Géén boekingskosten

Hotel Gaia Royal Village

GriekenlandKosMastichari

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Gaia Royal Village voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 29 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

29 Reviews over Gaia Royal Village

• 8Kramer01-08-2022

Prima hotel, eigenlijk een heel park

Eten prima en vers, dagelijks een bus vanaf hotel naar Kos, vriendelijk personeel, dagelijks schone kamer/handdoeken Heerlijk zandstrand

• 2Annie Krol22-03-2022

Waardeloos hotel, complete nachtmerrie!!!

Het is echt een horrorhotel, zonder enige service en helemaal geen all-inclusive hotel. Wij hebben 1x een broodje (over van ontbijt) in de middag gehad bij het zwembad. Verder was er helemaal niks te krijgen. Niet een keer hebben wij er warm kunnen eten, de verwarmingslampen van het eten waren kapot, al erg lang volgens de bediening. De directeur wist van niks? Er stond wel een magnetron in het restaurant. De reisleiding kwam niet opdagen op de 1e dag en het kostte ons veel tijd en moeite om uit te zoeken hoe we die wel konden bereiken. Uiteindelijk heeft zij helemaal niks voor ons gedaan, zelfs niet een belletje, zoals ze beloofde! Op de laatste dag bij het ontbijt was er bijna niks meer, zelfs geen brood of broodje, de meeste bakken waren leeg! Dit was voor ons de viering van ons 50-jarig huwelijk, samen met onze (klein)kinderen. We hadden ons er allemaal erg op verheugd, maar het is een enorme (en dure) teleurstelling geworden!

• 6Angelle01-08-2018

Goed voor 1 keer

Veel muggen, Russen, Polen en Engelsen. We hadden een standaardkamer. Geklaagd omdat badkamer vol schimmel zat. Toen een familiekamer gekregen met iets minder schimmel en een mierenplaag. Verder mooi opgezet park. Eten is prima alleen erg druk. Bezoek Beach Club Bravo, zie Tips! Ligt afgelegen dus je moet altijd met de bus, auto of taxi dingen ondernemen. 1 dag auto gehuurd en 1 avond met de taxi naar Mastichari geweest. Kids hebben zich goed geamuseerd. Animatie erg luidruchtig ‘s avonds maar niet storend. Personeel is vriendelijk. Keiharde bedden maar wel ruime kamers.

• 8Dhr de Haas09-07-2018

Prijs kwaliteit in verhouding

Als je van kinderen .polen en muggen houd is dit de ideale stek. Het hotel ligt afgelegen.5km van het dorpje aan een goed stukje strand. Auto huren is in kos stad veel goedkoper dan direct in het hotel. In de avond weinig vertier voor volwassenen. Prima vriendelijk personeel en een grote gekoelde kamer met balkon.

• 8Cynthia16-05-2018

Volgend jaar hopelijk weer!

Met 3 volwassenen en 3 kinderen (leeftijd 6,9,5) het ontzettend naar ons zin gehad. Mooi hotel, strand dichtbij en hele leuke zwembaden. Vriendelijk personeel (op 1 chagrijnige man na 🤣) het eten is erg lekker en genoeg keus, vooral het ontbijt is erg lekker! De minidisco is ook erg leuk alleen jammer dat het sommige avonden bijna helemaal Duits was. Veel duiters en Nederlanders in het hotel. De mensen van het animatieteam zijn ontzettend leuk en we hebben flink om ze gelachen. Als je net als wij genoeg hebt aan alleen in het hotel zijn en niet persee naar een barretje oid hoeft dan is dit een superhotel. Bedenk wel dat er in de directe omgeving niks te doen is. Op 10 minuten lopen heb je een winkel en je kan er geld pinnen. Je hebt wel een bushalte in de buurt. We hadden een hele mooie ruime familiekamer (nr 51) met uitzicht op het strand en de zee. Echt verder niks te klagen!

• 8Robin17-04-2018

Aanrader

Verwacht geen luxe. Maar vergeleken met heel veel andere 4 sterren hotels is het ook voordelig geprijsd. Dus onze verwachtingne waren niet verhoogd. Maar eenmaal daar waren we positief verrast

• 3S. Hicks27-08-2017

Viel erg tegen

Hotel gaia royal viel met vele dingen tegen. nergens vrije WiFi in het hotel. Voor alles moest je betalen. Midget golf 3 euro per uur pp en 10 euro borg per golfstok. Cocktails waren best prijzig. Strandbedden waren niet duur maar drinken op strand was niet gratis terwijl het wel bij het hotel hoorde. S avonds was er niks te doen en in de omgeving zijn er geen winkels. Voor de bus moet je ongeveer 1.5 kilometer lopen en deze gaat om de 2 uur. De bedden zijn ook erg hard. De kamers worden wel goed schoongemaakt en het eten is wel lekker alleen het ontbijt valt tegen. De receptionisten zijn redelijk narrig en bazig. In de avond heb je echt een muggenstick nodig want je wordt helemaal lek geprikt. Ik zou er zeker geen 2.weken naartoe gaan en wij hebben ons echt verveeld.

• 6Frieda02-07-2016

Matig verblijf

In juni 2015 ook geweest en nu juni 2016 terug. Maar verschil was enorm. Hebben last van de crisis denk ik. Eten was zeer beperkt en all in was ook sterk verminderd. Dus nu niet meer naar deze accommodatie.

• 10Monique22-08-2015

Geweldig hotel met kleine kinderen

Super en zeer proper hotel met heel (met hoofdletter) vriendelijk personeel, niets was te veel en stonden altijd voor je klaar. lekker en veel keuze aan eten, mooi en schoon strand, Ook de drie zwembaden bij het hotel zijn leuk voor de kids. Op 4 km afstand heb je het Lidopark met reuze glijbanen. Echt te gek!!! Kortom: Wij hebben een supergave vakantie gehad en het geluk dat wij ons niets aangetrokken hebben van alle negatieve referenties........

• 8Familie10-08-2015

Perfecte gezinsvakantie !

Goed hotel met heerlijk eten ! Voor ieder wat wils en iedere avond een andere specialiteit ! Amerikaans ontbijt met heerlijke pannenkoekjes . Idd wel een beperkte keuze bij de all incl. Drankjes, maar dat is voor ons geen probleem. Zwembaden zijn leuk en overzichtelijk en het strandje is lekker dichtbij . Echt een goede plek als je van rust houd, wij komen hier zeker nog een keer terug.

Hotel Gaia Royal Village info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

Maaltijden