Hotel Gaia Royal Village

Hotel Gaia Royal Village
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gaia Royal Village voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Gaia Royal Village in het Nederlands

Prijs kwaliteit in verhouding

Dhr de Haas
9-7-2018

Als je van kinderen .polen en muggen houd is dit de ideale stek.

Het hotel ligt afgelegen.5km van het dorpje aan een goed stukje strand.

Auto huren is in kos stad veel goedkoper dan direct in het hotel.

In de avond weinig vertier voor volwassenen.

Prima vriendelijk personeel en een grote gekoelde kamer met balkon.

Volgend jaar hopelijk weer!

Cynthia
16-5-2018

Met 3 volwassenen en 3 kinderen (leeftijd 6,9,5) het ontzettend naar ons zin gehad. Mooi hotel, strand dichtbij en hele leuke zwembaden. Vriendelijk personeel (op 1 chagrijnige man na 🤣) het eten is erg lekker en genoeg keus, vooral het ontbijt is erg lekker! De minidisco is ook erg leuk alleen jammer dat het sommige avonden bijna helemaal Duits was. Veel duiters en Nederlanders in het hotel. De mensen van het animatieteam zijn ontzettend leuk en we hebben flink om ze gelachen. Als je net als wij genoeg hebt aan alleen in het hotel zijn en niet persee naar een barretje oid hoeft dan is dit een superhotel.

Bedenk wel dat er in de directe omgeving niks te doen is. Op 10 minuten lopen heb je een winkel en je kan er geld pinnen. Je hebt wel een bushalte in de buurt. We hadden een hele mooie ruime familiekamer (nr 51) met uitzicht op het strand en de zee. Echt verder niks te klagen!

Aanrader

Robin
17-4-2018

Verwacht geen luxe. Maar vergeleken met heel veel andere 4 sterren hotels is het ook voordelig geprijsd. Dus onze verwachtingne waren niet verhoogd. Maar eenmaal daar waren we positief verrast

Viel erg tegen

S. Hicks
27-8-2017

Hotel gaia royal viel met vele dingen tegen. nergens vrije WiFi in het hotel. Voor alles moest je betalen. Midget golf 3 euro per uur pp en 10 euro borg per golfstok. Cocktails waren best prijzig. Strandbedden waren niet duur maar drinken op strand was niet gratis terwijl het wel bij het hotel hoorde. S avonds was er niks te doen en in de omgeving zijn er geen winkels. Voor de bus moet je ongeveer 1.5 kilometer lopen en deze gaat om de 2 uur. De bedden zijn ook erg hard. De kamers worden wel goed schoongemaakt en het eten is wel lekker alleen het ontbijt valt tegen. De receptionisten zijn redelijk narrig en bazig. In de avond heb je echt een muggenstick nodig want je wordt helemaal lek geprikt. Ik zou er zeker geen 2.weken naartoe gaan en wij hebben ons echt verveeld.

Matig verblijf

Frieda
2-7-2016

In juni 2015 ook geweest en nu juni 2016 terug. Maar verschil was enorm. Hebben last van de crisis denk ik. Eten was zeer beperkt en all in was ook sterk verminderd. Dus nu niet meer naar deze accommodatie.

Geweldig hotel met kleine kinderen

Monique
22-8-2015

Super en zeer proper hotel met heel (met hoofdletter) vriendelijk personeel, niets was te veel en stonden altijd voor je klaar. lekker en veel keuze aan eten, mooi en schoon strand,

Ook de drie zwembaden bij het hotel zijn leuk voor de kids. Op 4 km afstand heb je het Lidopark met reuze glijbanen. Echt te gek!!! Kortom: Wij hebben een supergave vakantie gehad en het geluk dat wij ons niets aangetrokken hebben van alle negatieve referenties........

Perfecte gezinsvakantie !

Familie
10-8-2015

Goed hotel met heerlijk eten ! Voor ieder wat wils en iedere avond een andere specialiteit ! Amerikaans ontbijt met heerlijke pannenkoekjes .

Idd wel een beperkte keuze bij de all incl. Drankjes, maar dat is voor ons geen probleem. Zwembaden zijn leuk en overzichtelijk en het strandje is lekker dichtbij . Echt een goede plek als je van rust houd, wij komen hier zeker nog een keer terug.

niet fijn...

jansen
26-7-2015

net een weekje terug van 5 dagen in dit hotel geweest te zijn...helaas niet wat we verwacht hadden.

er was in de omgeving niets te doen.

een enkele reis met de taxi naar kos stad kost 35 euro. en alle winkels daar zijn om 21.00 uur al dicht.

we hebben gebruik gemaakt van de all inclusive maar er kwamen nogal een aantal kosten bij zoals de bedjes en de parasol op het strand, het drinken op het strand en de cocktails.

Verder waren er eigenlijk alleen maar russen italianen en Engelse, hooguit 4 Nederlandse gezinnen.

1 x naar de beach party geweest van het hotel dat is het enigste positieve wat er te doen was...

de animatie die er zou zijn hebben wij niet gezien..alleen de mini disco s avonds maar verder niets.

Je handdoek moet je s nachts al bij het zwembad leggen anders heb je geen plek meer,

Heel goed!

Sien
23-6-2015

Alles goed in orde! Leuke vakantie gehad dankzij het hotel.

Geen echte All In

Wil
21-9-2013

We hebben een goede vakantie gehad. Alleen de All In formule is slecht. Klein voorbeeld, handdoekenservice, 10€ borg is normaal maar bij het wisselen 1€ per handdoek, vraag je om een ijsklontje in je cola krijg je die niet omdat HUN vinden dat het koud genoeg is, koffie na de lunch of diner moet je halen bij de poolbar, dus niet in het restaurant.

3 dagen zonder stroom terwijl je een koelkast huurt (3€ per dag) en geen vergoeding. Als er geen water is, is het antwoord `wordt aangewerkt` maar het duurt allemaal zo lang. Valt de stroom uit )van 19:30 uur tot 23:30 uur en zit je in de bar kun je alleen alcohol drinken, de rest werkt niet, ga je dan naar het restaurant om frisdrank te halen sluiten ze die gewoon om 21:30 uur. Dus niks meer te drinken. Nee, het hotel is ons eigenlijk een beetje tegen gevallen. Onze Hostess Tanja is op de hoogte gebracht van dit alles en heeft er werk van gemaakt. Dankjewel

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gaia Royal Village in Mastichari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gaia Royal Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gaia Royal Village scoort een 7.05 uit 10 op basis van 26 reviews.