Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Kouros Palace

• 6Yvonnevan den Broek08-10-2022

Niet geschikt voor minder-validen

Mooie familiekamer, ruim, redelijk schoon. Zeer vriendelijk personeel. Twee fijne zwembaden. Variatie qua eten nihil, wel een goed ontbijt. Af en toe rioollucht in restaurant, werd wel adequaat op gehandeld nadat we dit aangaven. Veel rioolvliegjes in badkamer, riolering slecht. Weg naar strand te steil voor ouderen, zeker als je op weg naar je kamer ook nog steile hellingen hebt. Excursie van Sunweb - drie eilanden- viel tegen. Geen busverbinding inde buurt, tijden van de gratis hotelbus naar Mastichari te summier. Aansluiting met de bus van Kos slecht. waardoor weinig tijd in Kos stad. In de omgevingverder niets te doen.

• 1Fam Jansen15-09-2022

Nooit meer

Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard! Vervallen glorie! Erg afgelegen! Waterlekkage in kamer de schimmels zitten overal ! En als je dat meld wordt er gezegd dat is de eerste keer dat het lekt heel dom . Iedereen snapt als er zwarte schimmel zit dat niet voor het eerst is 😱

• 8Mo06-06-2022

Goed all-inclusive (Grieks)

Prima verblijf. Erg gastvrij en schoon. Eten voor elk wat wils. Drinken genoeg variatie, ook (alcoholische) cocktails. Speciale dranken kost extra. Prima zwembaden. Kamers ook in orde . Gasten voornamelijk Duits. Maar daarnaast ook Belgen, NLers. Enige minpunt is de gym. Vergane glorie en totaal niet vergelijkbaar met foto op de site.

• 10Christian Blondeau09-09-2021

topvakantie

Een fantastische vakantie in een superleuk hotel. Vriendelijke bediening. Alle dagen een enorm aanbod aan lekker eten.

• 9ton05-11-2019

uitstekend hotel

uitstekende service zowel aan receptie als overig personeel. kamer werd elke dag goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. eten was perfekt , elke 2 soorten vis (zowel gegrild als gestoofd in heerlijke saus)en elke dag 3 soorten vlees en verschillende soorten groente en (pasta-friet en gebakken aardappels) 2 mooie zwembaden welke in de periode dat wij er waren niet druk met voldoende ligbedden ook aan het strand met ook daar een restaurant met lekkere gyros en pasta of friet ook de salade bar zag er goed uit evenals het ontbijt. voor mij niets dan lof voor dit hotel in tegenstelling tot sommige azijnpissers voor wie blijkbaar niets goed is., zoals bijv. over de weg welke langs het hotel loopt waarvan men in de kamers totaal geen last heeft. ik hoop dan ook in 2020 terug te komen en dus hopelijk tot ziens.

• 7Thijs22-08-2019

één maatje te groot willen zijn

5 sterren is een uitgekiend optelsommetje , in dit hotel, opgebouwd uit : een föhn, badslippers, badjas, een waterkoker met kopjes, thee, nescafé en suikerzakjes, een zeepje, een koelkastje al deze dingen tellen mee in de sterren, als je eerlijk een mening geeft is het 3 sterren met de de wens 5 sterren te willen zijn, Neem bijvoorbeeld all in, klopt het is all in, maar er wordt ook ter plekke ultra all in aangeboden, voor slechts € 40 per persoon per dag, dan betaal je niet voor de cappuccino, de espresso, lees verder in de omschrijving van de aanbieders, dus 8 dagen met 3 personen, 3 x 8 x 40 = 960 euro voor echte all in is toch geld. Tel 320 euro bij de reissom op per persoon dan kan je ook echt 5 sterren all in boeken. De ligging is perfect ten opzichte van de luchthaven 15 minuten maar daar is alles mee gezegd echt van iedereen en alles verlaten, tussen het complex en het strand loopt een weg waar kerosine auto's rijden.

• 7Dan17-08-2019

Nooit meer in het hoogseizoen.

7/8 2019 Hoog seizoen; te druk met te kleine zwembaden en handdoeken leggen. Als je 25€ betaalt kan je een bedje reserveren. Meer (last )van overvliegende vliegtuigen. Maak gebruik van de service kar naar het strand vooral voor mensen die slecht ter been/kortademig zijn, op weg naar het strand kan je niet in de schaduw lopen. Het eten is goed maar verwacht er geen hoogstandjes van. Helaas de regels in het restaurant worden niet nageleefd, en de gasten worden daar niet op aan gesproken, Dit was voor ons de grootste irritatie van de vakantie. Managers aanwezig maar niet bezig met hun werk. Zeik natte stoelen teveel eten op een bord word weggegooid. Bij de receptie(aankomst) weten ze precies hoe het moet je betaald vooraf je 5☆ belasting, je krijgt heel veel info op je afgevuurd en je word netjes naar de kamer gebracht. Let wel er staan geen wegwijzers waar je naar toe moet om bv te eten enzenz. 5☆ Is een te hoge inzet voor dit resort

• 8Ilse02-08-2019

Super

Een heel fijn hotel met fijne mensen. Leuke shows in de avond. Het ligt erg buitenaf, dat vonden we heel jammer. We hadden het van te voren al wel gelezen maar zo erg hadden we het niet verwacht. je kan niet eventjes wat gaan drinken ergens anders. Maar er is wel een auto, fiets en quad verhuur bij het hotel dus wij hadden een auto gehuurd. We zijn toen naar Thermen geweest en naar Zia, dat was heel leuk. Naar Kos-stad zijn we met een bus geweest voor 9,95 heen en terug vanuit het hotel. Dicht bij de zee en je kan ook met een golfkarretje. 2 hele leuke zwembaden. We hebben heel erg genoten.

• 8Kim30-07-2019

Heerlijke vakantie

Met mijn zus en nichtje (10 jaar) hebben we een 6 daagse all in vakantie gehad bij Kouros Palace. Voor de kinderen is er een kidsclub met verschillende activiteiten. De kamers aan de buitenkant zien eruit als kleine huisjes. Deze zijn zo geplaatst dat het lijkt alsof je door een klein dorpje loopt. Heel gezellig. Wij hadden een kamer op de begane grond vlak bij het zwembad. (2 zwembaden beneden en boven) Onze kamer was ruim en schoon en de matrassen lagen heerlijk. De airco werkte super goed. Het eten was heerlijk, niet alleen van het buffet maar ook ter plekke werd er gegrild en gebakken. Het strand stelde niet zo heel veel voor maar het was vlakbij en toch mooi om de zee te zien en om erin te zwemmen. De mensen van het hotel waren heel vriendelijk en de communicatie in het engels verliep soepel. Via een touroperator hebben wij deze vakantie geboekt en alles was top geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Marga de Vries01-07-2019

Top vakantie gehad

Wij hebben last minute geboekt voor een scherpe prijs. Wij hebben deze locatie als erg fijn ervaren. Onze kamer (familiekamer) op de begane grond was top. Wij waren met 3 volwassenen en een kleintje van 1 1/2, kinderbedje stond klaar. Wij waren daar van 13 t/m 20 mei en het was erg rustig. Het eten was perfect geregeld. Alles wordt goed bijgevuld. Iedere avond extra items om te pakken met een thema. Wij lazen op reviews dat na een week mensen weer het zelfde kregen, maar wat eet je dan thuis? Er is genoeg keuze, dus wij vonden het eten zeer goed. De drankjes zijn local. Het wijntje is een simpel wijntje en de cocktails worden gemaakt van semi drank, als je geen wijnkenner bent en niet zit te wachten op super cocktails is dat gewoon goed. De snacks tussendoor stelt niet zo veel voor, maar eerlijk als je 3 keer per dag goed eet, wat heb je dan nog meer nodig? De mensen zijn super lief, als er iets niet goed is in je kamer en je belt, sta

Hotel Kouros Palace info

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)