Hotel Gaia Royal Village ****

Review geschreven door Angelle

Goed voor 1 keer

Angelle,
1-8-2018

Veel muggen, Russen, Polen en Engelsen. We hadden een standaardkamer. Geklaagd omdat badkamer vol schimmel zat. Toen een familiekamer gekregen met iets minder schimmel en een mierenplaag. Verder mooi opgezet park. Eten is prima alleen erg druk. Bezoek Beach Club Bravo, zie Tips! Ligt afgelegen dus je moet altijd met de bus, auto of taxi dingen ondernemen. 1 dag auto gehuurd en 1 avond met de taxi naar Mastichari geweest. Kids hebben zich goed geamuseerd. Animatie erg luidruchtig ‘s avonds maar niet storend. Personeel is vriendelijk. Keiharde bedden maar wel ruime kamers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018