Hotel Kouros Palace

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel Kouros Palace
8,8

47 reviews over Hotel Kouros Palace in het Nederlands

Mooi hotel voor mensen die van rust houden.

Corry Bonnes,
14-11-2018

Ik kijk altijd voordat we een reis boek naar reviews van zoover. Zo deze keer ook .Het hotel was super,maar de locatie was ver van de bewoonde wereld en er was ook geen busverbinding. We hadden natuurlijk de gok niet moeten nemen en de reviews van zoover serieus moeten nemen, want die hadden dit al kenbaar gemaakt.

pluspunten:

+ ontbijt en avondeten zijn zeer goed. Middageten in beachbar aan het strand is ook aan te raden. Snacks vonden we persoonlijk minder.

+ ruime kamer

+ vriendelijk personeel

+ proper onderhouden domein

Minpunten:

- gehorige kamers + badkamer geeft verouderd gevoel

- locatie is afgelegen, maar staat wel vermeld bij de uitleg van het hotel en zorgt ook voor rust

- druk aan het zwembad: handdoek leggen

- 's avonds druk aan de bar, niet makkelijk om een plaatsje te vinden

We hebben er een zeer fijne vakantie gehad!

Wij vonden alles zeer goed en raden dit hotel aan. Wij hebben een goed verblijf gehad. Kos is ook leuk om te ontdekken door een auto te huren je bent zo het eiland rond.

Enige minpunten/ verbeterpunten van onze kant voor het hotel is: postmix drank vervangen door flesjes. En dat er rondom het zwembad ook wordt gespoten/ geschrobd aan het einde vd dag of vroeg in de ochtend naar mijn inziens is dit niet gebeurt tijdens het verblijf van ons (werd alleen geveegd). Zwembad zelf werd overigs welke elke dag gedaan! En helaas handdoek leggen, daar mag het hotel ook wat aan doen. Gewoon verwijderen als er niemand om half 10 op ligt, probleem opgelost......

Hygiene krijgt daardoor voor mij een 8, maar verder werden de kamers, restaurant en andere verblijven goed schoongehouden.

Redelijk goed hotel

Jdlf,
28-9-2017

Redelijk goed hotel maar meer een 4 dan een 5 sterren. Eten is goed, volop keus, zowel ontbijt, lunch als diner en het hotel ziet er in eerste instantie op het oog netjes en verzorgd uit met vriendelijk personeel. Het hotel ligt wel erg afgelegen, een half uur rijden voor je in Kos stad bent. Jammer dat het hotel zelf geen pendelbusje heeft die om het uur rijdt of zo. Je bent echt afhankelijk van eigen vervoer wat wel overal te huur is. De schoonmaak van de kamers kan stukken beter, bij aankomst zaten er overal vieze vingers aan de deur van de badkamer en lag er een grote vlek achter de wastafel,ook het bad zag er niet echt uitnodigend uit 10 dagen later, toen we terug naar huis gingen lag en zat dit er allemaal nog. De animatie vond ik ronduit slecht..alles Duits georiënteerd en bijna alles bij het boven zwembad terwijl de meeste mensen beneden zitten. Al met al wel een fijne en leuke vakantie gehad maar meer door de dagen dat we weg geweest zijn.

Heerlijk hotel

Monique,
7-7-2017

Een zeer rustig gelegen hotel. Ziet er allemaal erg mooi en verzorgd uit. Mooie kamer, schoon en goede bedden. Ruime badkamer en een "buiten" (terras of balkon). Het personeel is zeer vriendelijk en het eten was erg goed en gevarieerd. Zwembaden zien er keurig uit evenals de liggedeeltes. Auto, fiets of scooter kun je huren tegenover het hotel. Een pad loopt naar het kleine strand met mooi uitzicht.

Mastichari is in 30-40 minuten te bereiken middels een strandpad. Daar vind wat strandtenten, restaurants/tavernes en terrasjes. Ook kun je daar de boot nemen naar Kalymnos. Er is (als je er van houdt) de hele dag animatie en ook 's avonds wordt er vaak wat georganiseerd.

volgend jaar wéér!

Joost,
5-7-2017

De service en hartelijkheid van al het personeel zijn geweldig. Als er al iets mis zou zijn wordt dat direct in orde gemaakt, in ons geval ook nog eens met een gevulde fruitmand en een fles heerlijke wijn. Het eten is zeer divers en er is voor iedereen wat wils. In de nabije omtrek is niet al te veel te beleven dus als je vertier zoekt ben je afhankelijk van de bus of een fiets of een huurauto.Maar je bent overal zo ter plaatse en dan is het heerlijk toeven, waar je ook bent.....

Geweldig!!

Ka,
4-7-2017

Gastvrij van de ontvangst bij aankomst, bij de barren, restaurants, gastheren, kok, schoon, geweldig en gevarieerd eten.

Animatie team; spontaan, gezellig, laag drempelig, enthousiast.

Leuke vakantie gehad in dit (bijna) 5 sterrenhotel

Jan Vercauteren,
26-6-2017

We hebben 2 weken in dit hotel verbleven (10 - 24 juni).

Leuke en aangename ontvangst gehad met drankje. (Toen wel rustig, bij hevige drukte merkten we dat het minder aangenaam verliep).

Wegens een aantal problemen met touroperator kregen we van het hotel een gratis upgrade naar een kamer met privezwembad. Dit was echt superleuk^^

De kamer zelf was erg ruim met gratis safe en minibar. In de badkamer was er een groot ligbad aanwezig. Bij aankomst leuk versierd met bloemen en handdoekfiguurtjes.

Airco werkte erg goed.

Bij aankomst krijg je zeepjes. Maar deze werden niet bijgevuld.

Over de algemene hygiëne waren we iets minder tevreden. De kamer werd in 2 minuten gekuist. Dit houdt in: bed opmaken, vloer snel kuisen, afvalzakje weg en wc snel kuisen. We hadden met het handzeeppompje gemorst op de spiegel. Dit werd in geen 2 weken proper gemaakt. Verder worden de zwembaden wel goed gekuist elke morgen en ook de openbare plaatsen.

Restaurant: gedurende de 2 weken een leuke variatie gehad doorheen de dag. Maar verwacht geen buffet zoals in een deluxe 5ster in turkije.

Sommige avonden werden ook leuke voorgerechten in glaasjes gemaakt. Obers doen hun best om drank aan tafel te brengen, maar bij hevige drukte soms niet mogelijk. Dan kan je het zelf gaan halen.

Binnen het restaurant vrij warm. Gelukkig twee buitenterassen.

Veel fruit van smorgens tot savonds.

Dessertbuffet te vaak hetzelfde.

Bij het hoofdgerecht zal je altijd iets naar je smaak vinden. Soms is het beter, soms minder.

In dit hotel misten we thema avonden in het restaurant.

En een a la carte restaurant waar je bijv in je all in 1x mag gaan eten.

Het hotel biedt geen lunchpakket aan.

Poolbar: grote selectie aan drankjes en coctails (stuk of 10) ! Snacks zoals ijsjes, cake, pizza, koekjes, broodjes.

Obers altijd erg vriendelijk daar :)

Hotelstrand: leuke baai met helder water, beachbar met idem snacks sinds juni open !, strandstoel kost €3.

Douche ook geweest. Leuk paadje om naar het strand te wandelen.

Daar ook nieuwe huisjes gezien die nog niet open waren. Deze lagen pal aan het strand. Geen shuttleservice naar het strand gezien?

Spa: als gast krijg je 15min gratis massage. Erg leuk en relaxerend!

Vriendelijke meisjes ook.

Animatie: duitsgericht en uitgevoerd door duitse touroperator. Sommige dingen waren leuker dan andere. Aanrader zijn de crazy show, comedy sketch show, griekse avond !

Ik miste nog een aantal leuke shows met dans, fakir, acrobatie ?

Zwembaden : 2 grote zwembaden. Begin juni heel rustig zonder handdoekje leggen.

Eind juni al drukker.

Geen te luide muziek en regelmatig animatie zoals sport, spelletjes enz.

Receptie: vriendelijk bij aankomst en bij rustige momenten. Minder vriendelijk bij drukte.

Wat we niet leuk vonden is dat op de laatste dag van de vakantie het hotel een bordje plaatste met ' 1 free entrance to lido waterpark during your stay'

Terwijl wij dit niet wisten en bijgevolg betaald hebben.

In het hotel is wifi aanwezig in lobby. Werkt goed. Ook biljarttafel en betalende internethoek aanwezig.

Op het domein zijn veel bloemen en planten aanwezig, wat het erg romantisch en gezellig maakt:) soms wel wat insecten.

Rechtover het hotel autoverhuur!

Supervriendelijke man, geeft je veel info over kos. Auto kost 35€ per dag (full insurance) .

Indien je langer neemt kan je afdingen. Wij hadden 10 dagen een auto voor 260 euro.

Niet het nieuwste model, maar bolde goed.

Er is ook een winkeltje rechtover het hotel waar je goedkoop water kan halen voor een excursie.

Op de laatste dag van je vakantie kan je een kamer vr 30min vragen om te douchen.

Algemeen. Leuke vakantie gehad op dit mooie eiland en genoten in het hotel Kouros Palace.

Het is hier fantastisch

Carina,
25-6-2017

Mooi en zeer gastvrij hotel.

Meer dan genoeg keuze in het restaurant. Verschillende avonden met thema.

Het hotel ligt buitenaf maar er rijdt een bus naar Mastichari en elke dag een bus naar Kos.

Het personeel is uitermate vriendelijk.

Vorig jaar ook geweest en dit jaar was het nog beter.

Animatie was dit jaar ook beter. Complimenten aan Marcel en zijn team.

Twee weken geweest en ik zou zo weer terug gaan.

Geweldig genoten!

Met dit hotel is niks mis.

Gertjan en Marina Goedegebuure,
8-6-2017

Prima hotel wat te slecht beoordeeld word.

Hotel ligt afgelegen op rustige plek , maar wordt vooraf netjes bekend gemaakt , voor ons heerlijk rustig. Al het personeel is super vriendelijk. Schone ruime kamers (146.)met zelfs iedere dag schone badhanddoeken.Meeste kamers hebben zeezicht met prachtige ondergaande zon. Buffetten zijn prima met veel keuze voor iedereen.Drankjes netjes aan tafel geserveerd door vriendelijk personeel. Zwembaden netjes schoon en altijd plek(Mei.) Goed verzorgde ligstoelen, en voldoende parasols. Door vroege vlucht , 11.30 uur al in hotel , maar kregen gelijk een kamer zonder te hoeven wachten. Drankjes volop keuze ( All-incl.) Voldoende zitjes binnen en buiten. Restaurant bij het strand is geopend dit jaar , klein vrij smal zandstrandje met stoelen en parasols.( 2x strandstoel en parasol 3.00 euro p/p) Wij hebben voor een week 2 scooters gehuurd aan overzijde hotel en hiermee het prachtige eiland Kos verkend.Al met al een supervakantie, bedankt touroperator.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kouros Palace in Mastichari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kouros Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.