Hotel Gaia Royal Village

Hotel Gaia Royal Village

6.5Voldoende

Griekenland, Kos, Mastichari

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 479p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

27 reviews over Hotel Gaia Royal Village

• 2018
    6Angelle01-08-2018

Goed voor 1 keer

Veel muggen, Russen, Polen en Engelsen. We hadden een standaardkamer. Geklaagd omdat badkamer vol schimmel zat. Toen een familiekamer gekregen met iets minder schimmel en een mierenplaag. Verder mooi opgezet park. Eten is prima alleen erg druk. Bezoek Beach Club Bravo, zie Tips! Ligt afgelegen dus je moet altijd met de bus, auto of taxi dingen ondernemen. 1 dag auto gehuurd en 1 avond met de taxi naar Mastichari geweest. Kids hebben zich goed geamuseerd. Animatie erg luidruchtig ‘s avonds maar niet storend. Personeel is vriendelijk. Keiharde bedden maar wel ruime kamers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Dhr de Haas09-07-2018

Prijs kwaliteit in verhouding

Als je van kinderen .polen en muggen houd is dit de ideale stek. Het hotel ligt afgelegen.5km van het dorpje aan een goed stukje strand. Auto huren is in kos stad veel goedkoper dan direct in het hotel. In de avond weinig vertier voor volwassenen. Prima vriendelijk personeel en een grote gekoelde kamer met balkon.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Cynthia16-05-2018

Volgend jaar hopelijk weer!

Met 3 volwassenen en 3 kinderen (leeftijd 6,9,5) het ontzettend naar ons zin gehad. Mooi hotel, strand dichtbij en hele leuke zwembaden. Vriendelijk personeel (op 1 chagrijnige man na 🤣) het eten is erg lekker en genoeg keus, vooral het ontbijt is erg lekker! De minidisco is ook erg leuk alleen jammer dat het sommige avonden bijna helemaal Duits was. Veel duiters en Nederlanders in het hotel. De mensen van het animatieteam zijn ontzettend leuk en we hebben flink om ze gelachen. Als je net als wij genoeg hebt aan alleen in het hotel zijn en niet persee naar een barretje oid hoeft dan is dit een superhotel. Bedenk wel dat er in de directe omgeving niks te doen is. Op 10 minuten lopen heb je een winkel en je kan er geld pinnen. Je hebt wel een bushalte in de buurt. We hadden een hele mooie ruime familiekamer (nr 51) met uitzicht op het strand en de zee. Echt verder niks te klagen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Robin17-04-2018

Aanrader

Verwacht geen luxe. Maar vergeleken met heel veel andere 4 sterren hotels is het ook voordelig geprijsd. Dus onze verwachtingne waren niet verhoogd. Maar eenmaal daar waren we positief verrast

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

3S. Hicks27-08-2017

Viel erg tegen

Hotel gaia royal viel met vele dingen tegen. nergens vrije WiFi in het hotel. Voor alles moest je betalen. Midget golf 3 euro per uur pp en 10 euro borg per golfstok. Cocktails waren best prijzig. Strandbedden waren niet duur maar drinken op strand was niet gratis terwijl het wel bij het hotel hoorde. S avonds was er niks te doen en in de omgeving zijn er geen winkels. Voor de bus moet je ongeveer 1.5 kilometer lopen en deze gaat om de 2 uur. De bedden zijn ook erg hard. De kamers worden wel goed schoongemaakt en het eten is wel lekker alleen het ontbijt valt tegen. De receptionisten zijn redelijk narrig en bazig. In de avond heb je echt een muggenstick nodig want je wordt helemaal lek geprikt. Ik zou er zeker geen 2.weken naartoe gaan en wij hebben ons echt verveeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Frieda02-07-2016

Matig verblijf

In juni 2015 ook geweest en nu juni 2016 terug. Maar verschil was enorm. Hebben last van de crisis denk ik. Eten was zeer beperkt en all in was ook sterk verminderd. Dus nu niet meer naar deze accommodatie.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Monique22-08-2015

Geweldig hotel met kleine kinderen

Super en zeer proper hotel met heel (met hoofdletter) vriendelijk personeel, niets was te veel en stonden altijd voor je klaar. lekker en veel keuze aan eten, mooi en schoon strand, Ook de drie zwembaden bij het hotel zijn leuk voor de kids. Op 4 km afstand heb je het Lidopark met reuze glijbanen. Echt te gek!!! Kortom: Wij hebben een supergave vakantie gehad en het geluk dat wij ons niets aangetrokken hebben van alle negatieve referenties........

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Familie10-08-2015

Perfecte gezinsvakantie !

Goed hotel met heerlijk eten ! Voor ieder wat wils en iedere avond een andere specialiteit ! Amerikaans ontbijt met heerlijke pannenkoekjes . Idd wel een beperkte keuze bij de all incl. Drankjes, maar dat is voor ons geen probleem. Zwembaden zijn leuk en overzichtelijk en het strandje is lekker dichtbij . Echt een goede plek als je van rust houd, wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 4jansen26-07-2015

niet fijn...

net een weekje terug van 5 dagen in dit hotel geweest te zijn...helaas niet wat we verwacht hadden. er was in de omgeving niets te doen. een enkele reis met de taxi naar kos stad kost 35 euro. en alle winkels daar zijn om 21.00 uur al dicht. we hebben gebruik gemaakt van de all inclusive maar er kwamen nogal een aantal kosten bij zoals de bedjes en de parasol op het strand, het drinken op het strand en de cocktails. Verder waren er eigenlijk alleen maar russen italianen en Engelse, hooguit 4 Nederlandse gezinnen. 1 x naar de beach party geweest van het hotel dat is het enigste positieve wat er te doen was... de animatie die er zou zijn hebben wij niet gezien..alleen de mini disco s avonds maar verder niets. Je handdoek moet je s nachts al bij het zwembad leggen anders heb je geen plek meer,

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Sien23-06-2015

Heel goed!

Alles goed in orde! Leuke vakantie gehad dankzij het hotel.

Gereisd met partner in juni 2015

Hotel Gaia Royal Village info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Grieks, Vegetarisch

• Betaalde wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Portier, Post service

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats