Aparthotel Neptune

Meer aparthotel info

38 reviews over Aparthotel Neptune

• 2Lars Van Lauwe09-09-2012

Een Schande

De 5 sterren zeker niet waard...zelfs drie met moeite. De accommodatie en locatie zijn schitterend maar spijtig genoeg is dit enkel uiterlijke schijn. De hygiene en de kwaliteit van het eten en de service laten duidelijk te wensen over. Kamers worden nauwelijks gekuist. shampoo en douchegel worden niet aangevuld, lege flessen drank slingeren rond op de gangen...sanitair aan de zwembaden is extreem vuil, werkelijk onaanvaardbaar! Het grote bedrog is het eten...de buffetten zijn echt onaanvaardbaar. naast het feit dat er constant katten rondzwerven in het restaurant. Kwaliteit van het eten is beneden alle peil. Enige Griekse specialiteit in 7 dagen...Tzatsiki (smaakloos). Enkel uitgedroogd varken vlees, in 7 dagen geen andere vleessoort te bespeuren. Vis - diepvries Pangasius werd elke dag geserveerd. voor de rest Duitse worst en kolen. Bedieningspersoneel is vriendelijk, management is hautain en arrogant! Kortom ...een groot bedrog...wegblijven daar!

Alleen gereisd in september 2012

• 10kvc10-07-2011

Deze vakantie was gewoon perfect!

Ik ben pas met mijn vriendin naar dit hotel geweest. Het was fantastisch. Prachtige ligging aan het strand, alles heel proper en piekfijn in orde. We zijn er helemaal tot rust kunnen komen. De enige minpuntjes (zoals andere hier ook al vermeldde) zijn dat er inderdaad 95% duitsers zitten, personeel gaat er dan ook vanuit dat je duitstalig bent maar spreekt ook goed engels. Animatie was iets minder en natuurlijk ook in het duits toch blijft het een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Raes Jo08-09-2010

Het beste van het beste

De derde keer reeds dat we dit hotel bezochten. De vorige keren waren 2003 en 2005. We waren benieuwd of het hotel nog steeds even luxueus zou zijn. We werden niet ontgoocheld. Alles ziet er nog even nieuw uit als 5 jaar geleden.Het eten is fenomenaal qua keuze en qua kwaliteit. Nergens at ik zo lekkere (vers gebakken) chateaubriand als daar... De service is geweldig en kindvriendelijk. Het SPA is luxueus, maar betaalbaar. Er zijn zelfs arrangementen voor kids in het SPA (Happy Kids : massage, manicure, pedicure), waardoor mijn dochter (7j) zich voelde als een ware prinses. Met de fiets (of taxi) kan je vlot naar het vissersdorpje Mastichari. Daar zijn enkele goede tavernes en souvenirshops. Nog een aanrader (op 5 min. wandelen langs het strand) is de Tam Tam Beach Club : lekkere cocktails en lekkere snacks (heerlijk rundsvlees en super-pizza´s). Bijna vergeten : het is in het ganse hotel zo proper dat je van de vloer kan eten. Enige min-puntje : je hoort er meer Duits dan Grieks...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10Niels Timmermans25-07-2010

Ongeloofelijke klasse!

Een vakantie om nooit meer te vergeten! Het is al de tweede maal dat wij naar het hotel komen en het was zoals thuiskomen. Een prachtig, proper, rustig complex met een prachtige inrichting. De kamers zijn zeer ruim en proper,het eten verdient een sterretje en ook de klantvriendelijkheid is top! Je vindt er ook een sportpark waar de sportfanaten aan hun trekken komen. Spijtig dat de animatie net iets té Duits is afgesteld, maar het was al beter dan vorig jaar. Het hotel is top. Alleen begrijp ik niet dat mensen liever de helft meer betalen voor hun drankje dan een keertje buiten het hotel de plaatselijke horeca te ontdekken. Net buiten het hotel vind je op de hoek een snackbar genaamd 'Epikouros'.In deze snackbar vind je niet alleen superlekkere cocktails, maar ook lekkere snacks. Die snacks zijn elke dag met verse producten en Griekse precisie gemaakt. Een pluspunt is dat je rekening zeker de helft goedkoper is dan in het hotel! Kom dus uit je hotel, ookal is het zo'n prachtig complex!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Orye27-06-2010

zeer goed, 13 juni 2010

Zeer proper en verzorgd complex, wij hadden een suite gereserveerd en deze hadden zicht op zee, een kleine keuken, 2 badkamers, 1 ruime slaapkamer en een aparte salon. Het ligt aan een heel mooie kust met fijn zand,prachtig uitzicht. Heel lekker ontbijt, 1 minpunt geen vers fruitsap. Het avondeten was heel gevarieerd, warm en op tijd bijgevuld.Ook het italiaans restaurant is de moeite, zeker boeken. ook afhaalpizza namiddag is een aanrader.Er was ook voldoende animatie en het team doet zijn best, alleen spijtig alles in het Duits. Heel veel duitsers, zwitsers in het hotel. Maar ons stoorde dat niet, dit was een luxe rustvakantie met ons gezin, win hebben genoten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 10iwan15-08-2009

goed hotel wel prijzig

• eerste indruk prachtig zeer goed onderhouden complex kamers ok zwembaden prachtig zee en strand zijn prachtig zeer rustig complexne

• prijzen drank zeer hoog,winkeltje wel normaal eten vonden wij soms goed soms veel minder,champagne is flut paar personeelsleden zeer onbeschoft is wel overal in griekenland_

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9familie Ackaert12-08-2009

Een echte aanrader!

Het eten was subliem, kamers heel net, zwembaden heel proper ... Als je 's middags of 's avonds bij een hapje of en drankje iets meer van de Griekse sfeer wil opsnuiven, stap dan even binnen bij de eerste snack- en cocktailbar "Epicournos". Rania en haar broer doen alles om hun klanten te verwennen met "Good Quality".

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 10Inaldi01-07-2009

"Super" !!!

Dit hotel is zijn 5*(in België) meer dan waard. Het eten is voortreffelijk-elke morgen ontbijt met champagne, zalm, vele soorten brood, croissants, broodbeleg, eieren,spek,pannekoekjes, vers fruit, noem het maar op en het is er, en 's avonds een overvloed aan gerechten en dagelijks een andere keuze, nagerecht met vers fruit, gebak, ijs ...hier wordt naar niets gekeken, en het personeel is vriendelijk en niet opdringerig... supermarktje in het complex waar je aan betaalbare prijzen alles kan kopen (het hotel is Half pension ) en niemand maakt er probleem van dat je drank en eten in de supermarkt koopt voor 's middags aan het zwembad te eten en te drinken. Animatie is er, maar ze komen niet constant aan je oren zagen om mee te doen, en voor mensen die van rust houden is ideaal. Voor de jeugd die 's avonds een stapje wil gaan maken is dit hotel niet aan te raden. In het hotel is wel een disco maar gezien wij buiten seizoen daar waren, was hier niets te beleven. In de omgeving is dus niets...het is aan te raden om een fiets en of auto op voorhand te huren, want het zaakje buiten het hotel heeft alleen maar rommel. Taxi van hotel naar Kos stad kost 20 €, bus ticket 2,60 €. Dit is een hotel dat ik zeker kan aanraden !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Karin27-05-2009

Eén van de beste hotels op Kos!

Wij hebben erg genoten van ons verblijf in Neptune. Prachtig domein dat goed onderhouden wordt, ruime en zeer propere kamers, uitgebreide bufetten en een excellente service. Een aanrader voor een ontspannen luxueuze vakantie op Kos.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Nancy22-05-2009

prachtige gezinsvakantie

Aparthotel Neptune is een fatnastisch hotel. het aanbod in het restaurant is enorm uitgebreid en uiterst verzorgd. Het personeel is heel erg vriendelijk en onze 3jarige dochter werd op handen gedragen. Kos is misschien niet direct ons meest uitverkoren vakantiebestemming, maar dit hotel is wel een topper en staat bovenaan ons lijstje met favoriete hotels! Je voelt je hier echt wel verwend. ik wil hier zeker nog terug naartoe!!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Aparthotel Neptune info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Neptune voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Sushi, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden