Hotel Gaia Palace

Tonen op kaart

58 reviews over Hotel Gaia Palace

• 2019
    10D. Zwart24-10-2019

Fanatisch & absoluut voor herhaling vatbaar

Geweldig hotel. Verblijf in villa met privé zwembad echt mega aanrader! Zeer vriendelijk personeel, lekker eten, zeer schoon en mooi resort incl. Mini zoo, mini golf, speeltuin en veel zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Van Gellicum09-09-2019

Heerlijke vakantie, de All ininclusive mag beter!

Personeel is super aardig. All-inclusive formule mag béter. Als je een cappuccino wilt bestellen moet je bij betalen net als een cocktail. Salades waren verrukkelijk, warme gerechten in warmhoudbakken viel wat tegen. Voor handdoeken aan het zwembad betaal je een borg van € 10,00 per handdoek. Verder betaal je voor een handdoekwissel € 1,00. Ook de animatie voor de jeugd 12+ viel heel erg tegen. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad maar wel een paar min puntjes!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Tess20-08-2019

Mooie accommodatie, vies eten zo jammer.

plaats normaal geen recentie maar al ik dit had geweten hadden we wat anders geboekt. SupeR Mooie accomodatie maar all inclusive is matig. Zeer beperkt drankjes. Ontbijt is prima. Snacks zijn verwaarloosbaar bestaan uit droge cake en worstbroodje in een warmhoud kast. Iedere dag t zelfde. Lunch is oké als je alleen sallade eet. Maar t avondeten is echt slecht zelf onze kinderen klaagde er over. Koud uitgedroogd maar bovenal smaakloos gekookt al wordt alle mooi gepresenteerd en is t erg schoon en is personeel vriendelijk. Tijd voor een nieuwe keuken brigade dus. Maar door heerlijke accom modatie en zwembaden en huurauto om savonds uit eten te gaan wel een fijne vakantie gehad . Maar dus qua eten eerder 2 a 3 sterren. Zonde voor zn mooie accommodatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Kevin16-09-2018

Top verblijf!

Geen min punten, heerlijk verblijf. Deluxe kamer is een aanrader on te nemen.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Jean-Pierre Geerts17-07-2018

Subliem!

Zijn voor de tweede maal naar Gaia Palace gegaan en wederom was alles perfect. Hier staat gastgerichtheid en service hoog in het vaandel. Hebben heerlijk genoten van de nieuwe suite die we hadden gekregen met aparte woonkamer en alles in hoogglans wit, werkelijk fantastisch. Al het personeel is top maar wil toch een paar mensen apart bedanken: GM Nitsa, restaurantmedewerker Nickolas en poolbar medewerkster Stefania. Kijken er naar uit om in oktober weer terug te gaan.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Clarie van Veelen25-10-2017

Fantastisch!

Uitstekend hotel, uiterst gastvrij en vriendelijk personeel. Ruime kamer die goed werd schoongehouden. Eten heerlijk en afwisselend, ruime keuze. Diverse zwembaden gelegen binnen kring van appartementen/kamers. Griekse avond met bbq en muziek en dans. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 4W.Vonk16-09-2017

nooit meer

Goed was de ontvangst hal en de zwembaden. Slecht was het eten en de allinclusieve formule. Als je b.v. na het eten een cappucino wilde mocht je die betalen. Bij het ontbijt ook geen vruchtendrankjes als je voor de kinderen een "kindercoktail"wilde moest je die betalen. Handdoeken voor de ligbedden kreeg je voor een borg van 10 euro maarde andere dag schone handoek moest je een euro betalen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Sanne14-09-2017

Geweldig!

Ontvangst was super, kwamen pas om 12 uur 's nachts aan werden met een golfkarretje naar de kamer gebracht waar op de kamer bord met sandwiches en cake en drinken klaar stond. Eten is super lekker en elke avond iets anders. Personeel achter de bar en receptie was heel aardig en leuk.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Vissertje15-08-2017

Een fantastische relaxte vakantie gehad!

Super net, groot, mooi hotel. Kamer was schoon en groot en werd elke dag schoongemaakt. Het is geen groot resort, dus dat is ook heerlijk. Wij lazen slechte recensies over het eten, maar All-Inclusive is in Griekenland anders dan in Spanje en Turkije. Snacks zijn broodjes en een paar lokale alcoholische dranken zijn gratis. Over het eten kan iedereen een eigen mening hebben, maar bedenk wel 5 sterren in Griekenland is niet 5 sterren in Nederland. Als je alles lust dan is er genoeg keuze, ik zelf lust niet veel maar dat is dus mijn probleem dus kan dan ik ook niet gaan klagen over het eten. Wij hadden wel elke avond een thema avond tijdens het diner, dus misschien dat dit alleen in gaat op het moment dat het drukker wordt. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ging helaas met krukken op vakantie en zij waren bereid om mij met alles helpen. Ik had gevraagd of ik een rolstoel kon huren en dat was mogelijk en gelijk dezelfde avond had ik een rolstoel, zonder extra bij te betalen. Enige minpunt is dat ik had gevraagd voor een kamer op de begane grond ivm mijn krukken. Aan touroperator was bevestigd dat ik dit zou krijgen en toen ik daar aan kwam, had ik een kamer wat half op de begane grond zat. Omdat wij bij één van de kleinere zwembaden zaten, waren er enkele treden. Bij de receptie navraag gedaan of ik kon ruilen en dit hadden zij al geprobeerd, maar er waren andere gezinnen die persé op de begane grond wilden, want zij hadden hiervoor betaald, dus ja ik kan het hotel hiervoor de schuld niet geven. Let wel op tijdens het boeken of je Gaia Palace of Gaia Royal boekt. Gaia Royal ligt meer aan het strand, maar is ook meer voor kinderen. Bij Gaia Royal zijn er ook glijbanen bij het zwembad. In de omgeving is niet veel te doen, maar dat was ook duidelijk aangegeven bij de omschrijving, dus een ideale plek voor als je alleen maar rust wil. Kortom, wij hebben een heerlijke week gehad in een super mooi resort.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Monique10-06-2017

Aanrader !

Net thuis van een Heerlijke week in Gaia Palace. Als gezin, met zes volwassenen . Zwembad was heerlijk , er zijn zwembaden waar je heerlijk rustig licht en zwembaden waar muziek en animatie bij is . Het eten vonden wij super ! Vooral de desserts . Personeel super vriendelijk . Dicht bij het strand . Het licht in een rustige omgeving , wat wij heerlijk vonden. Een dag een auto gehuurd om het eiland te bezichtigen . Zeker een aanrader om naar het plaatsje Zia te gaan . De bus stopt langs de weg en binnen een half uur zit je in Kos stad . Echt een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

2 tips over Hotel Gaia Palace

• RL, 10-08-2012

Ga naar de restaurantjes zelf in Mastichari, gezellig klein dorpje waar je lekker uit eten kunt!

• hetty, 10-06-2012

winkelen in kos, erg leuk... boottocht op zee ook, 2 maal fietsen gehuurd, goed uitkijken voor het verkeer, dat scheurt langs je, er zijn geen aparte fietspaden

7 vragen over Hotel Gaia Palace

• mirre, 07-06-2012

Handdoeken

Binnenkort gaan wij naar Gaia Palace. Ben benieuwd of er nog meer mensen hebben geboekt!

Weet ook iemand hoeveel borg voor de badlakens wordt berekend en kan je iedere dag schone handdoeken halen?

Mirjam, 06-05-2015

Je krijgt elke dag schone badlakens. Wij hebben geen badlakens meegenomen naar het zwembad/strand.

• Mandy V, 11-08-2011

Zoetwater buitenzwembaden?

Kan iemand mij vertellen of de buitenzwembaden van dit hotel ook zoetwater zijn (zoals het binnenzwembad)? Bij het binnenzwembad staat dit nadrukkelijk vermeld in de reisgids, bij de buitenzwembaden staat geen verduidelijking.

Mirjam, 06-05-2015

Het buitenzwembad is zoetwater.

• Kim, 29-07-2011

Lange broek

Weet er iemand of een lange broek verplicht is (mannen/vrouwen) in het restaurant?

Alvast bedankt!

Mirjam, 06-05-2015

Dat is niet verplicht, maar men loopt niet met zwemkleding het restaurant binnen. Dus een jurkje of korte broek is geen enkel probleem.

Hotel Gaia Palace info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen