Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°8°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gaia Royal Village voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Gaia Royal Village in het Nederlands

Goed voor 1 keer

Angelle,
1-8-2018

Veel muggen, Russen, Polen en Engelsen. We hadden een standaardkamer. Geklaagd omdat badkamer vol schimmel zat. Toen een familiekamer gekregen met iets minder schimmel en een mierenplaag. Verder mooi opgezet park. Eten is prima alleen erg druk. Bezoek Beach Club Bravo, zie Tips! Ligt afgelegen dus je moet altijd met de bus, auto of taxi dingen ondernemen. 1 dag auto gehuurd en 1 avond met de taxi naar Mastichari geweest. Kids hebben zich goed geamuseerd. Animatie erg luidruchtig ‘s avonds maar niet storend. Personeel is vriendelijk. Keiharde bedden maar wel ruime kamers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Volgend jaar hopelijk weer!

Cynthia,
16-5-2018

Met 3 volwassenen en 3 kinderen (leeftijd 6,9,5) het ontzettend naar ons zin gehad. Mooi hotel, strand dichtbij en hele leuke zwembaden. Vriendelijk personeel (op 1 chagrijnige man na 🤣) het eten is erg lekker en genoeg keus, vooral het ontbijt is erg lekker! De minidisco is ook erg leuk alleen jammer dat het sommige avonden bijna helemaal Duits was. Veel duiters en Nederlanders in het hotel. De mensen van het animatieteam zijn ontzettend leuk en we hebben flink om ze gelachen. Als je net als wij genoeg hebt aan alleen in het hotel zijn en niet persee naar een barretje oid hoeft dan is dit een superhotel.

Bedenk wel dat er in de directe omgeving niks te doen is. Op 10 minuten lopen heb je een winkel en je kan er geld pinnen. Je hebt wel een bushalte in de buurt. We hadden een hele mooie ruime familiekamer (nr 51) met uitzicht op het strand en de zee. Echt verder niks te klagen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig hotel met kleine kinderen

Monique
22-8-2015

Super en zeer proper hotel met heel (met hoofdletter) vriendelijk personeel, niets was te veel en stonden altijd voor je klaar. lekker en veel keuze aan eten, mooi en schoon strand,

Ook de drie zwembaden bij het hotel zijn leuk voor de kids. Op 4 km afstand heb je het Lidopark met reuze glijbanen. Echt te gek!!! Kortom: Wij hebben een supergave vakantie gehad en het geluk dat wij ons niets aangetrokken hebben van alle negatieve referenties........

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Perfecte gezinsvakantie !

Familie
10-8-2015

Goed hotel met heerlijk eten ! Voor ieder wat wils en iedere avond een andere specialiteit ! Amerikaans ontbijt met heerlijke pannenkoekjes .

Idd wel een beperkte keuze bij de all incl. Drankjes, maar dat is voor ons geen probleem. Zwembaden zijn leuk en overzichtelijk en het strandje is lekker dichtbij . Echt een goede plek als je van rust houd, wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtig gelegen aan zee. Mooie huizenblokjes met eigen voordeur, ruim terras. Uitzicht overal goed, mooie tuinen. 20km van Kos stad maar met bus (10 min lopen) zo in de stad, voor weinig. Groot pluspunt: personeel ontzettend vriendelijk en erg behulpzaam. Altijd een glimlach. Erg hun best gedaan, vooral receptie en manager. Verhouding prijs/kwaliteit goed. Zeer ruime keus in het restaurant (Grieks maar ook internationaal), uitzicht op zee. Vers fruit, groenten, rijst, pasta, sauzen, grote saladebar, mega ontbijttafel! Heerlijk gegeten. Drank (incl) vooral softdrink , koffie/thee evt bier/wijn. Snackjes tussendoor niet uitgebreid ,wel lekker en voldoende. Kamers prima, dagelijks goed schoongemaakt, nieuwe baddoeken, lakens etc. Animatie voor Duitsers, mag je wel aan meedoen gratis. Verder ook Russen maar wij hebben erg veel lol gehad met Belgen en andere internationale gasten. Kindvriendelijk: ruim park, 3 zwembaden. vlakbij. TOPvakantie gehad met dochters (10 en 13).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

beetje jammer...

leo willemse
4-10-2012

net terug van een week gaia village. de kamers waren uit de tijd en de bedden waren zeer zeer slecht. tv doet het vaak niet en de beddensprei is zeker al een paar jaar niet gewassen. kussens ruiken naar oud zweet en de veren steken in je rug. het eten is al helemaal triest. bijna elke dag hetzelfde en alles smaakt naar niks. we hebben 1 dag in het hotel ernaast gegeten (gaia royal*****) dat was zeker weten wel goed.

de opzet van de appartementen maakt wel een boel goed. er zitten ongeveer 4x 80 appartementen allemaal rond hun eigen zwembad( niet verwarmd dus in voor en najaar wel koud) maar schitterend van opzet. het geheel ligt minimaal 10 minuten van de bewoonde wereld met de bus of auto. animatie is in het duits maar gaat wel door tot ver in oktober. de all-in drankjes zijn lokale dranken en niet echt heel lekker. als je iets van de kaart wil bestellen vallen de prijzen gelukkig wel aardig mee.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Een aanrader voor mensen met kinderen.

Heerlijk eten de keuze is goed er is voor iedereen iets te krijgen.

alleen er is geen pinautomaat, je moet al 4 kilometer reizen om te kunnen pinnen.

Wij hebben er een heerlijke tijd gehad.

Het personeel is trouwens erg vriendelijk en de annimatie is goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Traveltroef

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaia Royal Village in Mastichari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaia Royal Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.