Hotel Gaia Royal Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°16°
Hotel Gaia Royal Village

4 tips over Hotel Gaia Royal Village

Angelle, 1-8-2018
Beach Club Bravo. Voor als je even geen zin hebt in de drukte van het buffet. Ligt naast het hotel. Je kan achterom binnen via het straatje achter het receptiegebouw. Hier kun je lekker lunchen en dineren aan het strand!! Speeltuintje voor kids erbij!
Wil , 21-9-2013
Meld alles meteen aan je reisorganisatie, wacht niet af. Bij het huren van een auto op het hotel afdingen, tot wel 20% is geen probleem
Maaike, 27-8-2013

Aanrader: Waterpark Lido, Super voor de kinderen, op 3 km, Eur. 6 met taxi.

Alle kamers goed, maar sommigen dichtbij zwembad waar Duitse animatie soms 's avonds te horen is. Duurt max tot 23 uur, wel te doen op zich en er zijn nog 2 zwembaden.

De receptie heeft genoeg informatie over dingen in de buurt. Zijn zeer behulpzaam. Bustijden bij receptie. Autoverhuur mannetje zit in de lobby. Laatste tip: gewoon lekker genieten!

We hebben een aantal aanbieders voor Gaia Royal Village voor je op een rij gezet:

leo willemse, 4-10-2012
zonsondergang op de berg in zia. schitterend uitzicht en leuke eet tentjes. 10 minuten met de auto.