Hotel Gaia Royal Village ****

Review geschreven door S. Hicks

Viel erg tegen

S. Hicks,
27-8-2017

Hotel gaia royal viel met vele dingen tegen. nergens vrije WiFi in het hotel. Voor alles moest je betalen. Midget golf 3 euro per uur pp en 10 euro borg per golfstok. Cocktails waren best prijzig. Strandbedden waren niet duur maar drinken op strand was niet gratis terwijl het wel bij het hotel hoorde. S avonds was er niks te doen en in de omgeving zijn er geen winkels. Voor de bus moet je ongeveer 1.5 kilometer lopen en deze gaat om de 2 uur. De bedden zijn ook erg hard. De kamers worden wel goed schoongemaakt en het eten is wel lekker alleen het ontbijt valt tegen. De receptionisten zijn redelijk narrig en bazig. In de avond heb je echt een muggenstick nodig want je wordt helemaal lek geprikt. Ik zou er zeker geen 2.weken naartoe gaan en wij hebben ons echt verveeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017