Hotel Kouros Palace

65 reviews over Hotel Kouros Palace

• 2019
    9ton05-11-2019

uitstekend hotel

uitstekende service zowel aan receptie als overig personeel. kamer werd elke dag goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. eten was perfekt , elke 2 soorten vis (zowel gegrild als gestoofd in heerlijke saus)en elke dag 3 soorten vlees en verschillende soorten groente en (pasta-friet en gebakken aardappels) 2 mooie zwembaden welke in de periode dat wij er waren niet druk met voldoende ligbedden ook aan het strand met ook daar een restaurant met lekkere gyros en pasta of friet ook de salade bar zag er goed uit evenals het ontbijt. voor mij niets dan lof voor dit hotel in tegenstelling tot sommige azijnpissers voor wie blijkbaar niets goed is., zoals bijv. over de weg welke langs het hotel loopt waarvan men in de kamers totaal geen last heeft. ik hoop dan ook in 2020 terug te komen en dus hopelijk tot ziens.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Thijs22-08-2019

één maatje te groot willen zijn

5 sterren is een uitgekiend optelsommetje , in dit hotel, opgebouwd uit : een föhn, badslippers, badjas, een waterkoker met kopjes, thee, nescafé en suikerzakjes, een zeepje, een koelkastje al deze dingen tellen mee in de sterren, als je eerlijk een mening geeft is het 3 sterren met de de wens 5 sterren te willen zijn, Neem bijvoorbeeld all in, klopt het is all in, maar er wordt ook ter plekke ultra all in aangeboden, voor slechts € 40 per persoon per dag, dan betaal je niet voor de cappuccino, de espresso, lees verder in de omschrijving van de aanbieders, dus 8 dagen met 3 personen, 3 x 8 x 40 = 960 euro voor echte all in is toch geld. Tel 320 euro bij de reissom op per persoon dan kan je ook echt 5 sterren all in boeken. De ligging is perfect ten opzichte van de luchthaven 15 minuten maar daar is alles mee gezegd echt van iedereen en alles verlaten, tussen het complex en het strand loopt een weg waar kerosine auto's rijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Dan17-08-2019

Nooit meer in het hoogseizoen.

7/8 2019 Hoog seizoen; te druk met te kleine zwembaden en handdoeken leggen. Als je 25€ betaalt kan je een bedje reserveren. Meer (last )van overvliegende vliegtuigen. Maak gebruik van de service kar naar het strand vooral voor mensen die slecht ter been/kortademig zijn, op weg naar het strand kan je niet in de schaduw lopen. Het eten is goed maar verwacht er geen hoogstandjes van. Helaas de regels in het restaurant worden niet nageleefd, en de gasten worden daar niet op aan gesproken, Dit was voor ons de grootste irritatie van de vakantie. Managers aanwezig maar niet bezig met hun werk. Zeik natte stoelen teveel eten op een bord word weggegooid. Bij de receptie(aankomst) weten ze precies hoe het moet je betaald vooraf je 5☆ belasting, je krijgt heel veel info op je afgevuurd en je word netjes naar de kamer gebracht. Let wel er staan geen wegwijzers waar je naar toe moet om bv te eten enzenz. 5☆ Is een te hoge inzet voor dit resort

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ilse02-08-2019

Super

Een heel fijn hotel met fijne mensen. Leuke shows in de avond. Het ligt erg buitenaf, dat vonden we heel jammer. We hadden het van te voren al wel gelezen maar zo erg hadden we het niet verwacht. je kan niet eventjes wat gaan drinken ergens anders. Maar er is wel een auto, fiets en quad verhuur bij het hotel dus wij hadden een auto gehuurd. We zijn toen naar Thermen geweest en naar Zia, dat was heel leuk. Naar Kos-stad zijn we met een bus geweest voor 9,95 heen en terug vanuit het hotel. Dicht bij de zee en je kan ook met een golfkarretje. 2 hele leuke zwembaden. We hebben heel erg genoten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Kim30-07-2019

Heerlijke vakantie

Met mijn zus en nichtje (10 jaar) hebben we een 6 daagse all in vakantie gehad bij Kouros Palace. Voor de kinderen is er een kidsclub met verschillende activiteiten. De kamers aan de buitenkant zien eruit als kleine huisjes. Deze zijn zo geplaatst dat het lijkt alsof je door een klein dorpje loopt. Heel gezellig. Wij hadden een kamer op de begane grond vlak bij het zwembad. (2 zwembaden beneden en boven) Onze kamer was ruim en schoon en de matrassen lagen heerlijk. De airco werkte super goed. Het eten was heerlijk, niet alleen van het buffet maar ook ter plekke werd er gegrild en gebakken. Het strand stelde niet zo heel veel voor maar het was vlakbij en toch mooi om de zee te zien en om erin te zwemmen. De mensen van het hotel waren heel vriendelijk en de communicatie in het engels verliep soepel. Via een touroperator hebben wij deze vakantie geboekt en alles was top geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Marga de Vries01-07-2019

Top vakantie gehad

Wij hebben last minute geboekt voor een scherpe prijs. Wij hebben deze locatie als erg fijn ervaren. Onze kamer (familiekamer) op de begane grond was top. Wij waren met 3 volwassenen en een kleintje van 1 1/2, kinderbedje stond klaar. Wij waren daar van 13 t/m 20 mei en het was erg rustig. Het eten was perfect geregeld. Alles wordt goed bijgevuld. Iedere avond extra items om te pakken met een thema. Wij lazen op reviews dat na een week mensen weer het zelfde kregen, maar wat eet je dan thuis? Er is genoeg keuze, dus wij vonden het eten zeer goed. De drankjes zijn local. Het wijntje is een simpel wijntje en de cocktails worden gemaakt van semi drank, als je geen wijnkenner bent en niet zit te wachten op super cocktails is dat gewoon goed. De snacks tussendoor stelt niet zo veel voor, maar eerlijk als je 3 keer per dag goed eet, wat heb je dan nog meer nodig? De mensen zijn super lief, als er iets niet goed is in je kamer en je belt, sta

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Brigitte10-06-2019

Heerlijk weekje gehad.

Mooi hotel, veel groen, ruime, nette kamer (junior suite), strand met gratis ligbedjes en in de avond een prachtige zonsondergang. Eten lekker en ruime keus, elke avond ander thema. Personeel allemaal even vriendelijk! Wel wat afgelegen maar met een auto geen probleem. Mastichari op 2,5 km, leuk klein plaatsje.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Denise06-06-2019

Mooi complex!!

Mooie accommodatie met twee zwembaden en dicht aan het strand. Veel variatie aan eten en altijd voldoende. De hotelkamers waren schoon. Mastichari is te doen met de fiets, scooter of auto. Er gaat geen busje. Er gaat wel een bus naar Kos stad op twee tijden op de dag (9.50 en 17.30uur). Voor €10,00 kun je heen en terug en word je bij t hotel opgehaald.

Een puntje ter verbetering is het aanvullen van bestek, borden, glazen ed. We hebben veelal ons eigen tafel moeten dekken en schoonmaken, doordat het personeel het niet goed aan kan. We hebben ook punten ter verbetering doorgegeven aan de receptie en deze werden meteen opgepakt en aan gewerkt, dat is super. Ga zo door.

Al met al een hele goede vakantie gehad op een fijne plek.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Daniël Wagenaar05-06-2019

Volledig ontspannen!

Via touroperator 10 nachten all-inclusive geboekt. Bij het boeken wisten we dat we wat verder van Kos stad af wilden zitten.

Vliegveld is 10 minuten met de auto. Vliegen paar vliegtuigen over per dag, maar totaal niet storend en al helemaal niet vergelijkbaar met Schiphol.

Via touroperator kon ik alleen een auto huren vanaf het vliegveld, maar naast hotel zit een rental waar je auto's, fietsen en ATV's kan huren.

Eten is gevarieerd en lekker. Voor iedereen is er wat wils. Goede mix in vlees, vis en vegetarisch.

Geen van de kamers zijn hetzelfde, kamers ruim en schoon. Wij hadden van boven uitkijk op de zee en zonsondergang. Strand is 2 minuten lopen. Voetbalveld is kunstgras en er is een tennisbaan icm basketbalveldje. Beneden aan het resort heb je het strand en de strandbar waar je ook drankjes kan halen.

In de avond is er entertainment en kan je gewoon lekker drankjes doen.

Wij zijn heerlijk ontspannen teruggekeerd in Nederland.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Froukje27-05-2019

Heerlijk genoten van het weekje

Wat een heerlijk resort. Mijn dochter en ik hebben dit laat minute geboekt. Het was een goede keuze,we hebben het heerlijk gehad. Kamer was mooi het eten was lekker. Mooie zwembaden en een heerlijk wandelingetje naar 't zandstrand. Daar kun je gebruik maken van de bedden. Ook in de beachbar hebben we lekker geluncht. De mensen die ons verzorgden waren allemaal even vriendelijk. Bedankt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

7 tips over Hotel Kouros Palace

• R van der Boom, 21-07-2014

BELANGRIJKE TIP: Huur GEEN auto, scooter of fiets bij de verhuurshop tegenover het hotel. Zij vertellen bij het hotel te horen wat niet waar is en komen hun afspraken in geen enkele zin na, dus NIET doen.

• Rianne Kuiper, 14-08-2014

Beter openbaar vervoer regelen voor s'avonds of een pendelbusje.

• Lonneke, 06-08-2014

Taxi Kos stad enkel 35 euro Taxi Mastichari enkel 8 euro Restaurant VIOS Mastichari een super super aanrader! Cappuccino in hotel is 3 euro maar zeker de moeite waard. Als er plek is in het hotel krijg je na uitchecken 12 uur wel een kamer of een douche dus wel gewoonvragen!

2 vragen over Hotel Kouros Palace

• Denise van Dalen, 11-05-2018

Zwembaden

Is er muziek bij de zwembaden?

• Richard, 28-06-2017

Lange broek

Is een lange broek of zelfs een pantalon verplicht tijdens diner?

Hotel Kouros Palace info

• Aantal sterrenstersterstersterster