelen doe je je hier echt niet. Bar is 24 uur open en dat is gelijk een voordeel als een nadeel. Ik kon eigenlijk geen minpunten vinden hier, heb een heerlijke vakantie gehad. We hadden alleen een schoonmaakster die er flink de franse slag op nahield, andere gasten die ik sprak waren wel tevreden over de schoonmaak. Al met al een hele mooie accommodatie waar je als gast heerlijk in de watten gelegd wordt.

Gereisd met partner in september 2014

2 tips over Hotel TUI Magic Life Marmari Palace

• Lotte, 07-08-2012

Dagje Bodrum, het natuurpark in Zia met mooi uitzicht en schattig dierenparkje en plaatselijke vegetatie. Lopen vanuit het hotel langs het strand naar Mastichari (3 kwartier). Reserveren in de (gratis) kleinere restaurants (Grieks en Italiaans) op het resort zelf (om de drukte te ontwijken)

• 1ngr1d, 22-10-2014

Bus naar Kosstad stopt pal voor de deur, voor 2.90 euro zit je binnen half huur in Kos-stad

1 vraag over Hotel TUI Magic Life Marmari Palace

• JL, 17-09-2018

Lange broek mannen bij diner!

In hoeverre houdt men zich aan deze wens. Of kan een nette korte broek ook?

Hotel TUI Magic Life Marmari Palace info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen