Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°8°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gaia Royal Village voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Gaia Royal Village in het Nederlands

Matig verblijf

Frieda
2-7-2016

In juni 2015 ook geweest en nu juni 2016 terug. Maar verschil was enorm. Hebben last van de crisis denk ik. Eten was zeer beperkt en all in was ook sterk verminderd. Dus nu niet meer naar deze accommodatie.

Gereisd met vrienden in juni 2016

niet fijn...

jansen
26-7-2015

net een weekje terug van 5 dagen in dit hotel geweest te zijn...helaas niet wat we verwacht hadden.

er was in de omgeving niets te doen.

een enkele reis met de taxi naar kos stad kost 35 euro. en alle winkels daar zijn om 21.00 uur al dicht.

we hebben gebruik gemaakt van de all inclusive maar er kwamen nogal een aantal kosten bij zoals de bedjes en de parasol op het strand, het drinken op het strand en de cocktails.

Verder waren er eigenlijk alleen maar russen italianen en Engelse, hooguit 4 Nederlandse gezinnen.

1 x naar de beach party geweest van het hotel dat is het enigste positieve wat er te doen was...

de animatie die er zou zijn hebben wij niet gezien..alleen de mini disco s avonds maar verder niets.

Je handdoek moet je s nachts al bij het zwembad leggen anders heb je geen plek meer,

Gereisd met vrienden in juli 2015

ruim en leuk complex

fam van ekris
18-8-2010

we zijn net terug van 2 weken gaia royal village. we lagen perfect, aan zee en alles binnen handbereik. animatie is duits, da's jammer. veel gezinnen met kinderen. het eten is voor elk wat wils, zoals vlees, vis en pasta's.

een auto huren kost 55 euro per dag, dan zie je ook bijna het hele eiland. mastichari op zich is een heel romantisch typisch grieks dorpje met zeer vriendelijke mensen, en heerlijk eten!! GEEN koelkastje op de kamer, dat was minder, en neem muggenspray mee, met min.40% deet, want ze steken! supermarkt is duurder dan hier, maar loop dan 100 meter buiten het park zitten er nog 2, die goedkoper zijn. sávonds weinig te doen op het park, wel shows, maar ook in het duits... de ligging is ideaal voor mensen die niet zo van drukte houden. jammer is dat je aan het strand moet betalen voor je bedje/ parasol( 6 euro) , en drinken ( alles 1 euro)

Gereisd met vrienden in juli 2010

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaia Royal Village in Mastichari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaia Royal Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.