Hotel Horizon Beach Resort

Hotel Horizon Beach Resort

8.9Fantastisch

Griekenland, Kos, Mastichari

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 605p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna

17 reviews over Hotel Horizon Beach Resort

• 8Van Wersch30-09-2014

zeer goed hotel

Hotel is een groots opgezet complex met een heel mooie tuin. kamers zijn verdeeld in huizen die 3 hoog zijn en verspreid liggen. Mooi zandstrand met altijd een windje en zodoende een ideale temperatuur. Eten in het restaurant is erg goed en uitgebreid, ook de taverna aan het strand heeft een uitgebreide keuze voor een heel schappelijke prijs. hotel ligt wel afgelegen maar dat was onze keuze. Gasten zijn voor 99,9% duitstalig.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Ilia Samaritakis02-11-2009

Zeer mooi Hotel

Direct aan een mooi zandstrand gelegen.Ideaal voor kinderen. Heerlijk eten, top service. Slechts 1 minpuntje, De mevrouw achter de receptiebalie (Katherina), ze komt mij niet vriendelijk over. Ze lacht nooit! De anderen dames daarentegen waren top!!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 10Mathilde ter Reegen-Smits07-06-2008

Wat een luxe; dit resort! Prachtig gelegen; zeer verzorgd; prima kamers; geweldige ontbijt/diners; behulpzaam personeel.

Wel afgelegen; niets te "wandelen" en zeker niet te "fietsen"! Voor gezelligheid kun je beter rond de stad Kos een hotel boeken. Rond deze stad is het fietsen goed te doen; de rest van het eiland is ongeschikt voor fietstochtjes! ( Al zeggen de gidsen wat anders....... )

Resort wordt "bewoond" door Duitsers. (Mei 2008 )

Gereisd met partner in juni 2008

• 10a.van ijperen16-10-2007

Vorig jaar eind september 2006 zijn we voor het eerst in dit hotel geweest en omdat het een geweldig hotel is zijn we dit jaar weer geweest. Weer eind september. Allereerst vinden we de ligging prachtig. Het ligt aan het strand lekker rustig en je kan kilometers lopen langs de zee. Als je van rust houdt is dit een heel goede bestemming. Het hotel heeft mooie schone kamers. Het eten is in buffetvorm echt heerlijk. De service is uitstekend en het personeel is zeer vriendelijk. Je kunt er fietsen huren een boottocht maken naar drie eilandjes een rondtoer over het eiland met de bus enz. Wij gaan zeker nog een keer omdat we weten dat het daar heel erg goed is.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8Twee uitgeruste vakantiegangers30-09-2007

Prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een heerlijke zon-, zee- en strandvakantie. Klein minpuntje, de zeer luidruchtige animatie die uitgezonderd de zondag elke avond in het openluchttheater plaats vindt. Als je van rust houdt zorg dan voor een kamer ver van deze plek!

Gereisd met partner in september 2007

• 9Sandra03-06-2007

Prima hotel,verzorgde kamers,mooie tuin,zwembaden netjes. Eten is heerlijk en warm,ontbijt altijd hetzelfde maar genoeg keus, avondeten steeds anders en héérlijke toetjes! Het hotel ligt ca.3 km van Mastichari,wij durfden het niet aan te lopen met een kindje van 13 mnd. in een buggy over een smalle weg waar auto's hard rijden. Kom je het complex niet af dan is 't ideaal. Anders met een huurauto,(kan je in t hotel huren) zodat je de omgeving kan bekijken,Kos is zo klein dat alles goed te berijden is. Wij vonden Mastichari niet bijzonder,Tigaki en Kardamena vonden wij veel leuker,wat meer reuring. Voor het hotel bushalte naar Kos en Mastichari maar hij gaat niet echt frequent. Een enkele reis per taxi naar M. kost 6 euro. Er zitten erg veel Duitsers,iets minder Italianen. Wij waren de enige Nederlanders. Het personeel spreekt dan ook constant Duits. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd in juni 2007

• 10Marianne Nieuwpoort27-07-2006

Een heerlijk rustig gelegen resort, personeel is zeer vriendelijk en behuplzaam. Het eten is zeer goed vooral het brood is super vers. Dit complex is zeker aan te raden voor mensen die van rust houden. Het dorpje is alleen wat ver weg voor in de avond om naar toe te lopen,via een duinpad of over een onverlichte weg. Dat is het enige minpuntje.

Gereisd in juli 2006

• 9Een ex vakantieganger09-07-2006

Mooi opgezet mankeerd niets aan. Eten een dikke 10. groot buffet ruime keus. Kamer en gehele complex super schoon. Wij vonden de zee niet geschikt voor kleine kids te wild. We zijn er geweest met 2 volw en 3 kinderen( 1van 5, 2van 3) Entertaiment voor kids vonden wij te laat 20.45 uur En als je dan toch een min puntje moet geven nou er mochten wel meer openbare toilets aanwezing zijn, die is er alleen maar bij de receptie Zijn er voornamelijk duitsers en Italieaanen. Wij waren eerst de enige ned. later kwam een stel ons versterken. Super vakantie gehad ga er zo weer heen voor herhaling vatbaar!!! Ps complex is veel mooier als de foto's in de gids doet overkomen

Gereisd met familie in juni 2006

• 10Fam. Muffels22-05-2006

Vanaf 7 mei 2 weken in dit hotel geweest met kind van 4,5 jaar. Uitstekend bevallen; heerlijk buffet, goede schoonmaak, een fijn en schoon zwembad (van ondiep naar diep max. 1,70,)kinderbad 50 cm. Goed strand met een heerlijke zee waar je nog tot ver kunt staan. Uitstekende service. Consumpties zijn prijzig (cappuccino 3 euro, fles water 3,20) Taverna aan het strand heeft een betaalbare kaart; Dagschotel 5 euro. Weinig tot geen Nederlanders. Vooral gezinnen met jonge kinderen en 55 plussers. Geldautomaat is er niet, hiervoor moet je naar Hotel Neptune op 2 km afstand. Hotel heeft al 2 keer een Touroperator Award gewonnen. Wij hebben er een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd in mei 2006

• 8Franciska Morssink26-07-2005

De 1e 2 weken van juli 2005 waren wij hier met onze 2 kinderen (3+7). Via internet meer foto's gevonden en Duitse recenties. Prachtige omgeving, direct aan strand. Familyroom zeer goed bevallen. Zeer schoon en uitzicht over zwembaden. Zeer vriendelijk personeel. Erg lekker eten, heel veel keus. Leuke animatie en minidisco. Taxi naar Kos stad Euro 15. Wij hebben een auto gehuurd. Bushalte voor deur. Mastichari erg leuk, 30 min. wandelen langs strand. Taverne bij strand beetje prijzig, zeer vriendelijke bediening. Tip: 5 min. over het strand naar rechts de Tam Tam Bar: lekker eten, redelijke prijs, prachtig uitzicht, speeltoestellen voor de kinderen. Wij waren de enige Nederlanders (!), veel Duitsers en Italianen. Animatie voorn. Italiaans/Duits. De laatste dag konden wij tegen betaling van Euro 30 een kamer krijgen omdat wij pas 's nachts zouden vliegen, prima geregeld. Een supervakantie!

Gereisd in juli 2005

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats