Hotel Gaia Royal Village ****

Review geschreven door jansen

niet fijn...

jansen,
26-7-2015

net een weekje terug van 5 dagen in dit hotel geweest te zijn...helaas niet wat we verwacht hadden.

er was in de omgeving niets te doen.

een enkele reis met de taxi naar kos stad kost 35 euro. en alle winkels daar zijn om 21.00 uur al dicht.

we hebben gebruik gemaakt van de all inclusive maar er kwamen nogal een aantal kosten bij zoals de bedjes en de parasol op het strand, het drinken op het strand en de cocktails.

Verder waren er eigenlijk alleen maar russen italianen en Engelse, hooguit 4 Nederlandse gezinnen.

1 x naar de beach party geweest van het hotel dat is het enigste positieve wat er te doen was...

de animatie die er zou zijn hebben wij niet gezien..alleen de mini disco s avonds maar verder niets.

Je handdoek moet je s nachts al bij het zwembad leggen anders heb je geen plek meer,

Gereisd met vrienden in juli 2015
Vorige reviewVorige