We hebben een aantal aanbieders voor Ilios & Irini voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Ilios & Irini in het Nederlands

Ook dit jaar weer naar Mastichari, en weer in het appartementencomplex Ilios. Weer prima bevallen en voor herhalin vatbaar. Daar wij dit jaar niet meer via

ons reisburo konden reserveren hebben wij dat rechtstreeks gedaan.

Alles was prima geredeld en voor ons geldt: Tot volgend jaar.

Wij zijn erg tevreden over het appartement Ilios

Ab Visser, 20-9-2005

Wij zijn erg tevreden over het appartement Ilios. Rustis gelegen, voldoende ruimte. Prima servise. Een herhaling waard!

Wij kunnen het Beach restaurant Traditional House van harte aanbevelen. Uitstekende griekse keuken, waar de gast wordt uitgenodigd in de keuken zijn keuze te maken. De eigenaar Savvas Giannou met vrouw en dochters zorgen voor een vlotte bediening in een gemoedelijke echte griekse ambiance.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilios & Irini in Mastichari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilios & Irini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ilios & Irini scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.