Hotel Princess of Kos

Hotel Princess of Kos

6.1Voldoende

Griekenland, Kos, Mastichari

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 485p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

43 reviews over Hotel Princess of Kos

• 7Jac12-09-2017

Prijs versus kwaliteit prima

Heerlijk hotel aan het strand en tussen de weilanden met prachtige koeien. Wat je kan verwachten voor die prijs, is ook goed. 25 minuten van Kos-stad, met de bus. Houd je van rust, dan zit je goed. Animatieteam doet z'n best, als je er van houdt, kan je met van alles meedoen. Aan het strand gelukkig geen animatie.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 5vincent.m05-08-2015

op het eten na best wel leuk

prettige ontvangst midden in de nacht met een lunch pakket en een fles water, kamer werd mooi schoon gehouden elke dag schone handdoeken al hoefde dat niet. inderdaad veel russen en of oost Europeanen maar totaal geen last van gehad all inclusief is niet te vergelijken met b.v. Turkije. Betalen voor een strand ligbed, betalen voor een cocktail maar niet voor de mix drankjes, deze mag je zelf inschenken.muziek staat soms te hard personeel in de restaurants waren vlot met afruimen en opnieuw opdekken. personeel was overal vriendelijk. Echte minpunten, harde matrassen, muziek soms iets te hard voor het vermogen van de boxen , douche ruimte nat na het douchen, eten was vaak hetzelfde (wel vlot bijgevuld als het bijna op was) en lauw, er was wel animatie maar niet veel van gemerkt. leuk hotel maar ik ga er nooit meer naar toe

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Aecm 27-07-2015

Prima hotel

Het is een prima hotel, als je niet al te veel eisen stelt Je kon goed eten en voor ieder wat wils

Heel vriendelijk personeel, zowel schoonmaak, receptie en serveersters Wij waren helemaal tevreden over Nela(serveerster), voor ons krijgt ze een 10 Ze stonden gelijk voor je klaar als je binnenkwam.

Wij hebben een topvakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 3Sanne09-11-2014

Nooit meer

Alle negatieve dingen van anderen kloppen.... Helaas..... had ik die maar serieus genomen. Anyway, de ligging is dan wel weer super. Veel russen, we waren de enige Nederlanders, jammer voor onze zoon van 14.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 5Dave17-08-2014

Nooit meer naar deze veredelde camping

Service nope, weinig variatie in eten, niet echt all in als je moet betalen voor kluisje en ligbedden aan t strand of een ijsje behalve tussen 16.00 een 17.00 uur maar dan moet je wel in de rij staan :( Geluk hebben voor een ligbed aan het zwembad, zelf bestek regelen bij het eten en iemand zoeken of ze een tafel een beetje fatsoenlijk kunnen dekken om aan te zitten, kamers oud en voorzien van een stapelbed buiten de twee 1persoonsbedden waardoor je weinig ruimte over houdt om te kunnen lopen van slaap gedeelte naar badkamer uit 't jaar 0 met een doucheruimte van 70x70 cm omringd door een douchegordijntje die z'n werk niet doet omdat je na het douchen je hengel kan uitgooien in de badkamer, vraag je dan om een nieuwe badmat dan krijg je als antwoord: hmmm hier heb je er 1 de klant heeft toch altijd gelijk?? Vind dit hotel niet 4* waardig.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Hanny van der Beek09-08-2014

Geen aanrader

Personeel erg vriendelijk en goede service. Kamers netjes maar bedden zijn veel te hard. Eten in restaurant ok maar weinig afwisseling. Ook vaak lang wachten op schone glazen/borden en buffet was snel leeg doordat veel mensen zowel voor- als hoofd- en nagerecht in 1 keer meenamen naar hun tafel. Wifi is erg traag. Mbt all inclusive: je moet betalen voor de strandhanddoeken en de bedjes op het strand dus dit zit er niet bij in. Drinken is de hele dag door verkrijgbaar, als snack in de ochtend kon je een hot-dog halen bij het zwembad, verder alleen soort van biscuitjes te krijgen. IJsjes moet je ook voor betalen. Al met al dus geen optimale all inclusive. Hele dag en avond staat overal de muziek (te) hard aan. Omgeving: rustig en 's avonds behalve de animatie weinig vertier. Bus of taxi naar Kos stad is mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Dre24-01-2014

Toptijd gehad. Bij thuiskomst direct weer geboekt!

Meteen bij aankomst al staan ze voor je klaar. De kamers zijn heel netjes en schoon en we hebben heerlijk gegeten. Dit is ons zo goed bevallen dat we in NL meteen weer geboekt hebben.

Gereisd met partner in september 2013

• 9marja.pot20-01-2014

Aanrader!

We hebben een heerlijke vakantie in dit hotel gehad. Schone kamers en heerlijk eten. De mensen die er werken zijn erg aardig en behulpzaam. Oudere resencies kloppen inderdaad niet meer. Hotel is echt een aanrader als je lekker van zon, zee en strand wilt genieten!

Gereisd met partner in september 2013

• 8Esther09-01-2014

Heerlijk hotel!

Wij hebben genoten in Princess of Kos, aardig personeel, kamers was schoon. Prachtig strand, wel jammer dat we moesten betalen voor de bedjes op het strand. Leuk entertainment. Onze dochters hebben veel vriendinnen gemaakt. Wij hadden een appartement, erg ruim! Oude recensies kloppen niet meer! Je krijgt waar voor je geld!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Lisa09-01-2014

Prima vakantie

De oude recensies kloppen niet meer. Hotel heeft nieuw management en is prima onderhouden. Kamers zeer netjes. Wij hadden een familiekamer met stapelbed. Zwembad was heerlijk, mensen waren erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinKapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats